Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Tjena! de är så att jag är fruuuktansvärt sugen på att inskaffa Far Cry 2 för de verkar övernice!

så ja undrar om här e ngn som har de te ps3 och om ni tycker de är värt cashen? :naughty:

btw, ska nog köpa de på Gamestop(EB games) för där e de ju sån 7 eller 10dagar öppet köp. så man kan lämna tillbaka de om man inte e nöjd :mf_doof:

någon som vet btw om de är fulla beloppet tillbaks? :P

Svarar på din sista fråga, eftersom jag vet att vi handlar på samma gamestop ( :naughty: ) Dom ger alla pengarna tillbaka inom 10 dagar :unsure: !Bara du sparar kvittot!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena! de är så att jag är fruuuktansvärt sugen på att inskaffa Far Cry 2 för de verkar övernice!

så ja undrar om här e ngn som har de te ps3 och om ni tycker de är värt cashen? :naughty:

btw, ska nog köpa de på Gamestop(EB games) för där e de ju sån 7 eller 10dagar öppet köp. så man kan lämna tillbaka de om man inte e nöjd :mf_doof:

någon som vet btw om de är fulla beloppet tillbaks? :P

Från vad jag läst, sett och hört så ska det vara najs men att landskapet inte innehåller så mycket förutom öppen terräng och att det är pretty much bara point & shoot genom hela spelet.

Ska skaffa det när prisen sjunker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Från vad jag läst, sett och hört så ska det vara najs men att landskapet inte innehåller så mycket förutom öppen terräng och att det är pretty much bara point & shoot genom hela spelet.

Ska skaffa det när prisen sjunker.

jo men de tar så sjukt lång tid innan ps3 spelen sjunker i pris! särslikt om de är någorlunda populärt med! :naughty:

funderar på att att köpa och ha de i 10 dagar på gamestop och lämna tillbaka sen. gillar ja de så inskaffas de senare, gillar ja inte de, så har ja inte förlorat något :sick:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo men de tar så sjukt lång tid innan ps3 spelen sjunker i pris! särslikt om de är någorlunda populärt med! :naughty:

funderar på att att köpa och ha de i 10 dagar på gamestop och lämna tillbaka sen. gillar ja de så inskaffas de senare, gillar ja inte de, så har ja inte förlorat något :sick:

Gör så. får du pengarna tillbaka är ju ingen skada skedd men Far Cry 2 skulle ändå inte vara mitt första val

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukar inte EB Games/Gamestop ge tillbaka i presentkort?

Vår gamestop gav först i pengar sen en dag sa en kille som used to work there att han inte fick ge ut i pengar utan var tvungen att ge på presentkort men idag lämnade jag o min bror in ett spel och fick pengarna i handen så tydligen har dom ändrat det igen, kanske var det han som hade något för sig vad vet jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor