RavenE Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Söker ett klipp med Family Guy. Det är avsnittet när Meg får jobb på skoltidningen (tror jag iaf). Peter smyger ut på natten i en svart ninjadräkt och springer till Megs skola. När han är där så "nynnar" han på sån där spännande musik, typ Hajens signaturmelodi "na-na-na-na-na----na-na---nananannna" (jättebra beskrivning, jag vet), för varje steg han tar. Peter kommer in i skolan och byter ut Megs uppsats mot en som han har skrivit själv som handlar om att en kändis är bög. Hoppas att någon får ut något ur min beskrivning och vet vilket avsnitt det är, eller om just det klippet finns på internet nånstans. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Vad är det för fel på http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=28191? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag tänker jämt på att den bara är till för att fråga om låtar Jag frågar där nu då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 n_n - Låst! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts