Ice Cube Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 (redigerad) Någon som vet om något spel som ska stödja detta nya att man ska kunna ta ingame foto med ps3an? Ja, Motorstorm Pacific Rift har det. För övrigt mycket bra spel. Fick mitt idag och har lirat litegrann. Mycket bättre än ettan och ett bra partyspel som har splitscreen. Redigerad 15 november, 2008 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Nu är det så att min ps3:a börjar bli full och jag vet verkligen inte hur jag ska göra plats på den, det mesta ligger i speldata och sparade filer som jag vill ha kvar, och då känns det svårt att tömma. Så jag undrar hur jag lättast kan typ lägga sparfiler någon annan stans när jag inte har memory port och inte kan koppla min externa hårddisk då den inte är i rätt format (ska vara fat32? ) Så någon som kan tipsa om hur jag ska göra, måste verkligen göra plats :/ Hur kan det redan vara slut? Vilken modell har du? Anyway, som första åtgärd kan du ju gå in i speldemos och kolla vilka du inte vill ha kvar. De brukar ta en del plats. Övriga saker kan du ju föra över till USB-minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Ja, Motorstorm Pacific Rift har det. För övrigt mycket bra spel. Fick mitt idag och har lirat litegrann. Mycket bättre än tvåan och ett bra partyspel som har splitscreen. Vänta nu...Pacific Rift ÄR tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Vänta nu...Pacific Rift ÄR tvåan. tror (hoppas) han skrev fel! hehe, han menade nog bättre än ettan. och sen MiRRe... som sagt, hur kan minnet redan va slut?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Idag fick jag "YLOD", vilket suger... Jag har dumpat så mycket för RROD och nu biter karma mig i arslet. Har haft min PS3 sen april 2007 och mitt garanti är slut med tydligen finns det något som heter "reklamationsrätt" som gör att jag får den lagad pga att det är ett systemfel som pajjat PS3'an. Fuck man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 (redigerad) Idag fick jag "YLOD", vilket suger... Jag har dumpat så mycket för RROD och nu biter karma mig i arslet. Har haft min PS3 sen april 2007 och mitt garanti är slut med tydligen finns det något som heter "reklamationsrätt" som gör att jag får den lagad pga att det är ett systemfel som pajjat PS3'an. Fuck man. w000t?! Har aldrig hört talas om YLOD. Nu blir jag orolig. Men du kan väl skicka in den på reperation? Kostar säkert, men det är det väl värt? Redigerad 15 november, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 w000t?! Har aldrig hört talas om YLOD. Nu blir jag orolig. Men du kan väl skicka in den på reperation? Kostar säkert, men det är det väl värt? YLOD = Yellow Light Of Death (elr Doom, jag vene) När jag startar den med kontrollen h'nder inget förutom att kontrollen blinkar på alla 4 platser, om jag startar den på PS3'an så blir lampan grön och sen gul i typ en sekund och sen blir den röd igen och PS3'an startar inte. Mitt garanti är slut med som jag sa så har man också reklamationsrätt vilket ger dig rätten att få den lagad gratis (tror jag) eftersom den inte startar pga systemfel som inte är skapade av mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 YLOD = Yellow Light Of Death (elr Doom, jag vene) När jag startar den med kontrollen h'nder inget förutom att kontrollen blinkar på alla 4 platser, om jag startar den på PS3'an så blir lampan grön och sen gul i typ en sekund och sen blir den röd igen och PS3'an startar inte. Mitt garanti är slut med som jag sa så har man också reklamationsrätt vilket ger dig rätten att få den lagad gratis (tror jag) eftersom den inte startar pga systemfel som inte är skapade av mig själv. Du har 60gigarn va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Hur kan det redan vara slut? Vilken modell har du? Anyway, som första åtgärd kan du ju gå in i speldemos och kolla vilka du inte vill ha kvar. De brukar ta en del plats. Övriga saker kan du ju föra över till USB-minne. Ja, hur kan det vara slut. Jag har många spel installerade, det som dom själv installerar, mycket sparad data, inte många demos, 3 st för att vara exakt. Har bara ett usb minne men det går inte att hitta för det är lösenskyddat och jag har provat den en gång till ps3:an men inget hände. Just nu har jag 7856 mb, Hjääälp. Oh ja, jag har 40GB så inte mycket att hurra för. tror (hoppas) han skrev fel! hehe, han menade nog bättre än ettan. och sen MiRRe... som sagt, hur kan minnet redan va slut?! Ja som jag sa till henki , har många spel installerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Ja, hur kan det vara slut. Jag har många spel installerade, det som dom själv installerar, mycket sparad data, inte många demos, 3 st för att vara exakt. Har bara ett usb minne men det går inte att hitta för det är lösenskyddat och jag har provat den en gång till ps3:an men inget hände. Just nu har jag 7856 mb, Hjääälp. Oh ja, jag har 40GB så inte mycket att hurra för. Ja som jag sa till henki , har många spel installerade. du måste ju ha tonvis med spel installerade.. ? hehe, jag har massvis med demon, rätt många spel installerade. många olika profiler till mig och vännerna, vilket leder till många sparfiler. har tilloch med rätt mkt musik på den. men jag har nog inte ens använd 20 gb.. eller i närheten av de ..? jag har 60gb om de spelar någon roll ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Har bara ett usb minne men det går inte att hitta för det är lösenskyddat och jag har provat den en gång till ps3:an men inget hände. Prova att formatera till en vanlig FAT32-volym utan lösenord och trams. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Prova att formatera till en vanlig FAT32-volym utan lösenord och trams. Ska göra det , men gör man då på samma sätt som när man formaterar en hårddisk? Och hur var det nu man gjorde det =P Fick på något sätt 11GB ledigt på den, förstår inte riktigt hur det gick till ärligt talat, tog bort 2 demos på var 500mb ungefär och en sparfil, aja känns ju bättre iaf, men still, måste ha något som jag kan tömma av den på när den blir full Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Ska göra det , men gör man då på samma sätt som när man formaterar en hårddisk? Och hur var det nu man gjorde det =P Den här datorn>högerklick på enheten>formatera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Funderar på att köpa MGS 4 och Smackdown vs Raw 2008 och det skulle vara kul att veta vad ni som har spelat dessa spel tycker om dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Funderar på att köpa MGS 4 och Smackdown vs Raw 2008 och det skulle vara kul att veta vad ni som har spelat dessa spel tycker om dom. Tankade demot till Smackdown vs. RAW 2009 och det sög verkligen. Tror inte 2008 är så mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Tankade demot till Smackdown vs. RAW 2009 och det sög verkligen. Tror inte 2008 är så mycket bättre. Tror nog att jag tar och skippar S vs. R iaf. Såg inte så lovande ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 MGS 4 är verkligen kul.. i ett tag Första gången är underbar, tvåan nästan lika bra. 3an är jag nog inte klar med ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 MGS 4 är verkligen kul.. i ett tag Första gången är underbar, tvåan nästan lika bra. 3an är jag nog inte klar med ännu Det kan handla om att du spelar sönder det också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Det kan handla om att du spelar sönder det också... Hihi..! Nä, jag har inte spelat sönder det. Jag orkar bara inte köra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Hihi..! Nä, jag har inte spelat sönder det. Jag orkar bara inte köra det Adrian, kom på en sak. Kan inte vi låna spel av varandra? Jag har inte köpt MG4 för det verkar lite sådär. Provade ettan och det sög. Men skulle ändå vilja prova det nya. Konsumerar en hel del spel faktiskt så jag har nog en del du inte har. För tillfället har jag inte så många (men en hel drös med ps3 spel dock ) men det kommer strax in fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts