HOWHOW Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Weener kommer ju kicka allas arseh. Jag då!? Har ni glömt mina låtar om gtasajten, va? Förresten, måste man sjunga eller? Rätt kul idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Jag då!? Har ni glömt mina låtar om gtasajten, va? Förresten, måste man sjunga eller? Rätt kul idé. Tihi... det kan väl inte vara nån sångtävling utan sång? Är du me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Tihi... det kan väl inte vara nån sångtävling utan sång? Är du me? Kom just att tänka på en sak... Är detta en sak man skall köra solo, eller kan man vara flera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Kom just att tänka på en sak... Är detta en sak man skall köra solo, eller kan man vara flera? Hmm... vi skulle väl kunna köra en solotävling denna gången. Sen kan vi köra nån grupp om det finns intresse? Fast om den andre bara ska göra musiken så spelar det ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Hmm... vi skulle väl kunna köra en solotävling denna gången. Sen kan vi köra nån grupp om det finns intresse? Fast om den andre bara ska göra musiken så spelar det ingen roll. Hokaj, det låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Är du me? Om siana är med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Om siana är med mig. Han är me i tävlingen... fast du får sjunga själv! Finns det intresse för en grupp tävling sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Är det verkligen ni? Kebab låter som 45 och tux som en riktig artist! (lite sämre mot slutet dock!) Ni e ju bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Jag kan posta upp min lyrics så att folk ser lite vad låten handlar om. Svårt att höra i vissa delar av låten så... Vad har ni gjort? För ett tag sen har allt varit snett diskussion och misskusion har varit så knäppt Jag vet inte om det är dags att sluta eller fortsätta mina val för inlägg har varit allt för lätta. Allmänt är den delen jag håller mig till. Men inga topics ser jag handla om Sill. För fan ge upp! -------------------- This is Tux from the G, im gonna tell ya a story about me. Once I clicked thrue the website... and found to login. I didint know anything, cause I was new. I Couldnt find the way how do sew, but i started to write and found my respect. Still Sill... Redigerad 20 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Så fort jag får tillgång till min brorsas dator så ska jag spela in "En värld full av liv" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Doppelpoest! Mitt vackra bidrag! En värld full av LIIIV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Doppelpoest! Mitt vackra bidrag! En värld full av LIIIV! Underbart! Ska göra om min inspelning... ska sjunga nåt annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Doppelpoest! Mitt vackra bidrag! En värld full av LIIIV! Nice! , riktigt skeååånskaaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Fan... har spelat in en annan låt. Fast convertern vägrar o fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Underbart! Ska göra om min inspelning... ska sjunga nåt annat! Är du helt blåst eller? Det låter horrible! Låter som jag får en stövel uppkörd i Ann Ahl-ett i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Jag kan posta upp min lyrics så att folk ser lite vad låten handlar om. Svårt att höra i vissa delar av låten så... Vad har ni gjort? För ett tag sen har allt varit snett diskussion och misskusion har varit så knäppt Jag vet inte om det är dags att sluta eller fortsätta mina val för inlägg har varit allt för lätta. Allmänt är den delen jag håller mig till. Men inga topics ser jag handla om Sill. För fan ge upp! -------------------- This is Tux from the G, im gonna tell ya a story about me. Once I clicked thrue the website... and found to login. I didint know anything, cause I was new. I Couldnt find the way how do sew, but i started to write and found my respect. Still Sill... Your flow is wack you sound like a mack without the bullets from 2pacs cheast Man dont try to rap cus youre fucking wack, i said it once and i will say it twice my flow is good, too god for you, now i go retire from this beef but remember me i was the first to start this shit This shit took me 2 minutes to write this shit and if you say that i am a bicth then fuck you little chick. Redigerad 21 augusti, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Your flow is wack you sound like a mack without the bullets from 2pacs cheast Man dont try to rap cus youre fucking wack, i said it once and i will say it twice my flow is good, too god for you, now i go retire from this beef but remember me i was the first to start this shit This shit took me 2 minutes to write this shit and if you say that i am a bicth then fuck you little chick. Ghetto... Spela in den Redigerad 21 augusti, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Ska nog vara med. Lägg till mig.. Kommer iaf lätt rösta på Kebab! Killar Killingänget FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Ghetto... Spela in den I am a freetsyler not Ja Rule I dont do singles or do you! I am straight gehtto thats fo shoo but when you say to me that i should record some shit man you must be on dope Redigerad 21 augusti, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Doppelpoest! Mitt vackra bidrag! En värld full av LIIIV! Whoa, inte visste jag att du kunde sjunga en låt på 1 min 7 sek på ett enda andetag. Dock höll du på och tuppa av i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts