Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Ett tips till er som behöver nytt spel och har som mig lyckats missa det tidigare i livet. Köp Half-Life 2 - Orange box till PS3 <_<

Portal :)

Ja, portal var faktiskt ett riktigt bra spel, mer sådana spel åt folket!

Håller på att spela igenom det första HL2, även om det var länge sedan jag spelade nu. När vill du ha tillbaka boxen Henki? Saknar du den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur är egentligen The Orange Box till PS3?

Är det så dåligt portat som det sägs?

FPS-drop? Buggigt? Grafik?

Man märker ju helt klart att det är portat tillsammans, portal och HL2 har samma kontroller, man gör samma sak med exakt samma knappar. Så på ett sätt kan man tycka att det är två likadana spel med olika texturer, men det jag har hunnit se är inte dåligt, det tycker jag verkligen inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men varför ska dom heta så flum?, HL2, HL2 - 1:e, HL2 - 2:e, varför inte HL2, sen 2:a och 3:e episode??!?!

För att episoderna var tillägg, men jag förstår vad du menar. HL2 kunde varit episod 1 och så ökar man på siffran för varje tilläggspaket.

Ja, portal var faktiskt ett riktigt bra spel, mer sådana spel åt folket!

Håller på att spela igenom det första HL2, även om det var länge sedan jag spelade nu. När vill du ha tillbaka boxen Henki? Saknar du den?

Nja, jag tipsade brorsan om Portal och han tyckte det lät intressant. Fast så sa jag att jag lånat ut spelet så det gick inte att köra på ett tag, men än så länge går det ingen nöd på varken mig eller honom men du kan väl ha spelen en månad till kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har spelat en hel del Uncharted nu när jag har klarat Ratchet & Clank, GTA IV och Army of Two, och jag måste säga att jag inte förstår varför det har fått så bra kritik. Visst storyn är galet bra men det känns som att man tvingar sig själv att plågas igenom det halvruttna, deprimerande, dåliga gears of war-kopierade gameplayn för att se på cutscenes. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har spelat en hel del Uncharted nu när jag har klarat Ratchet & Clank, GTA IV och Army of Two, och jag måste säga att jag inte förstår varför det har fått så bra kritik. Visst storyn är galet bra men det känns som att man tvingar sig själv att plågas igenom det halvruttna, deprimerande, dåliga gears of war-kopierade gameplayn för att se på cutscenes. :(

Trist att du inte gillar det, men det beror en hel del på vilken svårighetsgrad man kör. Vad kör du på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har upptäckt en sak med min ps3:a, eller ja vi säger så här istället.

Jag lirade skate. och det hängde sig :/ Så jag tryckte på PS knappen och tog stäng av spelet, då pep ps3:an typ 2-3 gånger samma ljud som när man stänger av och startade om sig, detta hände en gång när jag bara skulle stänga av den helt vanligt, hade skivan i båda gångerna ifall det gör någon skillnad. Men det jag undrar är om det är något fel på den :) Vill gärna veta snabbt.

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har upptäckt en sak med min ps3:a, eller ja vi säger så här istället.

Jag lirade skate. och det hängde sig :/ Så jag tryckte på PS knappen och tog stäng av spelet, då pep ps3:an typ 2-3 gånger samma ljud som när man stänger av och startade om sig, detta hände en gång när jag bara skulle stänga av den helt vanligt, hade skivan i båda gångerna ifall det gör någon skillnad. Men det jag undrar är om det är något fel på den :) Vill gärna veta snabbt.

Tacksam för svar!

Har hänt mig några gånger också när PS3 har stött på något fel i spelet. Så av säkerhetsskäl startar den om eller stänger av sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har hänt mig några gånger också när PS3 har stött på något fel i spelet. Så av säkerhetsskäl startar den om eller stänger av sig själv.

Jo fick till slut läst det, att den liksom gör en sorts "backup" när det rebotar för man stängt av fel eller som du säger att den stött på fel, men tack för svar :) Känner mig lugn igen (:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

emo, lägg till mig på PSN, vi måste lira Homecourt någon gång. Mitt nick är "Drama-D".

Kan bli problem med det eftersom jag ar i spanien just nu i obestamd framtid och har inte min PS3'a med mig.

Andra problemet ar att jag inte langre har kvar Homecourt, bytte in det forut men jag angrade mig strax efter, sa fort jag ar tillbaka i sverige eller hamtat min PS3 sa skaffar jag mig Homecourt igen and it's on!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor