Weener Skrivet 28 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=OOXLzzI6B6I Musikvideon för AvAs senaste singel Hallucinations. Fet video, dock ser Tom jävligt flötig ut nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Det blir tydligen en Europeisk tour i sommar. Dock så står inte Sverige med än så länge. http://officialb182online.blogspot.com/201...n-tour-new.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Jag ska se blink-182 i Glasgow 17 augusti!!!! FYFAAAN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Jag ska se blink-182 i Glasgow 17 augusti!!!! FYFAAAN!! AWESOME!!! Önskar jag fick uppleva det jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Jag ska se blink-182 i Glasgow 17 augusti!!!! FYFAAAN!! Dra åt skogen din jävel! Om man ändå hade haft pengarna. Satan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 Konsertbiljett: ca 1000kr (betalade 1050kr för min) Flygbiljett (tur och retur, Ryan Air): 951kr Boende (sju nätter, ska passa på att hitta på andra grejer när jag är där): 1200kr Summa: 3201kr. Och om man bara stannar en natt så blir det ju endast ca 2200kr. Förvånansvärt billigt faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2010 Imorgon sticker jag till Glasgow! Tisdag = blink-182 och sen blir det fan efterfest! Kommer skriva lite om giget här om jag har tillgång till dator där borta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Blink var fuckin awesome! Trycket när de inledde med Dumpweed, precis som förr i tiden, var enormt och höll i sig under hela konserten! Jag har fortfarande värk i hela kroppen och har svårt att gå. Tom skippade AVA-tröjan och sjöng med sin ljusa stämma precis som han gjorde i början av 2000-talet. Helt otroligt! Travis fick mycket tid att showa och det var verkligen inte fel. När han började med ett långt trumintro som sedan ledde in i Violence rös jag mer än vad jag någonsin gjort tidigare. Mark sjöng också bättre än vad jag nånsin hört honom göra tidigare. Allt var verkligen på topp, jag överdriver inte! Setlist: Dumpweed Feeling This The Rock Show What's My Age Again? Violence I Miss You Stay Together For The Kids Down Always Stockholm Syndrome First Date Man Overboard Don't Leave Me Not Now All The Small Things Reckless Abandon Josie Anthem Part Two Encore: Drum Solo Carousel Dammit Vi fick ingen Adam's Song och jag hade gärna hört Wendy Clear och Story of a Lonely Guy. Men man kan ju inte begära allt. Nu tar snart min datortid slut, kanske uppdaterar mer senare. But, OMG! Jag har sett blink live. Helt sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Jag är inte avundsjuk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Jag fick rysningar bara av att läsa det där pyttelilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2010 I September börjar en TV-Show med Mark Hoppus som heter "A Different Spin With Mark Hoppus" på den amerikanska tvkanalen "FUSE". Där kommer han intervjua musiker, ha framträdanden osv. Här finns en sida med trailers och så. http://trustmeiminaband.com/ Hoppas det går att se på nätet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 (redigerad) http://www.182online.com/2011/01/01/tom-reveals-new-song-titles-in-kerrang/ Nu börjar det bli riktigt intressant! Redigerad 3 januari, 2011 av Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 http://www.182online...les-in-kerrang/ Nu börjar det bli riktigt intressant! taggad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 Jag tror att "Ghost on the dancefloor" är en referens till "DJ-AM" som gick bort. En hyllningslåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 Skall lätt försöka få till biljetter till konserten i sommar. Problemet är att jag var en dag för sen (efter biljettutsläppet) och alla ståplatsbiljetter hade redan sålt ut. Jag har dock kontakter som kan fixa både ett och annat. Tittade igenom lite trailers och liknande som jag favoritiserade på YouTube för flera månader sedan. Den här är så sjukt bra. Nästan gåshudmaterial på slutet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 Skall lätt försöka få till biljetter till konserten i sommar. Problemet är att jag var en dag för sen (efter biljettutsläppet) och alla ståplatsbiljetter hade redan sålt ut. Jag har dock kontakter som kan fixa både ett och annat. Tittade igenom lite trailers och liknande som jag favoritiserade på YouTube för flera månader sedan. Den här är så sjukt bra. Nästan gåshudmaterial på slutet! http://www.youtube.c...h?v=vCEvnUeck3c Jag har ståplatsbiljett till den 18 juli i sommar. Se till att skaffa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Trailern till Angels & Airwaves kommande film Love har släppts: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 (redigerad) Trailern till Angels & Airwaves kommande film Love har släppts: YiYmAixzpMg Glöm inte det faktiska datumet som äntligen kommit också, den 22 mars för POET och Love, samt en fet box med LOVE-albumet, POET och filmen, ska lätt köpas! Singeln "Surrender" kommer den 16 Januari också. Redigerad 13 januari, 2011 av Merkky 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 17 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2011 Singeln "Surrender" kommer den 16 Januari också. Where? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2011 Where? :'( Ah, dumma jag litade på Wikipedia, nu står det inte ens kvar... Skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts