Jump to content

Uppdrag !

SiXxe
 Share

Recommended Posts

Jag är på uppdraget när man är inne i ett gettohus typ :( Men ja fattar inte hur man ska göra när han president lincoln börjar skjuta. Så fort man kommer nära han är man ju död :(. SÅ snälla hjälp mig :wacko:

Ställ dig bakom en av dessa pelare (stå inte för länge eftersom han skjuter sönder den tillslut) och närdu får chansen skjut han I benet eller eventuelt armen. Kan vara bra att införskaffa sniper. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OK tack cyprez och cortez ! :) Men en fråga till. När man väl är inne i ett uppdrag ? Kan man gå ut från det då ?

Ett nytt uppdrag jag behöver hjälp med nu. Vad ska man göra när han åker iväg med lastbilen ? Ska man skjuta sönder lastbilen är slänga ut han från den eller vad ?

EDIT: Klarade de :o

EDIT 2: Nu är jag på de uppdraget när man ska slåss med svärden. Hur gör man om svärdet går sönder ?

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...
OK tack cyprez och cortez ! :wub: Men en fråga till. När man väl är inne i ett uppdrag ? Kan man gå ut från det då ?

Ett nytt uppdrag jag behöver hjälp med nu. Vad ska man göra när han åker iväg med lastbilen ? Ska man skjuta sönder lastbilen är slänga ut han från den eller vad ?

EDIT: Klarade de :P

EDIT 2: Nu är jag på de uppdraget när man ska slåss med svärden. Hur gör man om svärdet går sönder ?

Kan värden gå sönder?? :P;)

Whatever... Har du inga, så använd lite kampsporter :P

Jag kör då endast med Taekwondo och Wu Shu. ;):(

Funkar perfekt... Har dock lärt mig alla stilar, så man har fortfarande

kvar några knep från alla.

T.ex Block/Kontring (Thai Boxning)

och fånga föremål i luften (Karate).

Har dock bytt ut de stilarna mot Sword Technique och Staff Technique. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 5 months later...

1.Låt fienden slå sönder "bambustängerna" och sen ska du ta upp de och börja slå han.

2.Använd en blandning mellan slagsmåls stilarna när du är i huset.

3.När han tappar sitt svärd och åker linbana HOPPA INTE UPP DIT! Ta svärdet som han tappa och sen åker du linbana dit.

4.Slå Slå Slå (Ditt svärd går inte sönder)

Nej du kan inte sluta ett uppdrag när du kör det.

Redigerad av Datadanne
Länk till kommentar
Dela på andra sidor