freddajung Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Jag hittar den inte men jag har gjort 100 taxi-uppdrag. Snälla hjälp mig någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Sväng höger när du kommer ut från ditt hideout i Portland och ta sedan till vänster och åk över bron. Då ligger Borgnine-taxibolaget till höger och om du har tur står taxin där när du kommer, annars får du gå bort en bit och komma tillbaka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 En lite enklare beskrivning Om du vet var head radio stationen ligger så åk dit och bredvid ska det finnas ett taxibolag som heter borgnine taxi där står den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 appropå sådana uppdrag. för att få bribe vid hideout behöver man väl inte göra 10 polisuppdrag i rad va? det räcker väl med att göra 10 över huvudtaget? för det skumma är att de inte komma upp för mig.. /tott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Ja man behöver inte göra dom i rad, fast 10 polisuppdrag på raken är inte så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-lover Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 igår när jag spela gta III på ps 2 så gjorde jag polis uppdrag jag har gjort cirka 20 uppdrag sen kome det där medellandet att man får en bribe i hideouten jaha bra sen kom det där meddelandet igen och nu har jag 2 bribes och jag har gjort cirka 25 polis-uppdrag undra om man kan få 6 stycken policebribes det vore ganska lätt då om man har dem där jävlarna efter sig!!! och föresten vet nån vad man får om man gör paramedics uppdragen? hur många uppdrag måste man göra och vad får man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 ja, man kan få 6 bribes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 igår när jag spela gta III på ps 2 så gjorde jag polis uppdrag jag har gjort cirka 20 uppdrag sen kome det där medellandet att man får en bribe i hideouten jaha bra sen kom det där meddelandet igen och nu har jag 2 bribes och jag har gjort cirka 25 polis-uppdrag undra om man kan få 6 stycken policebribes det vore ganska lätt då om man har dem där jävlarna efter sig!!! och föresten vet nån vad man får om man gör paramedics uppdragen? hur många uppdrag måste man göra och vad får man? 35 Paramedic-uppdrag = Health refil utanför hideoutet. Paramedic Level 12 = Infinite run. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts