JSHC Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Tänkte dra upp en tråd om detta görroliga lir Det är alltså DDR (Dance Dance Revolution) på datorn. Det lite krånliga är att hitta bra låtar osså, sedan finns det även att lira Online, själv så suger jag totalt på det men är ändå skitkul att lira Så om någon har lust att köra nån dag så äre bara å säga till www.stepmania.com GL&HF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Måste man ha en sån matta med pilar på? om nej, är det kul utan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Det går att köra utan matta och ja, det är kul utan matta. W A S D och piltangenterna finns att tillgå, så det går att köra 1vs1 på datorn. Lirade det ett tag men tröttnade på samma sorts musik och fick ont i fingrarna + att tangentbordet inte modde bra av alla snabba knapptryckningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Tihi, spelade det intensivt ett tag. Nu när man får laptop ska jag helt klart börja igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Okej, nu har jag kört igenom de 5 låtar som kom med det första "songpack"'et jag laddade ner och kan meddela att jag tycker att det är kul att jag är usel men gärna spelar mot någon online om denne berättar hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Hoho riktigt roande, spelade det i skolan på laptopen. Hade cirka 8gb musik till det ;D Min e-penis bara växer och växer. Redigerad 16 augusti, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 HÄR Hittar ni stepmania 4 som behövs för att kunna köra online. HÄR Är hemsidan till stepmaniaonline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 http://www.flashflashrevolution.com/ Här kan man också spela om man till exempel sitter på en dator i skolan och inte får tanka StepMania.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Någon som vill köra lite eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts