Mr.Dumbom Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1545884 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1545884 Bwahahahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1545942 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Min fjärde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1545942 Den var RIKTIGT smart!!! Redigerad 16 augusti, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Jätteliten pillesnopp! Ragga pinglor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Den var RIKTIGT smart!!! Inte Jacker som kommit på det skämtet, däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Här kommer min debutfilm: http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1546087 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Haha försökte göra en med ord som liknade vad dom säger. Men man fattar inte handlingen hahaha trolleritrolleraaa Treo (värktabletten) Redigerad 16 augusti, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Haha försökte göra en med ord som liknade vad dom säger. Men man fattar inte handlingen hahaha trolleritrolleraaa Treo (värktabletten) Lite kul. Min andra: http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1546120 Edit: Och här kommer uppföljaren: http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1546136 Redigerad 16 augusti, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Det är ju bara svenska klipp i Classic Tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Redigerad 16 augusti, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1545884 Bwahahahaha Corleone goes okka? Xstreem: Den första ägde ju! Redigerad 16 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Bwahahahaha Corleone goes okka? Xstreem: Den första ägde ju! Corleone, okka m.fl. har alltid försökt att likna varandra. Som du borde ha märkt så har de en vänsterpakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Corleone, okka m.fl. har alltid försökt att likna varandra. Som du borde ha märkt så har de en vänsterpakt. Mjo... innan. Fast sen blev Corleone Corleone och inte wannabee. Bäst hittils är Jackers "Mer rasism" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Vadå vänsterpakt, SlewME? Är det möjligtvis det att vi backar upp varandra i politiska frågor du syftar på? Och vad menar du med att vi försöker efterlikna varandra? Du får gärna förklara dig, för jag begriper då inte riktigt ditt hitte' på. Sedan undrar jag, barbis, på vilket sätt kan okka relateras till min post/film? Redigerad 17 augusti, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Vadå vänsterpakt, SlewME? Är det möjligtvis det att vi backar upp varandra i politiska frågor du syftar på? Och vad menar du med att vi försöker efterlikna varandra? Du får gärna förklara dig, för jag begriper då inte riktigt vad du menar. Sedan undrar jag, barbis, på vilket sätt kan okka relateras till min post/film? Märkte inte att det var en länk. Förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Vadå vänsterpakt, SlewME? Är det möjligtvis det att vi backar upp varandra i politiska frågor du syftar på? Och vad menar du med att vi försöker efterlikna varandra? Du får gärna förklara dig, för jag begriper då inte riktigt vad du menar. Sedan undrar jag, barbis, på vilket sätt kan okka relateras till min post/film? Det är ju komiskt att ni skriver, beteer er samt gör inlägg på exakt samma sätt, ett sammanträffande? nope. Okka skapar spaminlägg - enligt mig. Precis som ditt inlägg med smilien och länken. Man behöver inte göra massa mellanrum och därefter centrera texten och göra mellanrum igen. Har faktiskt inte sett någon höger på detta forum som gör som ni, och det är bara i eran pakt som detta fenomen sker. Det är konstigt. Att ni alltid har gråa dystra avatarer där det oftast är en snubbe som röker något är också komiskt. Redigerad 16 augusti, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Det är ju komiskt att ni skriver, beteer er samt gör inlägg på exakt samma sätt, ett sammanträffande? nope. Okka skapar spaminlägg - enligt mig. Precis som ditt inlägg med smilien och länken. Man behöver inte göra massa mellanrum och därefter centrera texten och göra mellanrum igen. Har faktiskt inte sett någon höger på detta forum som gör som ni, och det är bara i eran pakt som detta fenomen sker. Det är konstigt. Att ni alltid har gråa dystra avatarer där det oftast är en snubbe som röker något är också komiskt. Jag kan bara svara för mig själv; och, nej, jag försöker inte vara som någon. Mitt skrivsätt kanske sammanfaller med någon annans på något vis - jag antar att det i synnerhet är okkas, Picos, The_Dudes och Crices sådana du menar, vilka jag också antar är dem du anser utgör denna vänsterpakt. Jag kan åtminstone ärligt säga att det kommer sig av en slump. Jag, och säkerligen även dem, ser inläggen som roligare, intressantare, finare, m.m. om man bryter mot "regeln" som säger att man ska skriva halvt byråkratiskt, skriva efter noter, och däremellan ger inläggen en personlig prägel (må den skrivmässigt likna någon annans - mig kvittar). Du får kalla det ”spam” om du vill, men det rör mig inte i ryggen, då jag vidhåller att det snarare tillför forumet något än stjälper det. Har du en annan åsikt – ignorera min användare genom att helt simplistico använda den så fiffiga funktionen ”Ignore User”. Så kan även alla andra som ogillar det jag skriver göra. Vad gäller avatarer och signaturer och fallerullanlej, så är troligen det också av en slump dessa håller vissa gemensamma teman. Faktum är att jag aldrig har haft några längre konversationer med någon av ”paktens” medlemmar för att något skulle kunna vara annat än en slump. Jag gör ju, som sagt, inget för att med viljes likna någon annan. Min roll i det hela är alltså inget annat än en slump. Någe’ mer? Redigerad 17 augusti, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Jag kan bara svara för mig själv; och, nej, jag försöker inte vara som någon. Mitt skrivsätt kanske sammanfaller med någon annans på något vis - jag antar att det i synnerhet är okkas, Picos, The_Dudes och Crices sådana du menar, vilka jag också antar är dem du anser utgör denna vänsterpakt. Jag kan åtminstone ärligt säga att det kommer sig av en slump. Jag, och säkerligen även dem, ser inläggen som roligare, intressantare, finare, m.m. om man bryter mot "regeln" som säger att man ska skriva diplomatiskt, skriva efter noter, och däremellan ger inläggen en personlig prägel (må den skrivmässigt likna någon annans - mig kvittar). Du får kalla det ”spam” om du vill, men det rör mig inte i ryggen, då jag vidhåller att det snarare tillför forumet något än stjälper det. Har du en annan åsikt – ignorera min användare genom att helt simplistico använda den så fiffiga funktionen ”Ignore User”. Så kan även alla andra som ogillar det jag skriver göra. Vad gäller avatarer och signaturer och fallerullanlej, så är troligen det också av en slump håller vissa teman. Faktum är att jag aldrig har haft några längre konversationer med någon av ”paktens” medlemmar för att något skulle kunna vara annat än en slump. Jag gör ju, som sagt, inget för att med viljes likna någon annan. Min roll i det hela är alltså inget annat än en slump. Någe’ mer? Ok, har ju gjort det med både Crice, Okka och mahalo så jag kan göra det med dig också . Ses. Redigerad 16 augusti, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts