kacke90 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 När jag sitter och spelar San andreas/mta så försvinner ljudet i ventrilo fast inte i SA men jag kan prata med dom andra fast jag hör inget vad dom säjer va kan de va för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Ojdå herregud ser du avd jobbigt det är att läsa en långt text utan punkter eller kommatecken jag tycker du borde skaffa det nya ventrilo och uppdatera din ljudkortsrutiner och posta i en annan froumdel eftersom det handlar om ventrilo och inte san andreas allmänt vore en bra topicdel Förstod nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 InstämmermedGodfathervadhannusasvårtattförstånärmaninteanvänderpunkter Använd Skype istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Och varför ska man klaga på folk hela tiden bara för dom inte använder punkter? Han ville bara ha hjälp då ska han inte få massa skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Och varför ska man klaga på folk hela tiden bara för dom inte använder punkter? Han ville bara ha hjälp då ska han inte få massa skit.. Håller med. Edit: Topic Frågan: Hmm, testa som den ena sa här, kör via skype. Kan annars vara att du måste ändra ljud inställningar i windows. Kommer inte ihåg vad man skulle köra för något. Har haft liknande fel själv. Redigerad 14 augusti, 2006 av Nonanin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag förstår inte? Jag sa till han vad han skulle göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag förstår inte? Jag sa till han vad han skulle göra. Vadå? Jag höll med din post. "Och varför ska man klaga på folk hela tiden bara för dom inte använder punkter? Han ville bara ha hjälp då ska han inte få massa skit.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Vadå? Jag höll med din post. "Och varför ska man klaga på folk hela tiden bara för dom inte använder punkter? Han ville bara ha hjälp då ska han inte få massa skit.." Ursäkta då. Men det var lite svårt att förutse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Ursäkta då. Men det var lite svårt att förutse Haha, nemas problemas Redigerad 14 augusti, 2006 av Nonanin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Detärknapptsåmanservadhanskrivermenjagtyckervibordesvarahonompåsammasätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts