rabarben Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Oj... var på festival. De blev lite försenat. Lägger upp poll nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Ledsen att det inte blev något från mig. Det försvann i sanden, och så orkade jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Vi kan ju alltid ha en omgång till om ni vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Vi kan ju alltid ha en omgång till om ni vill! Självklart ska du ha en version 2. Enligt mig tycker jag dock du ska vänta lite, kanske ha jul-tema när det börjar närma sig jul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Självklart ska du ha en version 2. Enligt mig tycker jag dock du ska vänta lite, kanske ha jul-tema när det börjar närma sig jul? Haha! Bra ide! Fast då har väl ja glömt ideen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) Seriöst, tycker fan de e illa att sjunga seriöst i en sån här tävligt. Men xstreem var väl bäst isf, så jävla skön dialekt! Redigerad 25 augusti, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Haha! Bra ide! Fast då har väl ja glömt ideen... Nej då, skriv upp det någonstans, tänk på alla sångfåglar här på forumet som skulle bli enormt ledsna om dom itne fick sjunga lite julsånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Seriöst, tycker fan de e illa att sjunga seriöst i en sån här tävligt. Men xstreem var väl bäst isf, så jävla skön dialekt! Och varför är det så illa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Ledsen att det inte blev något från mig. Det försvann i sanden, och så orkade jag inte. Jo, sammma för mig, tyvärr. Men skulle vara trevligt att ha en till songcontest med jultema när det närmar sig jul, som ngn skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Hmm... fick en underbar ide. Om vi kör att nästa tävling får endast inhålla ljud som man gör med munnen! Dock är det tillåtet att ha en kompis som gör gitarrljud, trumljud etc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts