wilmas_matte Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Hej Kan någon tala om för mig hur jag tar bort mitt konto från GTA - sajten? Jag har sökt i forumet samt mailat till GTA-sajten men där fick jag inget svar heller. Redigerad 15 augusti, 2006 av wilmas_matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Det kan man inte, vill du ha ett annat namn får du PMa hultan och hålla tummarna redigt jävla hårt att han vill byta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 16 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Är man medlem typ för evigt eller? Försvinner inte ens kontot om man är inaktiv ett tag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Är man medlem typ för evigt eller? Försvinner inte ens kontot om man är inaktiv ett tag? Ja. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Ingen kan lämna GTASajten Muwhahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Sluta bara skriva, varför måste du bli helt raderad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Sluta bara skriva, varför måste du bli helt raderad? Undrar jag med. Han till och med skicka mail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Därför att han vill skapa ett nytt konto, och har han två konton blir han bannad, därför vill han ta bort det första. Om jag förstod honom rätt vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Därför att han vill skapa ett nytt konto, och har han två konton blir han bannad, därför vill han ta bort det första. Om jag förstod honom rätt vill säga. Precis... Antingen, som nån redan sagt, så Pm:ar du Hultan om ett namnbyte... eller Pm:ar du honom att han ska ta bort din nuvarande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Eller så förklarar man här att man inte kommer missbruka att man har två konton, och då har vi överseende för det och låter bli att banna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Eller så förklarar man här att man inte kommer missbruka att man har två konton, och då har vi överseende för det och låter bli att banna. Ja, han har nog redan lagt ner det i och med att han frågade i augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Ja, han har nog redan lagt ner det i och med att han frågade i augusti. Man vet aldrig med folk idag. Kan vara bra information till andra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts