JT_ Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Har ett ganska konstigt lagg varje gång det blir en video innan ett uppdrag så börjar personerna i bilden att slå andra tex när jag gjort uppdraget med det brinnande huset och Denise, när jag lämnade henne vid sit hus så tog hon andras bilar och höll på. Vet någon vad det kan bero på vore jag tacksam. Mvh JT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Vad sägs om att uppdatera dina grafferutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Vad sägs om att uppdatera dina grafferutiner? Beror ju väldigt mycket på grafiken att människor är huliganer! Sjukaste på länge! Vad sägs om att installera om spelet? Har du skrivit någon kod eller använt trainer? Redigerad 15 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Beror ju väldigt mycket på grafiken att människor är huliganer! Sjukaste på länge! Vad sägs om att installera om spelet? Har du skrivit någon kod eller använt trainer? Läste lite fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Du kanske har slagit in nåt fusk om att alla är galna? Kommer inte ihåg vad det heter bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Har ett ganska konstigt lagg varje gång det blir en video innan ett uppdrag så börjar personerna i bilden att slå andra tex när jag gjort uppdraget med det brinnande huset och Denise, när jag lämnade henne vid sit hus så tog hon andras bilar och höll på. Vet någon vad det kan bero på vore jag tacksam. Mvh JT Haha.. Lol Går hon och tar andras bilar??? Haha.. Du kanske har slagit in nåt fusk om att alla är galna? Kommer inte ihåg vad det heter bara... Ja det är ett fusk.. Antingen: 1. Massbråk Fotgängarna bråkar med varandra. Vapen används. Kod: AJLOJYQY eller: 2.Revolt Fotgängarna blir fullständigt galna. Våldsamma upplopp överallt. Kod: IOJUFZN Otrolig skön stil do.c. Kvinnan man räddar går plötsligt och snor en bil och slår och har sig... Edit: OBS fusket tagit från Gta Sajtens Sida för Gta Sa PC fusk Redigerad 15 augusti, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JT_ Skrivet 15 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag har inte använt någon av dom koderna men jag kan ju kolla iaf. Och det har inte med grafikkortets drivrutiner att göra för dom uppdaterade jag i lördags, jag hadde detdär problemet med att när det rengnar så startar datorn om men det var ju bara att uppdatera ljud drivrutinerna men detta är ganska skumt. Jag får väl instalera om det manuellt var ligger dom spara de filerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag har inte använt någon av dom koderna men jag kan ju kolla iaf. Och det har inte med grafikkortets drivrutiner att göra för dom uppdaterade jag i lördags, jag hadde detdär problemet med att när det rengnar så startar datorn om men det var ju bara att uppdatera ljud drivrutinerna men detta är ganska skumt. Jag får väl instalera om det manuellt var ligger dom spara de filerna? Sparfilerna ligger i C:\Documents and Settings\*your name*\Mina dokument\GTA San Andreas User Files Men tror egentligen inte spelet tar bort dem, isåfall borde det åtminstone fråga Och vad menade du med installera om det manuellt? Men, btw: Pröva ta new game, kan bero på Sparfilen att alla är så vilda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts