Lajnux Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Men var det ett master account? Vad skrev du då för ålder? Gief nick! Yes, master account. Tror jag nickar iLinus. Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Jag har upptäckt en del konstiga saker med min ps3:a eller en sak som stör mest rättare sagt. Allt för ofta startar den om sig när vi tar ut skivorna och stänger av den, hängde sig kraftigt när min bror skulle köra en demo*. Jag fick ett USA account av en polare och det känns nästan som det har börjat hända efter det, kan det ha med saken att göra? Har läst att internet kan få den att bli wierd också, kan det hjälpa att dra ur internet sladden? Känner mig svagt orolig över att den gör såhär Har inte haft mer än ca 4-5 månader :/ *Demon kom från amerikanska playstation store, fall det kan ha betydelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Den hänger sig ofta om man gör för mycket på samma gång. Till exempel stänga webbläsaren när sex sidor laddar för fullt, att ta ut skivor innan spelet är avslutat, att ha musik samtidigt som man ändrar egenskaper för filer, att ladda ner en massa och ha andra saker igång samtidigt etc. Om man låter allt ta sin tid brukar man slippa hängningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Den hänger sig ofta om man gör för mycket på samma gång. Till exempel stänga webbläsaren när sex sidor laddar för fullt, att ta ut skivor innan spelet är avslutat, att ha musik samtidigt som man ändrar egenskaper för filer, att ladda ner en massa och ha andra saker igång samtidigt etc. Om man låter allt ta sin tid brukar man slippa hängningar. Tackar, ska försöka ta det lite lugnare och inte stressa, vilket jag inte tycker jag gör nu heller men se upp lite bättre så inte för mycket håller på på samma gång.. Tackar så mycket för svaret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Är alla nya spel som släpps, anslutna till trofé-systemet? Om inte, vad är det som avgör vilket spel som är det eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Är alla nya spel som släpps, anslutna till trofé-systemet? Om inte, vad är det som avgör vilket spel som är det eller inte? Nope. Men de blir fler och fler, och så småningom kommer i princip alla spel ha troféer. En del lägger till patchar efteråt för att man ska ha troféer. Vad som bestämmer det är väl egentligen utvecklarna själva, men det kanske ibland har med Sony att göra, antingen i form av "ni får inte nån PS3-licens av oss om ni inte har troféer" eller "ni får XXXX av oss om ni tar med troféer". I dunno. I grund och botten lär det vara upp till utvecklarna själva. Så är det ju med ingame-musik också, numera måste utvecklarna själva släppa spel/patchar med den funktionen, för Microsoft har patent på idén att låta en konsol spela musik från hårddisken utifrån menyn. Eller nåt sånt iallafall. Kommer inte ihåg fakta nu riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Så är det ju med ingame-musik också, numera måste utvecklarna själva släppa spel/patchar med den funktionen, för Microsoft har patent på idén att låta en konsol spela musik från hårddisken utifrån menyn. Eller nåt sånt iallafall. Kommer inte ihåg fakta nu riktigt. Jag kan spela Warhawk med musik från XMB. Trodde det var pga minnesbrist det inte fungerade till vissa spel, men jag kanske har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Nån som har en lista på vilka spel man kan spela sin egen musik i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Nån som har en lista på vilka spel man kan spela sin egen musik i? Burnout Paradise Warhawk Pain Dom jag vet om iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Nån som har en lista på vilka spel man kan spela sin egen musik i? Super Stardust HD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Vet inte riktigt om man får fråga om något sånt här egentligen men iaf, är det någon som har PS3-spel som de inte längre vill ha? Dvs att dom kan tänka sig att sälja det? Sitter bara på ett spel - Army of Two och det känns som det skulle kosta lite för mycket att köpa ett par nya spel för runt 500-lappen styck. Om man nu inte för skriva om sånt här kan ni gärna skicka ett PM så kan vi föra konversationen vidare där eller på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Varför betala 300 för en sixaxis när man kan betala 350 för en Dualshock 3? Var kan man de min kompis vill köpa en till kontroll och helst en sådan. och 350 låter väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 (redigerad) /.../Sitter bara på ett spel - Army of Two/.../ bah, synd, just Army of Two som jag hade tänkt att sälja. Redigerad 10 september, 2008 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 bah, synd, just Army of Two som jag hade tänkt att sälja. Haha, my daily luck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Annar går Army of Two att få tag på för runt 300-400 helt nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Annar går Army of Two att få tag på för runt 300-400 helt nytt. Han hade det redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Var kan man de min kompis vill köpa en till kontroll och helst en sådan. och 350 låter väldigt bra min fråga får inte försvinna! once again; var kan jag hitta för detta pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Aha! Jag läste visst fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Eftersom Folding@home klienten även finns till Windows, Mac och Linux så tyckte jag det verkade bra. Svart Silver Vit Tog den japanska versionen. Enda skillnaden mellan de olika versionerna är vad jag vet språket i instruktionsbladet och på förpackningen. Så därför tog jag den billigaste och det är den japanska versionen. Betala gjorde jag i förskott med kort, postförskott och faktura går inte att använda Och när man skapar ett konto där så behöver man ange "Province". Där spelar det ingen större roll vad man skriver, jag skrev "Sweden". min fråga får inte försvinna! once again; var kan jag hitta för detta pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 12 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2008 TACK :D ska kanske ta och beställa den i silver åt mig själv oxå någon dag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts