Pixiegnom Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Får väll saxa det hit då : Ska man tro på allt det där så är det ju svårt att tro något annat än att en reunion är på G. Men man bör kanske ta det hela, med en nypa salt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Ja helt klart, annars bli man besviken. Dock känner jag på mig att dom kommer annonsera ut att dom är tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Faan va härligt! Liksom, wow! Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig, men det här är underbart! (Om det är sant ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 LOL! Det är i varje fall nära nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Mjaaaa. Synd att jag har slutat lyssna på Blink då. Men det blir fräckt om de går ihop igen. Fick ganska många sommar '06/'07-vibbar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Glöm inte att det är inatt kl 02:00 det gäller! För er som inte har Kanal 9 (eller som i mitt fall, precis har flyttat och inte fixat tv:n än) kan ni streama sändningen på http://www.grammy2009.tk/. Jag sitter dock för tillfället på ett trådlöst bredband med typ 0,3 mbit ner. Hoppas det fungerar att streama ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Glöm inte att det är inatt kl 02:00 det gäller! För er som inte har Kanal 9 (eller som i mitt fall, precis har flyttat och inte fixat tv:n än) kan ni streama sändningen på http://www.grammy2009.tk/. Jag sitter dock för tillfället på ett trådlöst bredband med typ 0,3 mbit ner. Hoppas det fungerar att streama ändå... TACK SÅ VÄLDANS MYCKET!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Glöm inte att det är inatt kl 02:00 det gäller! För er som inte har Kanal 9 (eller som i mitt fall, precis har flyttat och inte fixat tv:n än) kan ni streama sändningen på http://www.grammy2009.tk/. Jag sitter dock för tillfället på ett trådlöst bredband med typ 0,3 mbit ner. Hoppas det fungerar att streama ändå... Man måste ju göra nån reklamskit för att få kolla. Iallafall är jag jävligt taggad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Man måste ju göra nån reklamskit för att få kolla. Iallafall är jag jävligt taggad! WTF!? Innan länkades man till någon annan sida. Som fungerade... Detta måste utredas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 WTF!? Innan länkades man till någon annan sida. Som fungerade... Detta måste utredas! Hann se att det länkade någonstans på ustream.tv Kan dock inte hitta någonting där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Hoppas det kommer upp på Youtube. Annars vet jag inte vad jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Hoppas det kommer upp på Youtube. Annars vet jag inte vad jag gör. En enkel googlesökning några timmar efter framträdandet räcker. Det mesta kommer raderas på YT om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Nån som har hittat en fungerande stream än? Edit : Hittade en! Woho! Snart smäller det. http://www.ustream.tv/channel/grammy-brasil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Nån som har hittat en fungerande stream än? Edit : Hittade en! Woho! Snart smäller det. http://www.ustream.tv/channel/grammy-brasil Roligt hur allt ljud pitchas lite då och då. Finns det inga bättre länkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 NU NU NU!!! ALLA 3! OMFG! En bruten arm, fan vad kort han är! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 blink-182 ÄR TILLBAKA! JAAAAAAAAAAAAAAAAA KAN INTE BESKRIVA DENNA JÄVLA LYCKA! FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII FAAAAAAAAAAN blink-182 ÄR TILLBAKA! JAAAAAAAAAAAAAAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 blink-182 ÄR TILLBAKA! JAAAAAAAAAAAAAAAAA KAN INTE BESKRIVA DENNA JÄVLA LYCKA! FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII FAAAAAAAAAAN blink-182 ÄR TILLBAKA! JAAAAAAAAAAAAAAAAA Hahaahhaha. Kändes som att du blev lite stum när de gick på scenen, du försvann ett tag. Men wow, det är fräckt! Får kanske ta och börja lyssna igen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 blink-182 ÄR TILLBAKA! JAAAAAAAAAAAAAAAAA KAN INTE BESKRIVA DENNA JÄVLA LYCKA! FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII FAAAAAAAAAAN blink-182 ÄR TILLBAKA! JAAAAAAAAAAAAAAAAA Kan inte uttrycka mig bättre!JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 VA?! Berätta genast vad jag har missat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 VA?! Berätta genast vad jag har missat! http://www.youtube.com/watch?v=OLo57PhdQY0 Den säger alllt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts