Xemtoth Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag har ett problem; musen "sladdar" när jag kör wc3, alla andra spel och utanför spel är musen normal, vet någon vad det kan vara för fel? testat o ändra inställningarna på musens hastighet i spelet samt grafikinställningarna, hjälper inte vore otroligt tacksam varför musen betér sig som det gör.. spelet + expansion är köpt tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag har ett problem; musen "sladdar" när jag kör wc3, alla andra spel och utanför spel är musen normal, vet någon vad det kan vara för fel? testat o ändra inställningarna på musens hastighet i spelet samt grafikinställningarna, hjälper inte vore otroligt tacksam varför musen betér sig som det gör.. spelet + expansion är köpt tack på förhand Varför inte ta det i WoW tråden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Varför inte ta det i WoW tråden ? Warcraft 3 och WoW är olika spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jaha.. mitt fel, sry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag har ett problem; musen "sladdar" när jag kör wc3, alla andra spel och utanför spel är musen normal, vet någon vad det kan vara för fel? testat o ändra inställningarna på musens hastighet i spelet samt grafikinställningarna, hjälper inte vore otroligt tacksam varför musen betér sig som det gör.. spelet + expansion är köpt tack på förhand Hade samma problem förut jag med. Jag Installerade om och då funkade det riktigt för mig :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Hade samma problem förut jag med. Jag Installerade om och då funkade det riktigt för mig :S Okey, men det hände först innan jag böt hårddisk, sen när jag böt hände det igen, men får väll testa att installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Hade problemet på min gamla Mac när jag spelade det. Det har med inställningarna att göra. Prova att slå på och av varje inställning under gameplay så fixar det sig nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Hade problemet på min gamla Mac när jag spelade det. Det har med inställningarna att göra. Prova att slå på och av varje inställning under gameplay så fixar det sig nog. Ska testa det, föresten, slå på och av? vad menar du me det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 T. ex slå på/av Disable Mouse Scroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) T. ex slå på/av Disable Mouse Scroll På gameplay eller video settings? testade iaf me video settings, funkade inte, föresten, kommer jag få göra så varje gång, eller bara en gång? Redigerad 18 augusti, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts