guardian Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 om du ''misshandlar'' en bil som du inte har stulit eller suttit i som t.e.x står parkerad efter du misshandlat klart snor du bilen, då kommer buggen. bilen blir hel igen! fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 jag hatar det och det är väldigt fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-ToDy- Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 (redigerad) Den funkar ej för mig!!! Redigerad 6 februari, 2003 av -ToDy- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 skjut av däcken och sen sätt dig i bilen sen får du nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 en till bugg.. gå till en parkerad cab och vänta på ägaren när han kommer och sätter sig i bilen skuter du han, han kommer att åka iväg död fult också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 när man mosar taket på en bil så sticker huvudet upp genom taket när man sätter sej i bilen. kanske inte någon bugg direkt men det ser inte snyggt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 när man mosar taket på en bil så sticker huvudet upp genom taket när man sätter sej i bilen. kanske inte någon bugg direkt men det ser inte snyggt ut. jo faktiskt är det en bugg(och mycket ful) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 Om man skjuter på motorhuven så lagas den om man sätter sej i den. Skjuter man däremot på bagaget så lagas det inte!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 (mikke @ Feb 10 2003, 16:10) när man mosar taket på en bil så sticker huvudet upp genom taket när man sätter sej i bilen. kanske inte någon bugg direkt men det ser inte snyggt ut. det finns många fula buggar och när det är ett grafiskt fel, så kallas det oftast glitch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 en till ful bugg... om man har en trasig bil innan ett uppdrag... sen kommer det en film vid varje uppdrag... på filmen är den hel och efter blir den oxå hel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 En anna ful sak är att under alla cutscenes så har Tommy en colt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 En anna ful sak är att under alla cutscenes så har Tommy en colt... Han får väl den av nån? Eller lånar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 hur kan man klara "better gte used to it"? den e hur jäv*a svår som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 (redigerad) hur kan man klara "better gte used to it"? den e hur jäv*a svår som helst. vad ska man göra på uppdraget då ?? har glömt... om du färskar upp mitt minne så kan jag nog hjälpa dig Redigerad 6 juli, 2003 av J-coop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 man ksa mörda nån nånstns i chinatown man får inte skjuta eller nåt sånt bara base boll trät får man slå med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 och när man kom dit sparkade paulie in porten!sen ska man slå ner typ 10 st! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 jo nu e jag på uppdraget när man ska hoppa från tak till tak hur klarar man d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 jo nu e jag på uppdraget när man ska hoppa från tak till tak hur klarar man d? Hoppa från tak till tak bara tills du kommer till en kyrka Ett Tips: stana inte och skjut mott de poliserna som kommer upp för brand trappan för de kan iallafall inte komma efter dig sen så det är bara slöseri med bly och liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 jaja det va enkelt men hur klarar jag "the priest"?alla dödar mig ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 jaja det va enkelt men hur klarar jag "the priest"?alla dödar mig ju! sätt dig bakom kistan det är enklast tycker jag och sitt kvar där tills några män med hagelgevär har kommit in då kan dét vara bra att flytta lite på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts