Adriian Skrivet 19 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2011 Weener: Åh, det visste jag ju. Dum jag är! ---------------- Dessa har funnits på youtube ett tag nu, men för er som inte har sett/hört: Ghosts on the Dancefloor Min favorit av de nya låtarna hittills. Får rysningar av den här! (Versen: BCR - There Is?) After Midnigt Den här hade inte lika stor påverkan på mig som Ghosts, men känner på mig att den kommer växa på plattan. Förövrigt låter blink bättre än någonsin under den här turnén. Lyssna bara på Toms röst! Always (blev fan tårögd när publiken sjöng) Dumpweed 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 (redigerad) Angels and Airwaves senaste singel from LOVE part 2. Ifall någon som missat. Musikvideo @ Vimeo Redigerad 23 augusti, 2011 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 I fall ni missat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2011 (redigerad) After Midnight premiärspelas om ca 40 minuter (programmet börjar kl 20) på Zane Lowe's på Radio 1! Edit: http://www.get182.com/ Få 182 på skylten och ladda ner After Midnight gratis! Redigerad 6 september, 2011 av Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2011 After Midnight premiärspelas om ca 40 minuter (programmet börjar kl 20) på Zane Lowe's på Radio 1! Edit: http://www.get182.com/ Få 182 på skylten och ladda ner After Midnight gratis! Riktigt jävla bra låt måste jag säga. Annorlunda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2011 Riktigt jävla bra låt måste jag säga. Annorlunda! Indeed! Måste nog säga att det är min favorit bland de hittills släppta låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2011 Får ju bara error när jag klickar på länken i mailen! Överbelastad server kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2011 Får ju bara error när jag klickar på länken i mailen! Överbelastad server kanske. Hände samma sak för mig. Uppdatera sidan så ofta du kan så går det snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2011 We'll stagger home after midnight, sleep on and on in the stairwell, we'll fall apart in the weekend, this nights go on and on and on Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2011 Måste tydligen vänta tills imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2011 Neighborhoods har läckt! Fan va bra den är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2011 Neighborhoods har läckt! Fan va bra den är! Tveklöst deras bästa skiva. Fighting the gravity är bara helt sjuk, något dom aldrig hade kunnat göra för 10 år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2011 Lyssnade igenom albumet idag när jag diskade och jag gillart! Wishing Well är lite av en favorit. La da da da da da da da! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2011 Jag upptäckte för ett tag sen hur underbart bra 21 Days från Buddha är. Lyssna på den om ni inte redan har det! Kan tänka mig (eller jag vet) att många glömmer bort Buddha på grund av den kassa produktionen, men det finns faktiskt några riktigt bra låtar på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2011 Jag upptäckte för ett tag sen hur underbart bra 21 Days från Buddha är. Lyssna på den om ni inte redan har det! Kan tänka mig (eller jag vet) att många glömmer bort Buddha på grund av den kassa produktionen, men det finns faktiskt några riktigt bra låtar på den. Jo, den är rätt skön. Gillar även Toasts and Bananas, Carousel, Fentoozler och Point of View. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2011 Carousel väcker mig om mornarna 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2011 Carousel är en riktig klassiker! Förresten, har ni tänk på melodin i versen i Toast and Bananas? Avril Lavigne lär ju ha snott den till Sk8rboi, haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 A&A's Love Part II har läckt, ska lyssnas på omgående! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2011 Tokälskade LOVE och efter att ha hört Toms snack om att det ska vara deras absolut bästa album hitils, så har jag väldigt höga förväntningar. Blir att lyssna senare när jag går och handlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2011 Jag tycker att den börjar bra med Saturday Love men sedan är det ju för fan en karbonkopia av låtar från tidigare plattor. Vissa låtar är ändå underhållande (åtminstone de tre första), men AVA hade kunnat vara så mycket större och bättre om Tom kunde ge sig fan på att skriva åtminstone ETT nytt jävla gitarriff. Jag gillar AVA men vid det här laget börjar jag bli förbannad på all återvinning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts