Cyper Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Tycker folk att jag ska vara med? Jag är usel på att sjunga men endå.. Hoppas det blir fler usla bidrag så jag slipper skämmas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Tycker folk att jag ska vara med? Jag är usel på att sjunga men endå.. Hoppas det blir fler usla bidrag så jag slipper skämmas. Tihi... jag är väl ingen pärla på att sjunga heller. Det är mest en kkul grej bara! Vi vill höra tupac efterträdare... CYPREZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Tihi... jag är väl ingen pärla på att sjunga heller. Det är mest en kkul grej bara! Vi vill höra tupac efterträdare... CYPREZ! Rappa har jag prövat för ett tag sen, cirka ett halvår sen. Lär inte bli rapp. Kanske. Tror på något annat som tex. Pet Shop Boys. Fast.. Jag har blivit brun I sommar så det kanske låter bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Kebab: OMG! Hur nära höll du micken egentligen? Alltså det var klart ljud, men ibland flämtades/blåstes/utandatets det bara till lixom. Bra sjunget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Kebab: OMG! Hur nära höll du micken egentligen? Alltså det var klart ljud, men ibland flämtades/blåstes/utandatets det bara till lixom. Bra sjunget! När kommer ditt bidrag upp? För du skullle oxå sjunga, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Kebab: OMG! Hur nära höll du micken egentligen? Alltså det var klart ljud, men ibland flämtades/blåstes/utandatets det bara till lixom. Bra sjunget! Jaadu, ingen aning. En bit från munnen, typ Tackar så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) När kommer ditt bidrag upp? För du skullle oxå sjunga, right? Så snart jag kan! Men vet inte vilken låt jag ska sjunga... Skrev att jag skulle sjunga Caribue med Pixis, men tror jag väljer ngn annan... När är sista dagen man ska komma med sitt bidrag? Den 20:e augusti såg jag... Alltså på söndag.... Det är bara TVÅ som framfört sina bidrag... Blir ju ingen tävling då? Jag ska oxå sjunga... Men... TVÅ stycken?!som sagt... Hoppas det blir iaf minst sex. Jag ställer inte upp innan det finns iaf 4 bidrag. Redigerad 19 augusti, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Så snart jag kan! Men vet inte vilken låt jag ska sjunga... Skrev att jag skulle sjunga Caribue med Pixis, men tror jag väljer ngn annan... När är sista dagen man ska komma med sitt bidrag? Den 20:e augusti såg jag... Alltså på söndag.... Det är bara TVÅ som framfört sina bidrag... Blir ju ingen tävling då? Jag ska oxå sjunga... Men... TVÅ stycken?!som sagt... Hoppas det blir iaf minst sex. Jag ställer inte upp innan det finns iaf 4 bidrag. tror babaren sköt upp det till nästa fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 KEBAB FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Insåg att det är ju inte direkt svårt att locka röster, när det inte är så många som har lämnat in bidrag. All focus on me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 You can count on me my favorite Kebab! (with extra hot sauce!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 tror babaren sköt upp det till nästa fredag. Du har så rätt så Ante! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Här kommer mitt ... "kasst". Men jag har inte tid att göra nåt annat så. Tux - Still Sill Vissa saker säger jag bara för att det ska rimma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Här kommer mitt ... "kasst". Men jag har inte tid att göra nåt annat så. Tux - Still Sill Vissa saker säger jag bara för att det ska rimma... WTF? Väldigt vuxen röst för att vara 91:a, må jag säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Här kommer mitt ... "kasst". Men jag har inte tid att göra nåt annat så. Tux - Still Sill Vissa saker säger jag bara för att det ska rimma... Haha! Skitbra! Kanske gör om mitt bidrag... det blev ju som sagt inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Kebab. Inte dåligt Tux Keep it up... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Var inte oroliga folk, min låt kommer snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Var inte oroliga folk, min låt kommer snart! Mitt med. Skall bara få igång min bror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Här kommer mitt ... "kasst". Men jag har inte tid att göra nåt annat så. Tux - Still Sill Vissa saker säger jag bara för att det ska rimma... Haha älskar verkligen din låt Tux Om ni inte har märkt, så handlar texten om Tux och Gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Mycket bra performance, Kebab! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts