Merkky Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Travis har ju fullt upp med andra artister i stort sett hela tiden, och det har aldrig varit något problem. Det borde inte vara någon fara för Tom heller, så länge han vet vad som är prio ett och två. Precis, och jag tror inte att han kommer att riskera att krångla till det för Blink nu, han ligger nog lågt med AvA tills Blink spelat in klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Är ni TAGGADE?!?! Jag hoppas ni inte missat Mark Hoppus @ Twitter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 (redigerad) Jag är inte taggad förens jag har fått se datumen för deras world tour! Redigerad 24 mars, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Är ni TAGGADE?!?! Jag hoppas ni inte missat Mark Hoppus @ Twitter! Blev så jävla glad när jag såg den videon. Satt och uppdaterade sidan lite då och då varje timme efter Mark hade twittat och sagt åt oss att hålla utkik efter något nytt på blink sidorna. Hoppas det kommer mer videor framöver där man får se dom jobba i studion och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Blink hade sin första spelning i torsdagsnatt! Låtarna som spelades var Dammit, Feeling This och The Rock Show. Riktigt härligt att de inte har förändrats så mycket, trots allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Blink hade sin första spelning i torsdagsnatt! Låtarna som spelades var Dammit, Feeling This och The Rock Show. Riktigt härligt att de inte har förändrats så mycket, trots allt. Sjuuuuuuuuuukt härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Såg det igår, fick nästan tårar i ögonen. Så sjukt bra. Tom är precis som förr, och aaaaah! Älskar dom! Dom har även angett alla tour-datum nu. Bara i USA men ändå. Juste, dom ska vara med två gånger i Jay Lenos show nu i veckan. Framtränanden. Håll er uppdaterade pojkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Åh, va härligt att se dem tillsammans igen! Extra härligt att de är precis som de brukade också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 En sak är inte som dom brukar dock, dom är mycket bättre musikaliskt sett nu! Läste en intervju med Mark där han sa att dom tar spelningarna på allvar mer, och försöker fokusera på att det ska låta bra, istället för att spela så fort och högt som möjligt, som dom gjorde innan. Sjukt bra! Man hör stor skillnad här. Låtar som album-versionerna av låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 (redigerad) Är man intresserad av att se Blink's framträdande hos Jay Leno så kan man HÄR se äldre asvnitt. Det avsnittet har ju dock inte sänts än, så man får väl vänta till imorn. Ingen som vet om man kan se programmet live på webben? Edit: Upplagd nu, men det går tydligen inte att kolla från Sverige. http://www.nbc.com/The_Tonight_Show_with_J...es/?vid=1106541 Youtube FTW. http://www.youtube.com/watch?v=VIGyAgn3zK0 Redigerad 19 maj, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 (redigerad) Det har ju hänt en hel del sen någon skrev här sist. Tourdatumen är uppe, biljetter kan köpas och mycket annat. Sedan har de även uppträtt på Jimmy Kimmel med hela åtta låtar. Alla låtar kan ses via den här YT-länken. Den med bäst kvalitet lägger jag upp här. http://www.youtube.com/watch?v=x9UY_PAaU-o De uppträdde även två gånger i Jay Leno. Den första låten finns i Pixiegnoms inlägg, All The Small Things spelades dagen efter. Redigerad 15 juni, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 ARRRHHGHHGHG...sättet Tom sjöng All The Small Things gjorde mig riktigt irriterad. Men han verkar ha tagit åt sig av all kritik från fans, för på Jimmy Kimmel så var han hur bra som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Håller med, All The Small Things sjöng han inte klockrent, men på Jimmy Kimmel sjöng han grymt bra. Dom pratar ju även om att släppa sin nya singel "Up All Night" innan turnén. Längta längta längta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Shit, detta är bland det känsligaste jag har sett. DJ-AM dog igår, hittades död i sin lägenhet. (för er som inte vet var han en god vän till bandet och har spelat mycket med Travis) Här har dom en liten minnstund för honom under gårdagens spelning, omöjligt att hålla tillbaka tårarna när man hör Mark på det där sättet. klicka och gråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Shit, detta är bland det känsligaste jag har sett. Fyfan, den kändes. De som alltid brukar vara så glada annars. Hemskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Fy fan vilken känsla det blev över Down. En helt annan skepnad. Tråkigt det som hänt, naturligtvis. Men det är så här Down ska låta, känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Det är sjukt att höra sin största idol med en sådan förkrossad röst. Gör så jävla ont i en, känns som att man känner dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 hoppas de som höll på att skrika fick ordentligt med stryk. Finns inget man stör sig mer på än folk som håller på så! Annars vara ordentligt med känslor i den låten för en gångs skull.. Kändes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Shit, detta är bland det känsligaste jag har sett. DJ-AM dog igår, hittades död i sin lägenhet. (för er som inte vet var han en god vän till bandet och har spelat mycket med Travis) Här har dom en liten minnstund för honom under gårdagens spelning, omöjligt att hålla tillbaka tårarna när man hör Mark på det där sättet. klicka och gråt Publiken måste ju fan vara efterbliven. Förstår de ens vad han säger? Varför i helvete jublar man när man får veta att någon som DJ-AM har dött? Det är ju bara tragiskt att folk inte kan visa respekt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Publiken måste ju fan vara efterbliven. Förstår de ens vad han säger? Varför i helvete jublar man när man får veta att någon som DJ-AM har dött? Det är ju bara tragiskt att folk inte kan visa respekt... Dom kunde ju hålla käften under tysta minuten, men själva jublet var nog mer för att hedra honom. Tyckte Travis och DJ-AMs projekt dom hade var lite småtufft faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts