Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

0 Guld

0 Silver

0 Brons

:rolleyes:

Det enda spelet jag har som stödjer troféer är Uncharted och jag är inte speciellt sugen på att spela om det bara för troféernas skull just nu. Någon annan gång kanske.

Töntigt med trofer, eller hur?

Riktiga gamers behöver inte bevisa för andra hur duktiga de är. >_<

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Töntigt med trofer, eller hur?

Riktiga gamers behöver inte bevisa för andra hur duktiga de är. >_<

:P

Haha, töntigt och töntigt. Jag känner helt enkelt inget behov av att jaga troféer bara. :rolleyes:

Det hade varit om man kunde göra något med troféerna, mer än att visa upp dem. Till exempel ladda hem exklusiva saker som folk som inte har troféhuntat inte kan ladda hem. Då skulle jag nog nöta lite. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, töntigt och töntigt. Jag känner helt enkelt inget behov av att jaga troféer bara. >_<

Det hade varit om man kunde göra något med troféerna, mer än att visa upp dem. Till exempel ladda hem exklusiva saker som folk som inte har troféhuntat inte kan ladda hem. Då skulle jag nog nöta lite. :rolleyes:

Hade det varit som du sa någon "reward" på att ha trofeer hade man kunnat tänka sig spela för den sakens skull men orka spel enbart så din kompis kan se att du är duktig och har en trofe i din profil =P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill du ha ett ganska lätt guld så kan du ju alltid ta högsta levlen på Battlefield BC inte så svårt plus att du kanske får några andra på köpet :D

Har för mig att jag läste alla trophies på bf:bc och att dom inte var särskilt kuliga :rolleyes:

Men menar du att jag ska klara det på svår, förstår inte riktigt >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej nej jag menar att det inte är särskilt svårt att ta högsta levlen :P

Ah ehum, ja okej :D>_<

Förresten, någon som tänker köpa/bokat Little big planet som kommer på fredag?

Bokade själv det på gamestop under erbjudandet lämna in 2 spel o betala 9kr, köpte två 199krs spel och betalade 9kr, så man tjänade ca 290kr :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah ehum, ja okej :D>_<

Bokade själv det på gamestop under erbjudandet lämna in 2 spel o betala 9kr, köpte två 199krs spel och betalade 9kr, så man tjänade ca 290kr :rolleyes:

Jupp, utnyttjade samma erbjudande som du gjorde. Längtar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bokade själv det på gamestop under erbjudandet lämna in 2 spel o betala 9kr, köpte två 199krs spel och betalade 9kr, så man tjänade ca 290kr :(

Självklart!

Gjorde samma sak som du.

Fast jag böt in sex spel så jag kommer även att få Guitar Hero World Tour vid release. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

53 brons

12 silver

4 guld

1 platinum.

Fler lär det bli, jag jagar troféer i IV nu, där kan man få en del.

2.52 har förresten fixat svartvitt-problemet och även texthastigheten :) Märkligt att man inte buggkollar saker nuförtiden.

Det kanske lönar sig för spelföretagen att släppa ett spel lite tidigare än att hålla kvar det en månad extra för att buggtesta det ordentligt? Nu släpper dom spelet tidigare och sen jobbar på patcher som spelare upptäckt (eller buggar dom kanske vet om).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor