Troxie Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Meeeeegaaamaaaan 9 Köp det, alla. nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Äntligen har min TV kommit tillbaka, håller på att uppdatera mitt PS3 nu så jag kan sätta igång och spela, känns som det var flera år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Visste ni att man lagligt kan "piratkopiera" PSN-spel? Person A köper ett spel från PSN och laddar ner det till sin hårddisk. Person B vill också ha spelet, och får kontologin (mail) + lösen av person A. Person B loggar in på PSN med person A:s konto och laddar ner spelet igen, fast på en annan PS3a. För varje spel som person A (eller vem som helst) köper, får man ladda ner det till ~5 andra PS3or utan problem, sen måste man köpa det igen. Min granne har ungefär fem spel som han inte betalat för utan fått av sin kompis. Jag undrade om han var intresserad av dealen att vi båda delar på kostnaden (169 kr) för Metallicas nya album Death Magnetic som finns till GH3, men han var inte intresserad. Nån annan som är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Visste ni att man lagligt kan "piratkopiera" PSN-spel? Person A köper ett spel från PSN och laddar ner det till sin hårddisk. Person B vill också ha spelet, och får kontologin (mail) + lösen av person A. Person B loggar in på PSN med person A:s konto och laddar ner spelet igen, fast på en annan PS3a. För varje spel som person A (eller vem som helst) köper, får man ladda ner det till ~5 andra PS3or utan problem, sen måste man köpa det igen. Min granne har ungefär fem spel som han inte betalat för utan fått av sin kompis. Jag undrade om han var intresserad av dealen att vi båda delar på kostnaden (169 kr) för Metallicas nya album Death Magnetic som finns till GH3, men han var inte intresserad. Nån annan som är? ha! fan vad smart ändå men vet ngn om de går att kopiera över spelen på extern hårddisk? omifall att ps3an skulle pajja så har man de där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 (redigerad) ha! fan vad smart ändå men vet ngn om de går att kopiera över spelen på extern hårddisk? omifall att ps3an skulle pajja så har man de där.. Spelen sparas ju på din användare/konto. Redigerad 26 september, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 ha! fan vad smart ändå men vet ngn om de går att kopiera över spelen på extern hårddisk? omifall att ps3an skulle pajja så har man de där.. Det går inte att kopiera över spelen. Du får ladda ner från ditt konto på nytt om det skulle behövas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 Vad ska jag köpa? Får beslutsångest... WipEout HD (165kr) Megaman 9 (90kr) Metallica: Death Magnetic till GH3 (165kr) Megaman är iofs hyffsat uteslutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 Visste ni att man lagligt kan "piratkopiera" PSN-spel? Person A köper ett spel från PSN och laddar ner det till sin hårddisk. Person B vill också ha spelet, och får kontologin (mail) + lösen av person A. Person B loggar in på PSN med person A:s konto och laddar ner spelet igen, fast på en annan PS3a. För varje spel som person A (eller vem som helst) köper, får man ladda ner det till ~5 andra PS3or utan problem, sen måste man köpa det igen. Min granne har ungefär fem spel som han inte betalat för utan fått av sin kompis. Jag undrade om han var intresserad av dealen att vi båda delar på kostnaden (169 kr) för Metallicas nya album Death Magnetic som finns till GH3, men han var inte intresserad. Nån annan som är? Kolla PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 (redigerad) Vad ska jag köpa? Får beslutsångest... WipEout HD (165kr) Megaman 9 (90kr) Metallica: Death Magnetic till GH3 (165kr) Megaman är iofs hyffsat uteslutet. Köp WipEout HD. Ursnygg grafik, flyter i 60 fps, massor av race, trophies, custom soundtrack, split-screen multiplayer, bra ljud. Ett spel som jag utan tvekan skulle kunna betalat det dubbla för. Redigerad 27 september, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 Köp WipEout HD. För sent. Death Magnetic är köpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 (redigerad) Evreybody! Lägg till Superzombie1337 . Edit: 400 Posts! yay..... Redigerad 27 september, 2008 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Hur gör jag om jag vill ändra mitt lösenord utan att behöva skriva in mitt gamla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Hur gör jag om jag vill ändra mitt lösenord utan att behöva skriva in mitt gamla? Till ditt PSN-konto eller? Då trycker du bara "Glömt ditt lösenord?" vid inloggningen, så får du ett mail eller vad det nu kan bli. Om du menar säkerhetskoden till barnsäkerhet och sånt måste du återställa inställningar. (OBS! Välj INTE "Återställ PS3-system", det formatterar hårddisken!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Till ditt PSN-konto eller? Då trycker du bara "Glömt ditt lösenord?" vid inloggningen, så får du ett mail eller vad det nu kan bli. Om du menar säkerhetskoden till barnsäkerhet och sånt måste du återställa inställningar. (OBS! Välj INTE "Återställ PS3-system", det formatterar hårddisken!!) Tack, tyvärr så kommer jag ej ihåg min föddelsedag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Någon som vet ungefär vilken tid PSN uppdateras? Skulle va najs om det var 00.01 eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Tack, tyvärr så kommer jag ej ihåg min föddelsedag Stackare, gå och fråga din mor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Någon som vet ungefär vilken tid PSN uppdateras? Skulle va najs om det var 00.01 eller liknande Det kan variera. Kan ske när som helst under torsdagarna. Ibland brukar den uppdateras i etapper under dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Det kan variera. Kan ske när som helst under torsdagarna. Ibland brukar den uppdateras i etapper under dagen. OKey tack. Får se imorgon efter skolan om PES2009 demot är uppe. Verkar bli grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Halloj. Tänkte köpa mig ett nytt ps3 spel idag, någon som har ett tips på ett bra? Kan vara vilken genre som helst Dessa har jag: skate. Uncharted. Buzz quiz tv. Battlefield bad company. Gta iv ( of course ) Men någon som har tips på ett bra ps3 spel så please tell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Halloj. Tänkte köpa mig ett nytt ps3 spel idag, någon som har ett tips på ett bra? Kan vara vilken genre som helst Men någon som har tips på ett bra ps3 spel så please tell Jag rekommenderar att du inte köper Mercenaries 2, iallafall. Visst, du kanske tycker att det är bra, men usch nej, mycket sämre än vad jag trodde... ' Det hade varit hyffsat kul om det kom ut flera år tidigare. Metal Gear Solid 4, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts