Weener Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag är med! Lägger upp låten snart. Blink 182 - I Miss You. Jag sjunger, spelar gitarr, bas och trummor samt piano. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Weener kommer ju kicka allas arseh. rabarben, man hör ju dig jättedåligt. Och ingen musik alls. Jag kan välan vara med. Det blir nog skitfint. ... Så det var därför du behövde en låt utan sång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Går det bra om man använder en Hip Hop Backgrund ?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Hade jag haft mic så skulle jag varit med :'( skulle väll bli nå Dark tranquillity eller nåt i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Spelade precis in en liten text till en låt. Blev urkass! Jag har sån sjuk röst! . Får prova till en annan låt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Får man ha mer än en låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Jag är med! Lägger upp låten snart. Blink 182 - I Miss You. Jag sjunger, spelar gitarr, bas och trummor samt piano. zomg den låten äger elska blink¨ Edit: R2: HAHAHAHA Redigerad 14 augusti, 2006 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Får man ha mer än en låt? Du får ändra men endast en låt per man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Spelade precis in en liten text till en låt. Blev urkass! Jag har sån sjuk röst! . Får prova till en annan låt... HAHA, Din låt blev fan asgrym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag är med. Vet redan vilken låt jag ska sjunga ..men jag spelar in när ingen annan är hemma, annars kommer familjen komma ner och undra vad fan det är som händer . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Count me in. Förutsatt att jag får igång mikrofonen. Det blir The Undertones - Teenage Kicks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag är med! (Och får hjälp av Bror) Vi kommer att slå er alla på fingrarna Är det några lagar på hur låten skall vara, utöver minst 45 sekunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Man får sjunga vilken låt man vill eller, och ha bakgrungdsmusik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Man får sjunga vilken låt man vill eller, och ha bakgrungdsmusik? Självklart! Är du me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Självklart! Är du me? Allright! Men vet inte vilken låt jag ska sjunga... Tänkte först Ganja smugglin,med Eek a mouse, men den verkar för svår att sjunga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Allright! Men vet inte vilken låt jag ska sjunga... Tänkte först Ganja smugglin,med Eek a mouse, men den verkar för svår att sjunga. Prova Backstreet Boys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Prova Backstreet Boys Kan inte ngn låt med dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag har en inspelning där jag sjunger "As long as you love me" med Backstreet Boys, mina kusiner spelar piano och gitarr till. Det står mellan den, Wonderwall och I Miss You som jag ska delta med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Måste påpeka att denhär ideén var skitkul! (och eftersom de är typ de ända posetiva jag skrivit på detta forum, BLI GLAD!!!) Redigerad 14 augusti, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Måste påpeka att denhär ideén var skitkul! (och eftersom de är typ de ända posetiva jag skrivit på detta forum, BLI GLAD!!!) Kom och tänka på att jag kunde spela in "No it isnt" när jag såg ditt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts