JSHC Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Hmm, verkar som det är amerikansk tid dom mäter ifrån eller nått, står att det börjar om en dag :S Det är jag som e helt knasig idag, det är 1:a november idag Så blir det när man sitter uppe till 5 och tror att datumet ändras klockan 6.. Redigerad 1 november, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Hmm, verkar som det är amerikansk tid dom mäter ifrån eller nått, står att det börjar om en dag :S Det är jag som e helt knasig idag, det är 1:a november idag Så blir det när man sitter uppe till 5 och tror att datumet ändras klockan 6.. Aja är på 69%.. just nu. får väll spela imorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Preloadar för fullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jag är klar! Men det går ju inte spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jag är klar! Men det går ju inte spela Näe, imorgon.. Jag som räknade lite fel med datumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Mmm kan knappt vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Preloadar också, kanske alla på forumet kan sätta upp en server och lira på tillsammans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Visst! Jag kan lägga up en server, för bara gta sajten (om ingen annan vill läga up server) om ngn har msn adda empa.basket@hotmail.com eller x-fire Empa (Se sig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Pre-Loading här med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Ska preloadas här också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Måste Steam vara igång nu ända tills gratis helgen kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Måste Steam vara igång nu ända tills gratis helgen kommer? Nej. Du har hela spelet när du har laddat klart, men du kan bara spela det över helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Har börjat pre-loada 20% 125 kb/s Laddar CS också så de går lite segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Har preloadat klart (igår) nu väntar man bara på Freee weeekeeend!!Hoppas detta är roligt nu då!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Asså jag fattar inte. Om man ska doda online gubbar så borde det ju vara svårt eftersom dom kan ju doda en så fort dom misstänker nåtm, eller kan dom det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Asså jag fattar inte. Om man ska doda online gubbar så borde det ju vara svårt eftersom dom kan ju doda en så fort dom misstänker nåtm, eller kan dom det? Har tänkt samma sak Man lär ju misstänka en person som går efter en hela tin, fast man kan ju byat kläder å sånt, så får man väl gömma sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Har tänkt samma sak Man lär ju misstänka en person som går efter en hela tin, fast man kan ju byat kläder å sånt, så får man väl gömma sig MMMM. Men går det att döda andra människor, för i så fall är det ju bara attt döda alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 MMMM. Men går det att döda andra människor, för i så fall är det ju bara attt döda alla Hoppas inte, då skulle de bara komma nå miffo gäng å döda alla å skapa chaos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Men borde man inte kunna spela nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Men borde man inte kunna spela nu? Dubbelklicka på preloaden så ser du hur många timmar som är kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts