Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Det kanske lönar sig för spelföretagen att släppa ett spel lite tidigare än att hålla kvar det en månad extra för att buggtesta det ordentligt? Nu släpper dom spelet tidigare och sen jobbar på patcher som spelare upptäckt (eller buggar dom kanske vet om).

Jag talade om Sonys 2.50-uppdatering som fuckade upp en hel del grejer, bland annat visades alla videos på hårddisken i svartvitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan väl vara med ibland också,

så adda Baran2000.

LITTLE BIG PLANET!!! :shifty:

EDIT

Fiskaren:

Little Big Planet är ett platformslir som man ser från "sidan",

man ska ta sig igenom spelets banor och på banorna kan man hitta nya kläder,föremål,klistermärken etc.

Men man kan även skapa sina egna banor och ladda upp eller ladda ner andras banor och spela.

Man spelar som en sackboy(eller Sackgirl om så önskas)som är en filtdocka.

Köp och testa för du kommer inte bli besviken då många recensioner anser LBP som en revelution.

:mellow:

Edit 2

Hur många tänker skaffa Resistance 2?

Det ser helt sjukt coolt ut.

Redigerad av burken12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många tänker skaffa Resistance 2?

Det ser helt sjukt coolt ut.

Jag kommer nog skaffa det, det verkar mycket bättre än det första.

Vet inte hur jag ska ha tid att spela allt egentligen, är mitt uppe i en säsong av fifa09, Saints Row 2, jag började lira Assassins Cred för ett tag sen, jag ska köpa Midnight Club L.A. och Guitar Hero world tour.

Får helt enkelt sjukanmäla mig :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det så att min ps3:a börjar bli full och jag vet verkligen inte hur jag ska göra plats på den, det mesta ligger i speldata och sparade filer som jag vill ha kvar, och då känns det svårt att tömma. Så jag undrar hur jag lättast kan typ lägga sparfiler någon annan stans när jag inte har memory port och inte kan koppla min externa hårddisk då den inte är i rätt format (ska vara fat32? ) Så någon som kan tipsa om hur jag ska göra, måste verkligen göra plats :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor