MiRRe Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Tjena! de är så att jag är fruuuktansvärt sugen på att inskaffa Far Cry 2 för de verkar övernice! så ja undrar om här e ngn som har de te ps3 och om ni tycker de är värt cashen? btw, ska nog köpa de på Gamestop(EB games) för där e de ju sån 7 eller 10dagar öppet köp. så man kan lämna tillbaka de om man inte e nöjd någon som vet btw om de är fulla beloppet tillbaks? Svarar på din sista fråga, eftersom jag vet att vi handlar på samma gamestop ( ) Dom ger alla pengarna tillbaka inom 10 dagar !Bara du sparar kvittot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Svarar på din sista fråga, eftersom jag vet att vi handlar på samma gamestop ( ) Dom ger alla pengarna tillbaka inom 10 dagar !Bara du sparar kvittot! Brukar inte EB Games/Gamestop ge tillbaka i presentkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Brukar inte EB Games/Gamestop ge tillbaka i presentkort? Ja, om man är minderårig. Dizzy är myndig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Tjena! de är så att jag är fruuuktansvärt sugen på att inskaffa Far Cry 2 för de verkar övernice! så ja undrar om här e ngn som har de te ps3 och om ni tycker de är värt cashen? btw, ska nog köpa de på Gamestop(EB games) för där e de ju sån 7 eller 10dagar öppet köp. så man kan lämna tillbaka de om man inte e nöjd någon som vet btw om de är fulla beloppet tillbaks? Från vad jag läst, sett och hört så ska det vara najs men att landskapet inte innehåller så mycket förutom öppen terräng och att det är pretty much bara point & shoot genom hela spelet. Ska skaffa det när prisen sjunker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Från vad jag läst, sett och hört så ska det vara najs men att landskapet inte innehåller så mycket förutom öppen terräng och att det är pretty much bara point & shoot genom hela spelet. Ska skaffa det när prisen sjunker. jo men de tar så sjukt lång tid innan ps3 spelen sjunker i pris! särslikt om de är någorlunda populärt med! funderar på att att köpa och ha de i 10 dagar på gamestop och lämna tillbaka sen. gillar ja de så inskaffas de senare, gillar ja inte de, så har ja inte förlorat något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 jo men de tar så sjukt lång tid innan ps3 spelen sjunker i pris! särslikt om de är någorlunda populärt med! funderar på att att köpa och ha de i 10 dagar på gamestop och lämna tillbaka sen. gillar ja de så inskaffas de senare, gillar ja inte de, så har ja inte förlorat något Gör så. får du pengarna tillbaka är ju ingen skada skedd men Far Cry 2 skulle ändå inte vara mitt första val Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Gör så. får du pengarna tillbaka är ju ingen skada skedd men Far Cry 2 skulle ändå inte vara mitt första val okej, va rekkar du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Brukar inte EB Games/Gamestop ge tillbaka i presentkort? Vår gamestop gav först i pengar sen en dag sa en kille som used to work there att han inte fick ge ut i pengar utan var tvungen att ge på presentkort men idag lämnade jag o min bror in ett spel och fick pengarna i handen så tydligen har dom ändrat det igen, kanske var det han som hade något för sig vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Hell yeah, Mirror's Edge-demo idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 okej, va rekkar du då? Vene om jag skulle kunna rekommendera något men dem spel jag hellre köper än FarCry2 skulle nog vara; Bioshock eller Dead Space.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Hell yeah, Mirror's Edge-demo idag! Yup, bra demo Härligt att få testa det själv nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Trofeer till Battlefield Bad Company Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Trofeer till Battlefield Bad Company Yaay =) Dags att börja lira det lite igen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Troféstatus: 25 brons och 1 silver. http://img2.mysmiley.net/imgs/smile/happy/happy0005.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlackJack Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Orkar direkt inte bry mig om trofestatusen tbh =P Blir snart till att åka på ps3-spel shopping runda cod5! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 (redigerad) Troféstatus: 25 brons och 1 silver. http://img2.mysmiley.net/imgs/smile/happy/happy0005.gif 14 Brons 6 Silver Edit: Kan ju tillägga att jag inte är någon tropyhunter. Redigerad 4 november, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 58 bronze 9 silver 4 gold 1 platinum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 72 Brons 13 Silver 1 Guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 44 Brons 10 Silver Not a single goldie one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 44 Brons 10 Silver Not a single goldie one Vill du ha ett ganska lätt guld så kan du ju alltid ta högsta levlen på Battlefield BC inte så svårt plus att du kanske får några andra på köpet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts