Gizmo04 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag eftersöker 3 olika typer av spel med vissa krav, Är ute efter era tips. 1. Bilspel: Gärna i stadsmiljö, Gärna så att man kan stajla bilarna, och gärna verkliga bilar, 2. FPS: inte bara att skjuta och döda utan ett spel med handling,äventyr. 3. Strategi spel: ett som varar länge. Till detta skall det vara relativt nya spel, med snygg grafik. Då jag har ny dator med kraft i. Givetvist får ni tipsa om andra spel med, gärna då med länk till någon bild, så att man kan se spelet innan man köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Jag eftersöker 3 olika typer av spel med vissa krav, Är ute efter era tips. 3. Strategi spel: ett som varar länge. Till detta skall det vara relativt nya spel, med snygg grafik. Då jag har ny dator med kraft i. Givetvist får ni tipsa om andra spel med, gärna då med länk till någon bild, så att man kan se spelet innan man köper. Ett hyggligt bra strategi spel är "Lord of the rings the battle for middle-earth 2", det tycker åtminstonde jag håller länge. Speciellt roligt att spela online... Också tar jag banne mig och tipsar om ett annat spel oxå. Säger bara Star wars knights of the old republic. Det överlägset bästa spelet jag spelat, storyn och... ja, allt är gudomligt. Ett komplett spel i min mening. Ett måste att ha. Länk med bilder m.m till det: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/index.html Redigerad 14 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 1. Bilspel: Gärna i stadsmiljö, Gärna så att man kan stajla bilarna, och gärna verkliga bilar, 2. FPS: inte bara att skjuta och döda utan ett spel med handling,äventyr. 3. Strategi spel: ett som varar länge. 1. Need for Speed Underground 2 2. Om du gillar lite skräckfyllt... Condemned. 3. Age of Empires Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Need for speed spelen... Half life 2, Call of Duty, battlefield 2 Warcraft III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Redan nämnda men WC3 och AoE2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 14 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Tack för alla Tips! NFS verkar vara ett av spelen jag skall ha. Är NFSU bättre Än NFSU2? Jag har lirat NFSU2 samt most wanted. Half life serien vill jag också ha men blir inte riktigt klok på uppgradering och expansion. Jag har lirat HL2 och älskar det spelet, skall jag prova HL1? eller är Det HL2 + episode 1 som gäller och vad är det för snack om en ny HL2? Condemned verkar också kul, vad går detta ut på ? Warcraft??? Kan någon berätta lite om detta för mig? Jag blir mer och mer nyfiken på World of warcraft, men är igentligen ingen rollspelare, enda erfarenhet jag har är Morrowind vilket jag tyckte var trisst, samt Runescape som jag gillade. De andra nämnda spelen, känns inte riktigt så spännande, vissa har jag provat och andra lockar inte, men det kan bero på okunskap om de spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag eftersöker 3 olika typer av spel med vissa krav, Är ute efter era tips. 1. Bilspel: Gärna i stadsmiljö, Gärna så att man kan stajla bilarna, och gärna verkliga bilar, 2. FPS: inte bara att skjuta och döda utan ett spel med handling,äventyr. 3. Strategi spel: ett som varar länge. Till detta skall det vara relativt nya spel, med snygg grafik. Då jag har ny dator med kraft i. Givetvist får ni tipsa om andra spel med, gärna då med länk till någon bild, så att man kan se spelet innan man köper. Du skriver alltså här för att vi ska göra jobbet åt dig? Det finns ett antal hemsidor du kan besöka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Need for speed spelen... Half life 2, Call of Duty, battlefield 2 Warcraft III Handling i Battlefield 2? Redigerad 14 augusti, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Handling i Battlefield 2? Döda mec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Tack för alla Tips! NFS verkar vara ett av spelen jag skall ha. Är NFSU bättre Än NFSU2? Jag har lirat NFSU2 samt most wanted. Half life serien vill jag också ha men blir inte riktigt klok på uppgradering och expansion. Jag har lirat HL2 och älskar det spelet, skall jag prova HL1? eller är Det HL2 + episode 1 som gäller och vad är det för snack om en ny HL2? Condemned verkar också kul, vad går detta ut på ? Warcraft??? Kan någon berätta lite om detta för mig? Jag blir mer och mer nyfiken på World of warcraft, men är igentligen ingen rollspelare, enda erfarenhet jag har är Morrowind vilket jag tyckte var trisst, samt Runescape som jag gillade. De andra nämnda spelen, känns inte riktigt så spännande, vissa har jag provat och andra lockar inte, men det kan bero på okunskap om de spelen. Ja, NFSU är bättre än NFSU2 och du ska prova HL1, antingen source eller inte, jag skulle rekommendera inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Du skriver alltså här för att vi ska göra jobbet åt dig? Det finns ett antal hemsidor du kan besöka... Är inte det här forumet en rätt bra sida? Han vill väl ändå inte att vi ska göra något jobb åt honom, bara tipsa. Och, du behöver ju inte göra det om du inte vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jucied finns inte till Pc, eller? Om det finns så ska du köpa det. Ett grymt underskattat spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 1. street legal, street legal 2 2.vete fen 3. street wars, construtor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 1. Need for speed 2 2. Metroid prime 3. Age of empires Rekomenderar dig för övrigt att köra Heroes of might and magic III (strategi). Fast det kan du bara ladda ner (om du har tur)! http://www.gamespot.com/pc/strategy/heroes...gic3/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 1. Som många redan nämnt, NFS:U2 eller NFS:MW. Flatout 2. 2. Far Cry, The Chronicles of Riddick, Prey, HL2:Episode 1, kommande: Just Cause 3. TES: Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 15 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Du skriver alltså här för att vi ska göra jobbet åt dig? Det finns ett antal hemsidor du kan besöka... Det är en tolkningsfråga. Men tanken var att jag skulle höra era åsikter. När jag köper nya spel brukar jag använda mig av "screenshot" tråden, där ser man offtast fina bilder på nya och populära spel som användare av detta forum spelat. Tycker det känns rätt tunt på spel fronten för tillfället, inga WOW spel som släps och inget som man blir dundersugen på att prova. Och Nu har jag fått jätte många tips. På spel som varit ute ett tag men ännu aldrig spelat. Här är några tips som lockade mig: Need For speed Underground The Chronicles of Riddick HL2:Episode 1 Heroes of might and magic III Prey Oblivion Condemned Just Cause Nu skall jag bara kolla upp bilder och recensioner av spelen. Jag har en tendens till att köpa fel saker. Blev jätte sugen på ett nytt spel och gick och köpte ett. När jag väl kom hem gick det inte att installera, varför? Det var ett expansion Ganska taskigt om man lägger ut 400Kr. Ett annat scenario är att ens dator inte klarar av spelet. Nu har jag ju snart en ny dator, med stora resurser, så de problemen kommer jag ännu inte ha. Tack till alla hjälpsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Du bara MÅSTE skaffa Condemned om du diggar CSI. Man är en polis som jagar en seriemördare som dödar unga kvinnor och poserar dom i tableaux med dockor från affärer. Man får alltså investigera mordscenerna osv med t.ex UV-ljus och sånt. Redigerad 15 augusti, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag har en tendens till att köpa fel saker. Blev jätte sugen på ett nytt spel och gick och köpte ett. När jag väl kom hem gick det inte att installera, varför? Det var ett expansion Ganska taskigt om man lägger ut 400Kr. Ett annat scenario är att ens dator inte klarar av spelet. Nu har jag ju snart en ny dator, med stora resurser, så de problemen kommer jag ännu inte ha. Tack till alla hjälpsamma Precis så var det för mig, jag har fått någon sorts "Köpa-spel-skräck" för att när jag var mindre så köpte jag mycket spel, men de flesta spelen gick inte att spela på våran dator av en eller annan anledning, och det var alltid så jävla trist att man hade lagt ut några hundra och var skitglad, sedan när man kom hem... Minns hur ledsen man blev när de inte funkade, som tur är har alla de spelen jag köpt som inte funkat på våran ordinarie dator alltid funkat på någon annan, antingen pappas bärbara eller mormor och morfars dator, eller farmor och farfars, så jag har haft tur. Men som sagt, så nu har jag lite köpa-spel-noja, jag vill helst testa spelen så de funkar innan jag köper dem, därför är det bra att ha kompisar och program, mer säger jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Du bara MÅSTE skaffa Condemned om du diggar CSI. Man är en polis som jagar en seriemördare som dödar unga kvinnor och poserar dom i tableaux med dockor från affärer. Man får alltså investigera mordscenerna osv med t.ex UV-ljus och sånt. Håller med att det är ett bra spel men CSI-delarna är inte många. En mycket liten del av spelet, dessutom är det barnsligt enkelt att undersöka allt. Det är mer skräck och action. Ibland riktigt läskigt dock, speciellt dockfabriken, höll på att skita ner mig där på ett ställe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag eftersöker 3 olika typer av spel med vissa krav, Är ute efter era tips. 1. Bilspel: Gärna i stadsmiljö, Gärna så att man kan stajla bilarna, och gärna verkliga bilar, 2. FPS: inte bara att skjuta och döda utan ett spel med handling,äventyr. 3. Strategi spel: ett som varar länge. Till detta skall det vara relativt nya spel, med snygg grafik. Då jag har ny dator med kraft i. Givetvist får ni tipsa om andra spel med, gärna då med länk till någon bild, så att man kan se spelet innan man köper. 1. Need for Speed Underground2 2. Call of Duty2 3. Hmmm klurig fråga spelar inte Strategi spel längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts