rabarben Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Såja... alla vet väl hur Eurovison song contest går till. Detta är gtasajten versionen. Det är frivillgt om man vill göra cover eller skriva en egen låt. Klippet ska vara minst 45 sekunder långt och bidragen ska vara upp senast Fredagen den 25 Augusti Max antal är 20 eftersom det är max 20 i en poll. (13/20) Anmälda: Rabarben Varning för lågt ljud. Xstreem Godfather Weener Siana Samuelszon Kebab The_go Virre_cool Alpha Tux VickeX Foo Lägg gärna upp era bidrag här Redigerad 23 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Haha Jag ska försöka vara med i denna tävling, men jag varnar er. Jag är bedrövlig på att sjunga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Fan att man inte har mic, annars skulle jag bidragit starkt med Frank Sinatra - New York Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Um, eftersom alla vet hur Eurovision song contest går till brukar man veta att man måste ha gjort låten själv (dvs ingen cover)? Låter mer som Gtasajten sikt mot/småstjärnorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Ska se om jag kan vara med Är inte helt säker Redigerad 13 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Jaja... tänkte inte på det. Har lagt till det i posten nu. Lägger till Tux Redigerad 13 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Um, eftersom alla vet hur Eurovision song contest går till brukar man veta att man måste ha gjort låten själv (dvs ingen cover)? Låter mer som Gtasajten sikt mot/småstjärnorna. Lägg ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Ska se hur min mic låter imorgon! Sign me up så länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Det här kan bli kul om några ställer upp. Jag gör det nog inte max i en poll är 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Haha, riktigt bra rabarben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Haha, riktigt bra rabarben. Min sång eller tävlingen? Är du med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Kanske är med... Och sjunger och spelar Iggy Pop - The Passenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Black Sabbath - Snowblind Blind Guardian - A Dark Passage Nej jag är inte med, så skämmande att börja stå och sjunga för forumiter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Min sång eller tävlingen? Är du med? Sången. Nope, vågar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag är med och sjunger Bamsesången. Ta på hörselkåpor. Jag spräcker era emaljögon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Black Sabbath - Snowblind Oh come on! Det krävs inte mycket för att klå Ozzys röst. Sist jag blev tvungen att sjunga så fick jag höra kommentarer från en kompis i 3 veckor, så jag står över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Ska försöka vara med Spelar in när ingen annan är hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Ska nog vara med...om jag hittar en låt att sjunga dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag ska prova att sjunga imorron bitti. Om det blir sugigt så skiter jag i. Om jag får ett bra resultat så kan ni skriva upp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Oh come on! Det krävs inte mycket för att klå Ozzys röst. Sist jag blev tvungen att sjunga så fick jag höra kommentarer från en kompis i 3 veckor, så jag står över. Försök klå Hansi Kürsch's röst då http://en.wikipedia.org/wiki/Hansi_Kürsch Hans röst är ett mästervärk. Och sägs av många vara bästa rösten inom Heavy Metal. Redigerad 13 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts