guardian Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 jag tänker köpa en force feedback ratt til min dator vet ni någon billig isåfall var kan man köpa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Köp microsofts klassiska ratt, finns för under tusenlappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Köp microsofts klassiska ratt, finns för under tusenlappen. var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 var? Den finns väl i nästan alla stora dator butiker som t.ex. Onoff, Siba, elgiganten....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Den finns väl i nästan alla stora dator butiker som t.ex. Onoff, Siba, elgiganten....... tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 jag köpte en force feedback ratt och allt funkar som det ska men force feedback:en funkar inte på mafia :'( varför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 jag köpte en force feedback ratt och allt funkar som det ska men force feedback:en funkar inte på mafia :'( varför... Kanske för att Mafia inte har stöd för force feedback... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Kanske för att Mafia inte har stöd för force feedback... men på opitions står det force feedback och en massa val nedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts