diarrehampus Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Undrar om någon har spelet The ship? (steam-spel) Ser rätt kul ut Spelet går ut på att man är på en båt. På den båten får man ett namn, den som har det namnet ska man mörda, men man måste mörda honom så ingen märker det. Sen vet jag inte så mckt mer Länk från gamespot The Ship Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Mmm, har det. Rätt kul ibland. Men det som är roligt är att folk tittar på en medans dom följer efter en hela tiden. Vissa gör det iallafall. Om någon har det, ett tips: Följ inte efter direkt, dom kan bli paranoida. Byt kläder om du tror att din target misstänker något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 14 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Mmm, har det. Rätt kul ibland. Men det som är roligt är att folk tittar på en medans dom följer efter en hela tiden. Vissa gör det iallafall. Om någon har det, ett tips: Följ inte efter direkt, dom kan bli paranoida. Byt kläder om du tror att din target misstänker något. Är det värt att köpa? Måste man ha bra dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Är det värt att köpa? Absolut köptvärt, det är som en hybrid mellan The Sims och Hitman. Man har alltså hunger och så. Måste man ha bra dator? Det är inget måste, det är samma motor som HL2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 14 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Absolut köptvärt, det är som en hybrid mellan The Sims och Hitman. Man har alltså hunger och så. Det är inget måste, det är samma motor som HL2. Okej Får ta och köpa det när vi skaffar ny dator, våran är cp just nu, kan köra hl2 men inte på så jättebra grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Är det inte samma motor som HL ? Minns att jag spelade det för 2-3 år sedan, skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Är det inte samma motor som HL ? Minns att jag spelade det för 2-3 år sedan, skit kul Har kommit en ny version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Det låter ju häftigt. Var kan man skaffa det, och vad kostar det? Redigerad 14 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Från steam. (http://storefront.steampowered.com/v2/inde...&AppId=2400) $19.95. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Från steam. (http://storefront.steampowered.com/v2/inde...&AppId=2400) $19.95. Är det enda sättet? Då måste man väl betala med kort och liknande? Sånt är jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Från deras FAQ; Can I buy 'The Ship' in a shop? Yes, the game will be released world-wide as a retail product from 15th September 2006 in UK , Europe, Australia and New Zealand. And from January 2007 in the USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Från deras FAQ; Can I buy 'The Ship' in a shop? Yes, the game will be released world-wide as a retail product from 15th September 2006 in UK , Europe, Australia and New Zealand. And from January 2007 in the USA. Yay. Då väntar jag en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Spelar man online och ska döda andra spelare. Eller ska man döda npc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag tror att man ska döda andra spelare. Hm. Jag tror jag ska tjuv- provsmaka lite på spelet, om ni förstår vad jag menar. Någon mer som vill vara med (över Hamachi)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag tror att man ska döda andra spelare. Hm. Jag tror jag ska tjuv- provsmaka lite på spelet, om ni förstår vad jag menar. Någon mer som vill vara med (över Hamachi)? Visst ja är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Spelar man online och ska döda andra spelare. Eller ska man döda npc? Det finns bottar med också, men dom är rätt dumma ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Tänkte dra upp tråden igen, istället för att skapa en ny.. Från den 2:e november (idag) till den 5:e november så kan man spela The Ship helt gratis. Bara å börja pre-loada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Tänkte dra upp tråden igen, istället för att skapa en ny.. Från den 2:e november (idag) till den 5:e november så kan man spela The Ship helt gratis. Bara å börja pre-loada Hmm konstigt ser inte the Ship i game listan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Hmm konstigt ser inte the Ship i game listan! Gå in på store så ska det stå nånstans om The Ship där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Gå in på store så ska det stå nånstans om The Ship där. Sådär! http://steampowered.com/v/index.php?area=TheShipFreeWeekend Någon som vill spela? om en stund.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts