burken12 Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 600kr för allt 1kr för bara spelet och gitarren. Själv bokade jag spel+gitarr. 699 rättare sagt för allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 699 rättare sagt för allt. Ah, så var det! Bra deal iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 600kr för allt 1kr för bara spelet och gitarren. Själv bokade jag spel+gitarr. Ah okey, ja han ska ju ha med allt, gitarr, trummor o hela köret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Ah okey, ja han ska ju ha med allt, gitarr, trummor o hela köret Till guitar hero? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Det kanske lönar sig för spelföretagen att släppa ett spel lite tidigare än att hålla kvar det en månad extra för att buggtesta det ordentligt? Nu släpper dom spelet tidigare och sen jobbar på patcher som spelare upptäckt (eller buggar dom kanske vet om). Jag talade om Sonys 2.50-uppdatering som fuckade upp en hel del grejer, bland annat visades alla videos på hårddisken i svartvitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Sitter här med ett fint exemplar av Little Big Planet bredvid mig. Ska spela om en stund! Och BTW; Om SpajX har skickat vänförfrågan så får ni gärna svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Till guitar hero? Japp guitar hero world tour hela paketet =P Sitter här med ett fint exemplar av Little Big Planet bredvid mig. Ska spela om en stund! Och BTW; Om SpajX har skickat vänförfrågan så får ni gärna svara. Adda mig tFreaK_ Om du vill lira LBP nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Någon/några som har lust att lira LittleBigPlanet? Lägg till "Bedear". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Någon/några som har lust att lira LittleBigPlanet? Lägg till "Bedear". Lägger till dig ikväll Kanske lust att lira lite då med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Adda mig tFreaK_ Om du vill lira LBP nån gång Jag har inte riktigt fattat en sak. Vad går Little big planet ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Jag har inte riktigt fattat en sak. Vad går Little big planet ut på? Play. Create. Share. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 (redigerad) Jag kan väl vara med ibland också, så adda Baran2000. LITTLE BIG PLANET!!! EDIT Fiskaren: Little Big Planet är ett platformslir som man ser från "sidan", man ska ta sig igenom spelets banor och på banorna kan man hitta nya kläder,föremål,klistermärken etc. Men man kan även skapa sina egna banor och ladda upp eller ladda ner andras banor och spela. Man spelar som en sackboy(eller Sackgirl om så önskas)som är en filtdocka. Köp och testa för du kommer inte bli besviken då många recensioner anser LBP som en revelution. Edit 2 Hur många tänker skaffa Resistance 2? Det ser helt sjukt coolt ut. Redigerad 10 november, 2008 av burken12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Hur många tänker skaffa Resistance 2? Det ser helt sjukt coolt ut. Jag kommer nog skaffa det, det verkar mycket bättre än det första. Vet inte hur jag ska ha tid att spela allt egentligen, är mitt uppe i en säsong av fifa09, Saints Row 2, jag började lira Assassins Cred för ett tag sen, jag ska köpa Midnight Club L.A. och Guitar Hero world tour. Får helt enkelt sjukanmäla mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Vad kostar en begagnad 60 gigabyte PS3 i dagsläget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Vad kostar en begagnad 60 gigabyte PS3 i dagsläget? Kollade runt lite på Blocket, Tradera och AllaAnnonser och du får nog räkna med att betala en slant. Ligger på mellan 4500-5500Kr utan spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Hade det varit jag som skaffade skiten hade jag nog skaffat ps3 80gb + ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Hur många tänker skaffa Resistance 2? Det ser helt sjukt coolt ut. I am Tycker det ser väldigt bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Tyckte det här var lite små coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Någon som vet om något spel som ska stödja detta nya att man ska kunna ta ingame foto med ps3an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Nu är det så att min ps3:a börjar bli full och jag vet verkligen inte hur jag ska göra plats på den, det mesta ligger i speldata och sparade filer som jag vill ha kvar, och då känns det svårt att tömma. Så jag undrar hur jag lättast kan typ lägga sparfiler någon annan stans när jag inte har memory port och inte kan koppla min externa hårddisk då den inte är i rätt format (ska vara fat32? ) Så någon som kan tipsa om hur jag ska göra, måste verkligen göra plats :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts