PlusFourtyFour Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Kom och tänka på att jag kunde spela in "No it isnt" när jag såg ditt namn. Gör de ändå om du har lust, alltid kul att höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag ska sjunga Caribou, med Pixies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag tror jag är med, fixar det imorron om jag kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Rabarben, vill inte vara petig men mitt namn stavas 'Samuelszon' och inte 'Samuelzon'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Är det ingen mer än Rabarben som har tänkt att lägga upp sitt bidrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Är det ingen mer än Rabarben som har tänkt att lägga upp sitt bidrag? Mitt är påväg! Skall bara finslipas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Ska sjunga Pokémon Theme. På Engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 @rabarben: bob marley kunde iaf sjunga HÖG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Fyfan va roligt rabarben skön ide haha men själv är man nog inte med Sjunger som en kratta. Men bra idé rabarben haha =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Jo men jag kan kanske vara med.. Efter att ha lyssnat på mig själv sjunga drar jag mig ur Redigerad 17 augusti, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Mitt i allt bråk har jag glömt detta. Så jag skulle vilja påminna er om att det är bara 2 dagar kvar tills tävlingen börjar. Kan ju även skjuta på den om ni tycker det blir lite stressigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Skjut på den lite! Min mick funkar prima... Men jag vill inte sitta och sjunga när massa människor är hemma... Dom kommer tro jag är galen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Skjut på den lite! Min mick funkar prima... Men jag vill inte sitta och sjunga när massa människor är hemma... Dom kommer tro jag är galen! Okej... vi skjuter på det en vecka då? Nästa fredag? Alltså Fredag den 25:e? Går detta bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Här kommer mitt bidrag! Oh, yes. Förresten.. är det inte en fördel om alla lägger upp låten på http://starbase.se/upload så blir det direktlänkar för alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Här kommer mitt bidrag! Oh, yes. Förresten.. är det inte en fördel om alla lägger upp låten på http://starbase.se/upload så blir det direktlänkar för alla? Fan va bra mic du har ... Man hör dig tydligt... Någon som känner till en sida där jag kan ladda upp låten jag har gjort?... ni kommer säkert skratta åt det. Jag skrattade själv så... skit kass är den men det ska ju vara kul inte sant`? Redigerad 18 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Fan va bra mic du har ... Man hör dig tydligt... Någon som känner till en sida där jag kan ladda upp låten jag har gjort?... ni kommer säkert skratta åt det. Jag skrattade själv så... skit kass är den men det ska ju vara kul inte sant`? Okej, två saker. 1. Jag lyckas inte lista ut om du är ironisk eller om du verkligen tycker att min mic är bra 2. Jag gav dig ju en finfin länk i inlägget du quotade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Här kommer mitt bidrag! Oh, yes. Förresten.. är det inte en fördel om alla lägger upp låten på http://starbase.se/upload så blir det direktlänkar för alla? Uppdaterat Redigerad 18 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Okej, två saker. 1. Jag lyckas inte lista ut om du är ironisk eller om du verkligen tycker att min mic är bra 2. Jag gav dig ju en finfin länk i inlägget du quotade Jag var döds seriös ... nej allvarligt. Man hör dig tydligt liksom. I min låt så hör man inte mig riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Villken kul idé! Synd att jag är så kass på att sjunga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Jag var döds seriös ... nej allvarligt. Man hör dig tydligt liksom. I min låt så hör man inte mig riktigt... Jaha, då hänger jag med. Om sanningen ska fram så vet jag inte ens vad den micken kommer ifrån, den har liksom alltid funnits här. Och den är faktiskt riktigt dålig egentligen, skulle gissa att den kommer från Biltema eller liknande . Såja, nu är det bara att luta sig tillbaka och håva in röster Villken kul idé! Synd att jag är så kass på att sjunga. Det är ju det som är själva grejen. Jag skulle ju knappast säga att jag är bra på att sjunga Redigerad 18 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts