Vice. Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Fattigt, jag har inte en enda trofe. =( Spelaen jag spelar stödjer inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 0 Guld 0 Silver 0 Brons Det enda spelet jag har som stödjer troféer är Uncharted och jag är inte speciellt sugen på att spela om det bara för troféernas skull just nu. Någon annan gång kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 0 Guld 0 Silver 0 Brons Det enda spelet jag har som stödjer troféer är Uncharted och jag är inte speciellt sugen på att spela om det bara för troféernas skull just nu. Någon annan gång kanske. Töntigt med trofer, eller hur? Riktiga gamers behöver inte bevisa för andra hur duktiga de är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Töntigt med trofer, eller hur? Riktiga gamers behöver inte bevisa för andra hur duktiga de är. Haha, töntigt och töntigt. Jag känner helt enkelt inget behov av att jaga troféer bara. Det hade varit om man kunde göra något med troféerna, mer än att visa upp dem. Till exempel ladda hem exklusiva saker som folk som inte har troféhuntat inte kan ladda hem. Då skulle jag nog nöta lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 (redigerad) 2.52 Redigerad 5 november, 2008 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Någon som vet om dead space finns på demo? Hittar det inte. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlackJack Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Haha, töntigt och töntigt. Jag känner helt enkelt inget behov av att jaga troféer bara. Det hade varit om man kunde göra något med troféerna, mer än att visa upp dem. Till exempel ladda hem exklusiva saker som folk som inte har troféhuntat inte kan ladda hem. Då skulle jag nog nöta lite. Hade det varit som du sa någon "reward" på att ha trofeer hade man kunnat tänka sig spela för den sakens skull men orka spel enbart så din kompis kan se att du är duktig och har en trofe i din profil =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Vill du ha ett ganska lätt guld så kan du ju alltid ta högsta levlen på Battlefield BC inte så svårt plus att du kanske får några andra på köpet Har för mig att jag läste alla trophies på bf:bc och att dom inte var särskilt kuliga Men menar du att jag ska klara det på svår, förstår inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Har för mig att jag läste alla trophies på bf:bc och att dom inte var särskilt kuliga Men menar du att jag ska klara det på svår, förstår inte riktigt Nej nej jag menar att det inte är särskilt svårt att ta högsta levlen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Nej nej jag menar att det inte är särskilt svårt att ta högsta levlen Ah ehum, ja okej Förresten, någon som tänker köpa/bokat Little big planet som kommer på fredag? Bokade själv det på gamestop under erbjudandet lämna in 2 spel o betala 9kr, köpte två 199krs spel och betalade 9kr, så man tjänade ca 290kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Ah ehum, ja okej Förresten, någon som tänker köpa/bokat Little big planet som kommer på fredag? Bokade själv det på gamestop under erbjudandet lämna in 2 spel o betala 9kr, köpte två 199krs spel och betalade 9kr, så man tjänade ca 290kr Jupp, utnyttjade samma erbjudande som du gjorde. Längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Jupp, utnyttjade samma erbjudande som du gjorde. Längtar! Rätt schysst erbjudande Längtar också otroligt mycket , hade bokat innan försening och fick reda på den typ 1 dag innan den dåvarande releasen och det var iiinte så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Förresten, någon som tänker köpa/bokat Little big planet som kommer på fredag? Bokade själv det på gamestop under erbjudandet lämna in 2 spel o betala 9kr, köpte två 199krs spel och betalade 9kr, så man tjänade ca 290kr Självklart! Gjorde samma sak som du. Fast jag böt in sex spel så jag kommer även att få Guitar Hero World Tour vid release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Förresten, någon som tänker köpa/bokat Little big planet som kommer på fredag? Yepp! Tog del av EB's erbjudande idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 53 brons 12 silver 4 guld 1 platinum. Fler lär det bli, jag jagar troféer i IV nu, där kan man få en del. 2.52 har förresten fixat svartvitt-problemet och även texthastigheten Märkligt att man inte buggkollar saker nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 18 brons 0 silver 1 guld 0 platinum. Fast jagar inte troféer så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Självklart! Gjorde samma sak som du. Fast jag böt in sex spel så jag kommer även att få Guitar Hero World Tour vid release. Min bror ska också utnyttja det erbjudandet men man måste väl betala runt 600 kr eller nått sånt, har för mig att det stod =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 (redigerad) Oj! Guitar Hero World Tour, ja! Redigerad 6 november, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Min bror ska också utnyttja det erbjudandet men man måste väl betala runt 600 kr eller nått sånt, har för mig att det stod =P 600kr för allt 1kr för bara spelet och gitarren. Själv bokade jag spel+gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 53 brons 12 silver 4 guld 1 platinum. Fler lär det bli, jag jagar troféer i IV nu, där kan man få en del. 2.52 har förresten fixat svartvitt-problemet och även texthastigheten Märkligt att man inte buggkollar saker nuförtiden. Det kanske lönar sig för spelföretagen att släppa ett spel lite tidigare än att hålla kvar det en månad extra för att buggtesta det ordentligt? Nu släpper dom spelet tidigare och sen jobbar på patcher som spelare upptäckt (eller buggar dom kanske vet om). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts