felshoe Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Underbart . Synd att Mark har basen så högt upp, han ser ut som någon 70talist ><. Men älska hans frisyr, och älska Travis trumset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 +44 har släppt en ny låt! Cliff Diving heter den och finns på 44disasters. Jag tankar nu men har hört att den är skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Sjukt bra låt det där, laddade ner den i skolan förut. Här kan man förövrigt lyssna på 30 sekunders klipp från varenda låt på skivan. http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enf...p;lgl_Section=1 Och här är samma sak, fast andra klipp http://www.7digital.com/stores/productDeta...&tracker=21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) Blink 182 är riktigt bra All the small things är bäst (L) Redigerad 25 oktober, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) Sjukt bra låt det där, laddade ner den i skolan förut. Här kan man förövrigt lyssna på 30 sekunders klipp från varenda låt på skivan. http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enf...p;lgl_Section=1 Och här är samma sak, fast andra klipp http://www.7digital.com/stores/productDeta...&tracker=21 Jag vill inte göra det. Vill ha så mycket kvar av skivan när man köper den. Redigerad 25 oktober, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Jag vill inte göra det. Vill ha så mycket kvar av skivan när man köper den. Har du förbokat den ? Det går på cdon.com nu har jag för mig, funderar på att göra det. Lite onödigt, då jag inte tror att den kommer sälja slut i varenda skivaffär i stan på några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 All the small thingsI miss youDammitFirst dateOrk skriv mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Har du förbokat den ? Det går på cdon.com nu har jag för mig, funderar på att göra det. Lite onödigt, då jag inte tror att den kommer sälja slut i varenda skivaffär i stan på några dagar. Den är billigare på ginza.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Den är billigare på ginza.se. Vad kommer den kosta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Albumet har läckt! Så SJUKT jävla bra är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Albumet har läckt! Så SJUKT jävla bra är det. Bah. Jag väntar tills albumet har släppts, vill inte förstöra känslan när man precis har köpt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Jag ska såklart köpa skivan när den släpps, men jag kunde fan inte vänta. Och det var värt det, detta är ju 1000000 gånger bättre än Toms jävla bög AvA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Jag har det snart. Men såklart ska jag också köpa det när det släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Jag ska såklart köpa skivan när den släpps, men jag kunde fan inte vänta. Och det var värt det, detta är ju 1000000 gånger bättre än Toms jävla bög AvA. Det är precis som du säger. Skivan är mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Bah. Är jag då den enda som orkar stå ut i vad är det, 15 dagar till ? Förövrigt har jag märkt att min och Tom's musiksmak är ganska lika varandras. Hörde en intervju med honom idag, då berättade han att han lyssnar en del på metallica, och Beastie boys, det gör jag också, tycte jag var ganska kul. Vad som var mindre kul var att han jämförde Metallicas Black album med We don't need to whisper, han sa typ att dom låter lika varandra. Men va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Bah. Är jag då den enda som orkar stå ut i vad är det, 15 dagar till ? Förövrigt har jag märkt att min och Tom's musiksmak är ganska lika varandras. Hörde en intervju med honom idag, då berättade han att han lyssnar en del på metallica, och Beastie boys, det gör jag också, tycte jag var ganska kul. Vad som var mindre kul var att han jämförde Metallicas Black album med We don't need to whisper, han sa typ att dom låter lika varandra. Men va ? Haha, ofta Black Album och We Dont Need To Wisper är lika på något sätt. WDNTW är samma sak i varje låt typ, jag hör ingen skillnad. Black Album är en genialisk skiva. Förövrigt gillar Mark och Travis också Metallica. På MTV Icon Metallica så är Travis och Mark där. Travis säger att Metallica var hans största inspirationskälla när han började trumma typ, och Mark säger att han är ett stort fan och ska få en Metallicafigur signerad. Förövrigt läste jag på i nån intervju med travis om dom 10 låtarna som ändrade hans låt, då var Metallicas "Hit the lights" en av dom första han nämnde. Coolt Redigerad 30 oktober, 2006 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Haha, ofta Black Album och We Dont Need To Wisper är lika på något sätt. WDNTW är samma sak i varje låt typ, jag hör ingen skillnad. Black Album är en genialisk skiva. Förövrigt gillar Mark och Travis också Metallica. På MTV Icon Metallica så är Travis och Mark där. Travis säger att Metallica var hans största inspirationskälla när han började trumma typ, och Mark säger att han är ett stort fan och ska få en Metallicafigur signerad. Förövrigt läste jag på i nån intervju med travis om dom 10 låtarna som ändrade hans låt, då var Metallicas "Hit the lights" en av dom första han nämnde. Coolt vadå dom 10 första låtarna som ändrade hans låt ? Hans sound ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Oops, menade som ändrade hans "liv" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Det nya albumet är så jävla bra! Älskar 155! En riktig sommarlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Oops, menade som ändrade hans "liv" Tänkte änna det . Har ni släpat hem hela albumet nu ? Jag har bara hört Lycanthrope, Wyhsb och No it isn't, kommer inte lyssna på flera innan jag köpt albumet. Jr iofs hört lite av cliffdiving live, men mer blir det inte Btw, lägger upp några intervjuer med Delonge för dom som inte sett. http://www.youtube.com/watch?v=5zi8ZxP1M_s http://www.youtube.com/watch?v=0wP-jjQ4H28 http://www.youtube.com/watch?v=2RdUSUCImcA http://www.youtube.com/watch?v=YR4dZap52UE Redigerad 30 oktober, 2006 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts