SiXxe Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag är på uppdraget när man är inne i ett gettohus typ Men ja fattar inte hur man ska göra när han president lincoln börjar skjuta. Så fort man kommer nära han är man ju död . SÅ snälla hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag är på uppdraget när man är inne i ett gettohus typ Men ja fattar inte hur man ska göra när han president lincoln börjar skjuta. Så fort man kommer nära han är man ju död . SÅ snälla hjälp mig Ställ dig bakom en av dessa pelare (stå inte för länge eftersom han skjuter sönder den tillslut) och närdu får chansen skjut han I benet eller eventuelt armen. Kan vara bra att införskaffa sniper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Men vafan är det de går ut på då ? för man får ju inte döda han ? då är det ju mission failed ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Minns inte alls, men tror att man ska skjuta han i benet och sen springa fram och sätta på han handbojor innan han reser sig igen. Siktet byter färg när du har siktet på the sweet spot. Redigerad 15 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) OK tack cyprez och cortez ! Men en fråga till. När man väl är inne i ett uppdrag ? Kan man gå ut från det då ? Ett nytt uppdrag jag behöver hjälp med nu. Vad ska man göra när han åker iväg med lastbilen ? Ska man skjuta sönder lastbilen är slänga ut han från den eller vad ? EDIT: Klarade de EDIT 2: Nu är jag på de uppdraget när man ska slåss med svärden. Hur gör man om svärdet går sönder ? Redigerad 19 augusti, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 OK tack cyprez och cortez ! Men en fråga till. När man väl är inne i ett uppdrag ? Kan man gå ut från det då ? Ett nytt uppdrag jag behöver hjälp med nu. Vad ska man göra när han åker iväg med lastbilen ? Ska man skjuta sönder lastbilen är slänga ut han från den eller vad ? EDIT: Klarade de EDIT 2: Nu är jag på de uppdraget när man ska slåss med svärden. Hur gör man om svärdet går sönder ? Kan värden gå sönder?? Whatever... Har du inga, så använd lite kampsporter Jag kör då endast med Taekwondo och Wu Shu. Funkar perfekt... Har dock lärt mig alla stilar, så man har fortfarande kvar några knep från alla. T.ex Block/Kontring (Thai Boxning) och fånga föremål i luften (Karate). Har dock bytt ut de stilarna mot Sword Technique och Staff Technique. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Tycker ni att man ska börja lira TC:NY igen? Det va ett tag sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Tycker ni att man ska börja lira TC:NY igen? Det va ett tag sedan Varför ska du fråga oss det? Varför inte bara spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Varför ska du fråga oss det? Varför inte bara spela? DRA ÅT HELVETE! DIN OTREVLIGA FAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Tycker ni att man ska börja lira TC:NY igen? Det va ett tag sedan Japp, det tycker jag! Lirar det nästan varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Japp, det tycker jag! Lirar det nästan varje dag. Men vad jag minns är spelet ganska buggigt, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Men vad jag minns är spelet ganska buggigt, eller? Det förekommer, ja. Men det är kul i alla fall, tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Datadanne Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) 1.Låt fienden slå sönder "bambustängerna" och sen ska du ta upp de och börja slå han. 2.Använd en blandning mellan slagsmåls stilarna när du är i huset. 3.När han tappar sitt svärd och åker linbana HOPPA INTE UPP DIT! Ta svärdet som han tappa och sen åker du linbana dit. 4.Slå Slå Slå (Ditt svärd går inte sönder) Nej du kan inte sluta ett uppdrag när du kör det. Redigerad 9 mars, 2007 av Datadanne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts