Pixiegnom Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 [youtube-old]R98qC0fd_1w[/youtube-old] Skön låt som förklarar varför ps3 är lite sämre än andra konsoller Själv kan jag inte komma på något med 360:n som är bättre än PS3 förutom Crackdown och Dead Rising. Rent hårdvarumässigt så är ju PS3 bättre...eller? Planerar att köpa PS3 den 26 September när jag fått min lön. Längtar!<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 [youtube-old]R98qC0fd_1w[/youtube-old] Skön låt som förklarar varför ps3 är lite sämre än andra konsoller Seriost sa bryr jag mig inte om det dar som sags i laten, det blir bara mer pinsamt nar snubben som gjort videon klipper ut vissa saker ur en intevju och dem dar hmm-ljuden for att forsoka fa Sony att verka dumma. Men en sak jag stor mig pa ar snacket om hur kefft PSN ar. visst det ar inte direkt bra och inte battre an Xbox Live men ffs, hur lange har Live varit ute i skillnad fran PSN och Sony uppdaterar ju nastan hela tiden, plus att det ar gratis, och sen satter han dollartecken som ogon pa PS3'an, makes scense?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Skön låt som förklarar varför ps3 är lite sämre än andra konsoller Du väljer då dina trådar att posta saker i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Kan bli problem med det eftersom jag ar i spanien just nu i obestamd framtid och har inte min PS3'a med mig. Andra problemet ar att jag inte langre har kvar Homecourt, bytte in det forut men jag angrade mig strax efter, sa fort jag ar tillbaka i sverige eller hamtat min PS3 sa skaffar jag mig Homecourt igen and it's on! Que terrible. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Tankar Star Wars : Force Unleashed Demot nu. Ska bli spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Tankar Star Wars : Force Unleashed Demot nu. Ska bli spännande! Måste också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Skön låt som förklarar varför ps3 är lite sämre än andra konsoller Varför man ens bryr sig om att titta på en fanboyvideo som är ett och ett halvt år gammal är rätt förvånande. Fanboydebatter - oavsett sida - är helt meningslösa eftersom ingen av parterna lyssnar på den andres argument medan båda försöker skyla sina "egna" misstag. Seriost sa bryr jag mig inte om det dar som sags i laten, det blir bara mer pinsamt nar snubben som gjort videon klipper ut vissa saker ur en intevju och dem dar hmm-ljuden for att forsoka fa Sony att verka dumma. Men en sak jag stor mig pa ar snacket om hur kefft PSN ar. visst det ar inte direkt bra och inte battre an Xbox Live men ffs, hur lange har Live varit ute i skillnad fran PSN och Sony uppdaterar ju nastan hela tiden, plus att det ar gratis, och sen satter han dollartecken som ogon pa PS3'an, makes scense?! Just att XBL är en fucking BETALTJÄNST är den största grejen som gör att Xbox är puckat. Visst är PSN inte superbra som du säger, men varje torsdag kommer ju uppdateringar och även om de inte är av världsklass visar de ju ändå att det ständigt uppdateras och att man alltid kan kolla in vad som hänt sen förra uppdateringen. Du väljer då dina trådar att posta saker i. True, true. Tankar Star Wars : Force Unleashed Demot nu. Ska bli spännande! Va? Är det släppt?! By the way: Jag tror att PS3an låter mindre om man låter den ligga ned, och inte att den står på högkant. Jag ska experimentera lite med det innan jag är helt säker, men jag tror att kylnoderna är mycket effektivare i horisontellt läge. Testa själva och se vilket ni kommer fram till; är fläkten tystast när den ligger eller står? By the way 2: Är det bara jag som är Trofétokig? Jag har samlat ~35 troféer men alla i min lista ligger på max 5 stycken... Mr.Magic, du har ju Uncharted och förmodligen har du väl en del medaljer, men varför ser jag inga troféer i din lista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Va? Är det släppt?! Ja, Provade för en litenstund sen -- Lite om vad jag tycke om demot. Spelet var snyggt, fanns kanske lite saker dom skulle kunna ändra. T.ex explotioner och liknande. Krafterna man har i demot är ganska bra. Gillar att lyfta upp gubbarna och leka med dom En ganska cool sak är när man lyfter upp en och sen trycker på FYRKANT (slag knappen). Då kastar gubben upp svärdet så det genom borrar gubben. Ganska kul att ge el stötar också. Tortera bytet som bara hänger i luften Tycker det verkade lite tomt på attaker och krafter. Men man får säkert lära sig andra saker senare. Inget spel jag känner att jag måste ha, men ett som man kanske skaffar i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 By the way 2: Är det bara jag som är Trofétokig? Jag har samlat ~35 troféer men alla i min lista ligger på max 5 stycken. Acheivments / Troféer är roliga. Jag är en lite utav en acheivment-hunter. Vilket låter som om du också är. Acheivments som det heter på 360 är ju just vad det är, och varför man vill ha dom. Ett bevis på att man uppnått någonting. Xbox/Ps3-penis GTA IV: Rolled Over Acheived! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 (redigerad) Acheivments / Troféer är roliga. Jag är en lite utav en acheivment-hunter. Vilket låter som om du också är. Acheivments som det heter på 360 är ju just vad det är, och varför man vill ha dom. Ett bevis på att man uppnått någonting. Kan man egentligen använda Acheivments till någonting? Redigerad 23 augusti, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Kan man egentligen använda Acheivments till någonting? På Xbox 360, nej. Inte så vitt jag vet iaf. Det är som sagt e-penis. Ett bevis på att man gjort någonting. Tänk dig t.ex gamla spel. Super Mario Bros 3 t.ex. Du kanske har klarat en boss på fyra sekunder, och någon annan bana under 40 sekunder, men ingen tror dig. Det är det acheivments är till för. Uppsatta mål som folk utan att kolla på listan med achevments ändå kan försöka uppnå. Sedan så finns det ju fortfarande en hel del andra saker man kan lyckas göra i ett spel som inte är acheivments. Men meningen är att man ska få bekräftelse för det man gjort, och att andra ska kunna se att du gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Kan man egentligen använda Acheivments till någonting? Haha, precis vad jag tänkte fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 I DEMAND MEGA MAN 9 RIGHT NOW! Srsly. Blir galen utav denna väntan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Är det bara jag som är Trofétokig? Tills vidare MEn maste man lira om alla medaljer for att fa troféer pa Uncharted¿ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Jag antar det. Acheivments / Troféer är ju kodade att aktiveras när du gör en speciell sak. Och när troféerna kom i en update till Ps3an så hade en hel del redan klarat ut spelet, men då utan troféinkodningen. Så ja du måste spela om. Ganska mysigt ändå, för det borde väl ta ganska lång tid (eller kanske inte, med tanke på hur skickliga alla är) att koda acheivments. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Nä, faktum är att jag är sjukligt trött på 360 och alla dess problem. Har nu fått en helt ny 360 som jag tänker sälja och istället köpa mig en PS3:a. Skulle någon vänlig själ kunna leta upp en billig PS3:a? (ny, ofc) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Mr.Magic, du har ju Uncharted och förmodligen har du väl en del medaljer, men varför ser jag inga troféer i din lista? Jag har redan en tillräckligt stor penis för att inte behöva starta om spelet för troféer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Nä, faktum är att jag är sjukligt trött på 360 och alla dess problem. Har nu fått en helt ny 360 som jag tänker sälja och istället köpa mig en PS3:a. Skulle någon vänlig själ kunna leta upp en billig PS3:a? (ny, ofc) Vänta tills 80GB kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Vänta tills 80GB kommer Tror inte att jag kommer behöva 80gb dock. Länka gärna om ni hittar någon PS3:a med någolunda lågt pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Tror inte att jag kommer behöva 80gb dock. Länka gärna om ni hittar någon PS3:a med någolunda lågt pris. 80GB kostar lika mycket som 40GB, så varför inte skaffa 80GB? GAME ERBJUDANDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts