Ante_freeman Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Ja det var ju konstigt. Den kanske var dålig redan när vi fick den ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Den kanske var dålig redan när vi fick den ! Mja. Och Guns & roses suger tills nya plattan kommer för den är annorlunda (har hört demo). Saker och ting kan förändras du vet. *edit* Och vad var det som var så dåligt med den datorn då? Redigerad 16 augusti, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Meningsfullt inlägg. Har du provat Dell eller säger du bara att den suger för att alla andra gör det? När du själv har en märkesdator Pappa har en Dell. edit: Redigerad 16 augusti, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Mja. Och Guns & roses suger tills nya plattan kommer för den är annorlunda (har hört demo). Saker och ting kan förändras du vet. *edit* Och vad var det som var så dåligt med den datorn då? Ramminet, grafikkortet och moderkort var väl inte det bästa Pappa har en Dell. edit: Är den bra då? Redigerad 16 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Ramminet, grafikkortet och moderkort var väl inte det bästa Är den bra då? Jo, men dyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Jo, men dyr "Vanliga" datorer med top of the line-allting är inte billiga heller. Frågan kvarstår dock, vad är fel med Dell? Att dom är överprisade vet alla, men mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 "Vanliga" datorer med top of the line-allting är inte billiga heller. Frågan kvarstår dock, vad är fel med Dell? Att dom är överprisade vet alla, men mer? Ingen aning hörru du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 "Vanliga" datorer med top of the line-allting är inte billiga heller. Frågan kvarstår dock, vad är fel med Dell? Att dom är överprisade vet alla, men mer? Deras priser är värst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Deras priser är värst Så som det är med alla märkesdatorer. Plockihopp ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Så som det är med alla märkesdatorer. Plockihopp ftw. Beror på hur man ser det. Tycker att min inte var så dyr. 7.500(original pris 10.000). Och det är en helt okey dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Beror på hur man ser det. Tycker att min inte var så dyr. 7.500(original pris 10.000). Och det är en helt okey dator. Skriv gärna vad det är i den också =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Så som det är med alla märkesdatorer. Plockihopp ftw. Kallas det här plockihopp? http://www.datorbutiken.com/home/default.aspx?Product=C-GEA1 har tänk köpa den och undrar om det är bra pris etc etc Beror på hur man ser det. Tycker att min inte var så dyr. 7.500(original pris 10.000). Och det är en helt okey dator. mm skriv vad det är i (som jag inte visste det innan ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Kallas det här plockihopp? http://www.datorbutiken.com/home/default.aspx?Product=C-GEA1 har tänk köpa den och undrar om det är bra pris etc etc mm skriv vad det är i (som jag inte visste det innan ) Nja, bra pris iofs ;> ihopplock = bygga själv. blir billigare så =) köpa delarna och sen sätta ihop det Redigerad 16 augusti, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Nja, bra pris iofs ;> ihopplock = bygga själv. blir billigare så =) köpa delarna och sen sätta ihop det Okaj är pricerunner bästa sökmotorn då ? Edit: glömde skriv i min förra post att jag ska byta ut processorn återkmr med länk *letar* här är den jag tänkt sätta i http://www.datorbutiken.com/home/default.a...t=ATH64X2-4200R *hurrar för att jag hitta den så snabbt* Redigerad 16 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Okaj är pricerunner bästa sökmotorn då ? Jo skulle tro det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Jo skulle tro det =) Mer frågor AMD vs Intel? ATI vs Nividia? singel eller dubbla proccessorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Mer frågor AMD vs Intel? ATI vs Nividia? singel eller dubbla proccessorer? AMD ATI Dubbla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Pricerunner hittar inte allt... elgiganten sålde PSP value pack för 1790, men pricerunner visade det billigaste priset 100 kr mer på någon annan affär. Btw, vissa personer har haft problem med datorbutiken när det gäller leveranser, speciellt under semestertider. Om det är något fel på någon del och du måste skicka tillbaka kan det dröja ett bra tag innan du får tillbaka den. Vissa fick vänta en månad eller så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Mer frågor AMD vs Intel? ATI vs Nividia? singel eller dubbla proccessorer? Intel om du tar Core 2 Duo. Välj själv. Singel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 AMD ATI Dubbla Okej Pricerunner hittar inte allt... elgiganten sålde PSP value pack för 1790, men pricerunner visade det billigaste priset 100 kr mer på någon annan affär. Btw, vissa personer har haft problem med datorbutiken när det gäller leveranser, speciellt under semestertider. Om det är något fel på någon del och du måste skicka tillbaka kan det dröja ett bra tag innan du får tillbaka den. Vissa fick vänta en månad eller så... okej, borde jag köpa den nån annanstans då? Intel om du tar Core 2 Duo. Välj själv. Singel. okej, nu blev det svårt här när Boomer och du tycker olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts