Weener Skrivet 1 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Småtufft? Det var så jävla fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 Dom kunde ju hålla käften under tysta minuten, men själva jublet var nog mer för att hedra honom. Tyckte Travis och DJ-AMs projekt dom hade var lite småtufft faktiskt. Fix your face är ju älskvärd! http://www.youtube.com/watch?v=yPYBpgC9Zts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Det står lite här och där att Angels and Airwaves nya album Love och filmen med samma namn ska släppas gratis tack vare "corporate underwriting". Vad innebär det? DeLonge tells Billboard.com that "Love" -- which will be released for free thanks to corporate underwriting -- is "the biggest release of my life, the pinnacle of my creativity" and likens it to Pink Floyd's "The Wall" in the scope of its ambition. "It's super conceptual and highbrow in many ways, very artistic, very Stanley Kubrick," he says. "But it's not a rock opera. It's a very modern version of what could happen when you blend the film industry and the music industry together in a very, very arty, kind of cool way with professionals involved all along the path." billboard.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kidrock Skrivet 14 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2009 Ska bli skoj o höra 182's kommande nya album Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Det står lite här och där att Angels and Airwaves nya album Love och filmen med samma namn ska släppas gratis tack vare "corporate underwriting". Vad innebär det? billboard.com Vet inte exakt hur det går till men gratis blir det. Förövrigt kan jag säga att Blink har slutat sin turné nu och har gått tillbaka in i studion. Snart får vi nog höra den första låten "Up All Night" som dom utlovade redan innan turnén. Tihi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Är det bara jag som börjar bli lite orolig? Tänk om det inte blir bra. Blir det kasst så vettefan om det inte hade varit bättre om de inte hade återförenats. Ta mig inte fel nu, jag är grymt glad att de är tillbaka. Jag vill bara inte att de ska förstöra charmen med att lyssna på det gamla blink. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Jag litar helt och hållet på dom. Vi har ju hört bevis på att dom fortfarande kan. Plus 44 var förjävla bra, och Angels & Airwaves har endel sjukt bra låtar. Jag tror det kommer vara ett helt nytt sound, men med den klassika blink-andan i. Typ som deras senaste Untitled album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Senaste nytt :' - AvA släpper sitt nya album på Söndag, dock kommer en sneak preview på hela albumet upp på www.fuel.tv/ava idag eller imorgon, där man kan tanka hela albumet gratis. - Blink håller på i studion för fullt med den nya skivan. - Mark Hoppus och Pete Wentz från fall out boy har gjort en låt ihop till Alice i underlandet (tim burton versionen som har premiär snart, här finns den!) Grymt jävla bra låt, får Plus 44 vibbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Jag vill ligga med den informationen! Fan vad glad jag blir! =) Kan inte alla bara hålla händerna o lägga en liten bön för att Blink ska komma förbi Sverige sen också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Kommer Tom fortfarande lägga ner tid på Ava? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 OMG UPDATE! Ladda ner Angels and Airwaves senaste album LOVE här : http://www.mediafire.com/?sharekey=c564095...91dc00c2f906379 Och för alla moderatorer som tror jag är dum i huvudet, bandet släpper albumet gratis, så kom inte hit och prutta! Jag tycker det låter helt jävla awesome och är taggad till 10000 på vad blink kommer få fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 OMG UPDATE! Ladda ner Angels and Airwaves senaste album LOVE här : http://www.mediafire.com/?sharekey=c564095...91dc00c2f906379 Och för alla moderatorer som tror jag är dum i huvudet, bandet släpper albumet gratis, så kom inte hit och prutta! Jag tycker det låter helt jävla awesome och är taggad till 10000 på vad blink kommer få fram. Kommer det alltid vara gratis eller bara en kort tid? för jag har som bekant lika mycket internet som en fisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Det kommer alltid att vara gratis. Se till att tanka så for du kan. Sen laddar du ju ner en låt i taget från den där sidan, så du kan ju iallfall testa någon? Tycker skivan hittils låter helt awesome. Coolt att han har gjort en "Letters to God Part II". Dock är den inte så lik ettan, men still awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Det kommer alltid att vara gratis. Se till att tanka så for du kan. Sen laddar du ju ner en låt i taget från den där sidan, så du kan ju iallfall testa någon? Tycker skivan hittils låter helt awesome. Coolt att han har gjort en "Letters to God Part II". Dock är den inte så lik ettan, men still awesome. Du känner inte för o lägga upp i en torrent o dela ut i några dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Nej jag har då ingen vetskap om sådant. Tanka ner låtarna en i taget istället din buse! Enkelt som bara den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Nej jag har då ingen vetskap om sådant. Tanka ner låtarna en i taget istället din buse! Enkelt som bara den Ah jag får väl se om jag ska förfesta hos nån imorn o kan dra med datorn en sväng då haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Det kommer alltid att vara gratis. Se till att tanka så for du kan. Sen laddar du ju ner en låt i taget från den där sidan, så du kan ju iallfall testa någon? Tycker skivan hittils låter helt awesome. Coolt att han har gjort en "Letters to God Part II". Dock är den inte så lik ettan, men still awesome. Jag reagerade också på det, så galet kung att dom gjorde "Letters to God Part II"! Hittils så är jag toknöjd med albumet, dom har gjort det bra. "Epic Holiday" är guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Tankar albumet nu. Är taggad som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 YEEEEEEEEEEEES! kom på att mobila bredband peakar om nätterna så flyttade ut datorn från sovrummet o lät den stå på över natten och när jag vakna hade jag alla låtar hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2010 Har inte suttit och nött albumet så hårt, men det är inte lika bra som jag trodde hittils. Jag hade nog för höga förväntningar! Sen trodde jag att filmen skulle släppas samtidigt, men icke. Enligt wikipedia så kommer den i April nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts