VaXXoR Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Vet inte om det är något internet pris. Såg att man fick med en Dual shock 3 också. Måste fan ta och köpa en sån eftersom min ena kontroll är trasig. Tappad för många ggr. Elgiganten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Tills vidare MEn maste man lira om alla medaljer for att fa troféer pa Uncharted¿ Ja, för att man inte ska kunna tanka en sparfil och på så sätt fuska sig till troféer. Först trodde jag det skulle bli vansinnigt segt men spelet är ju asbra så trots att jag redan hade 1000 poäng så är det härligt att köra om det efter så lång tid. Nu ska jag dessutom fixa 5.1 Dolbysurround så det blir riktigt nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Jag köpte ett headset för ett par dagar sedan. När det var färdigladdat kopplade jag ihop det med min Ps3, men när jag vill ringa upp någon om jag spelar t.ex IV står det bara att jag måste ha ett headset för att kunna prata med någon. Någon annan som har haft samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Do maste "aktivera" headset'et pa PS3'am, du ska ga in i settings och leta fram headset mappen (vene riktigt vart den ar) och dar maste du valja att anvanda ditt headset. dalig forklaring men anda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Do maste "aktivera" headset'et pa PS3'am, du ska ga in i settings och leta fram headset mappen (vene riktigt vart den ar) och dar maste du valja att anvanda ditt headset. dalig forklaring men anda. Måste man aktivera det varje gång man startar Ps3an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Hur funkar Trophys egentligen? Kan man få det i GTA IV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Måste man aktivera det varje gång man startar Ps3an? Nejdå, alla andra gånger är det bara att dra igång headsetet så ska allting fungera. Det är bara första gången man behöver registrera, ungefär som när du installerar ett spel. Du behöver ju inte installera alla andra gånger du spelar sen, utan just bara vid första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Hur funkar Trophys egentligen? Kan man få det i GTA IV? Det ända "stora" spelet med trophies-funktion är Uncharted. Än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Min bror tankade Super Stardust HD gratis men det står ingenstans att det är ett demo. Men är det ett demo ändå? (Jag är trött, så jag orkar inte formulera mig bättre). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Nejdå, alla andra gånger är det bara att dra igång headsetet så ska allting fungera. Det är bara första gången man behöver registrera, ungefär som när du installerar ett spel. Du behöver ju inte installera alla andra gånger du spelar sen, utan just bara vid första gången. Det är installerat! Det var det första jag gjorde efter att jag hade köpt det. Det funkar inte ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Är inte trophy grejjen som achivment points på xbox360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 (redigerad) Hur funkar Trophys egentligen? Kan man få det i GTA IV? Nope, inte förrän (om!) R* fixar en PS3-patch med "achievements" = troféer. Min bror tankade Super Stardust HD gratis men det står ingenstans att det är ett demo. Men är det ett demo ändå? (Jag är trött, så jag orkar inte formulera mig bättre). Gratis? Hmm... Demot är egentligen fullversionen men man får bara spela i 10 minuter, annars skiljer det sig inte. Sen finns ett Solo- och ett Team-expansionspaket för 35:- styck. JAG HAR 5.1-SURROUND TILL UNCHARTED OCH GTA IV! DET ÄR FETT NICE! BARA SÅ NI VET!!!!! :D Beffo funkar inte Redigerad 25 augusti, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 (redigerad) JAG HAR 5.1-SURROUND TILL UNCHARTED OCH GTA IV! DET ÄR FETT NICE! BARA SÅ NI VET!!!!! :D Beffo funkar inte Men vad har du för TV? Redigerad 25 augusti, 2008 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 (redigerad) Men vad har du för TV? Well... det blev en trade-off. När brorsan flyttade från sin lägenhet stuvades alla hans prylar in i min lägenhet, hans eget rum (hos föräldrarna) och hos min andra brorsa. När jag åkte hem över sommaren tog jag med mitt PS3 för att köra på 37" 720p, vilket varit riktigt nice, men de ville inte släpa hem hela DTS-systemet så det får jag ta nu istället. Antingen kör jag med 37" teve, eller med 5.1-surround och 22"-teve Redigerad 25 augusti, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 (redigerad) Nu är jag arg ! Jag startade min Ps3, gick in i Tillbehörsinställningar, slog på mitt headset och aktiverade det med Ps3an. Direkt efter startade jag IV, och det står fortfarande "You have to attach a headset to call someone" när jag vill prata. Fasen! Edit: Det löste sig. Jag fick trixa lite med inställningarna bara. Redigerad 27 augusti, 2008 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Troféstatus: 2 brons Troféstatus: 7 brons, 2 silver Dags att uppdatera lite... Troféstatus: 41 brons, 9 silver, 1 guld. Ikväll räknar jag med att ta fyra guld till efter att ha klarat det på Fruktansvärt, en brons till efter att ha dödat 50(?) med M4, en silver till efter att ha dödat 50 i rad, en brons till efter att ha tagit 55 skatter, en silver till efter att ha fått 60 (egentligen 61) skatter, samt en PLATINUM efter att ha fått hela skiten Vi får se vad som händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 (redigerad) Dags att uppdatera lite... Troféstatus: 41 brons, 9 silver, 1 guld. Ikväll räknar jag med att ta fyra guld till efter att ha klarat det på Fruktansvärt, en brons till efter att ha dödat 50(?) med M4, en silver till efter att ha dödat 50 i rad, en brons till efter att ha tagit 55 skatter, en silver till efter att ha fått 60 (egentligen 61) skatter, samt en PLATINUM efter att ha fått hela skiten Vi får se vad som händer... Ar vissa trosfis bara belonade med antingen brons, silver eller guld. Alltsa man kan bara fa brons pa t.ex. doda 50 med ett speciellt vapen. Redigerad 28 augusti, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 (redigerad) Ar vissa trosfis bara belonade med antingen brons, silver eller guld. Alltsa man kan bara fa brons pa t.ex. doda 50 med ett speciellt vapen. Ja, alla har ett bestämt värde på trofén. Bara för att du uppfyllt en jätteenkel grej snabbt får du inte guld för det, den blir brons oavsett. Platinum innebär iallafall alltid att man tagit 100% av spelets andra troféer. EDIT: Så hade man Platinum nu då Redigerad 29 augusti, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Sixaxis controller 2-pack 599:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Sixaxis controller 2-pack 599:- Vem vill ha sixaxis? Alla butiker vill ju bara bli av med dom nu när DS3 finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts