Jump to content

Bombay TV

Panimala
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 213
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha försökte göra en med ord som liknade vad dom säger.

Men man fattar inte handlingen :) hahaha

trolleritrolleraaa

Treo (värktabletten)

Lite kul. :o

Min andra: http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1546120

Edit: Och här kommer uppföljaren: http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1546136

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå vänsterpakt, SlewME? Är det möjligtvis det att vi backar upp varandra i politiska frågor du syftar på? Och vad menar du med att vi försöker efterlikna varandra?

Du får gärna förklara dig, för jag begriper då inte riktigt ditt hitte' på.

Sedan undrar jag, barbis, på vilket sätt kan okka relateras till min post/film?

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå vänsterpakt, SlewME? Är det möjligtvis det att vi backar upp varandra i politiska frågor du syftar på? Och vad menar du med att vi försöker efterlikna varandra?

Du får gärna förklara dig, för jag begriper då inte riktigt vad du menar.

Märkte inte att det var en länk. Förlåt. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får gärna förklara dig, för jag begriper då inte riktigt vad du menar.

Det är ju komiskt att ni skriver, beteer er samt gör inlägg på exakt samma sätt, ett sammanträffande? nope.

Okka skapar spaminlägg - enligt mig. Precis som ditt inlägg med smilien och länken. Man behöver inte göra massa mellanrum och därefter centrera texten och göra mellanrum igen.

Har faktiskt inte sett någon höger på detta forum som gör som ni, och det är bara i eran pakt som detta fenomen sker. Det är konstigt. Att ni alltid har gråa dystra avatarer där det oftast är en snubbe som röker något är också komiskt.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju komiskt att ni skriver, beteer er samt gör inlägg på exakt samma sätt, ett sammanträffande? nope.

Okka skapar spaminlägg - enligt mig. Precis som ditt inlägg med smilien och länken. Man behöver inte göra massa mellanrum och därefter centrera texten och göra mellanrum igen.

Har faktiskt inte sett någon höger på detta forum som gör som ni, och det är bara i eran pakt som detta fenomen sker. Det är konstigt. Att ni alltid har gråa dystra avatarer där det oftast är en snubbe som röker något är också komiskt.

Jag kan bara svara för mig själv; och, nej, jag försöker inte vara som någon. Mitt skrivsätt kanske sammanfaller med någon annans på något vis - jag antar att det i synnerhet är okkas, Picos, The_Dudes och Crices sådana du menar, vilka jag också antar är dem du anser utgör denna vänsterpakt. Jag kan åtminstone ärligt säga att det kommer sig av en slump. Jag, och säkerligen även dem, ser inläggen som roligare, intressantare, finare, m.m. om man bryter mot "regeln" som säger att man ska skriva halvt byråkratiskt, skriva efter noter, och däremellan ger inläggen en personlig prägel (må den skrivmässigt likna någon annans - mig kvittar). Du får kalla det ”spam” om du vill, men det rör mig inte i ryggen, då jag vidhåller att det snarare tillför forumet något än stjälper det. Har du en annan åsikt – ignorera min användare genom att helt simplistico använda den så fiffiga funktionen ”Ignore User”. Så kan även alla andra som ogillar det jag skriver göra.

Vad gäller avatarer och signaturer och fallerullanlej, så är troligen det också av en slump dessa håller vissa gemensamma teman. Faktum är att jag aldrig har haft några längre konversationer med någon av ”paktens” medlemmar för att något skulle kunna vara annat än en slump. Jag gör ju, som sagt, inget för att med viljes likna någon annan. Min roll i det hela är alltså inget annat än en slump.

Någe’ mer?

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan bara svara för mig själv; och, nej, jag försöker inte vara som någon. Mitt skrivsätt kanske sammanfaller med någon annans på något vis - jag antar att det i synnerhet är okkas, Picos, The_Dudes och Crices sådana du menar, vilka jag också antar är dem du anser utgör denna vänsterpakt. Jag kan åtminstone ärligt säga att det kommer sig av en slump. Jag, och säkerligen även dem, ser inläggen som roligare, intressantare, finare, m.m. om man bryter mot "regeln" som säger att man ska skriva diplomatiskt, skriva efter noter, och däremellan ger inläggen en personlig prägel (må den skrivmässigt likna någon annans - mig kvittar). Du får kalla det ”spam” om du vill, men det rör mig inte i ryggen, då jag vidhåller att det snarare tillför forumet något än stjälper det. Har du en annan åsikt – ignorera min användare genom att helt simplistico använda den så fiffiga funktionen ”Ignore User”. Så kan även alla andra som ogillar det jag skriver göra.

Vad gäller avatarer och signaturer och fallerullanlej, så är troligen det också av en slump håller vissa teman. Faktum är att jag aldrig har haft några längre konversationer med någon av ”paktens” medlemmar för att något skulle kunna vara annat än en slump. Jag gör ju, som sagt, inget för att med viljes likna någon annan. Min roll i det hela är alltså inget annat än en slump.

Någe’ mer?

Ok, har ju gjort det med både Crice, Okka och mahalo så jag kan göra det med dig också :rolleyes:. Ses.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor