Henkibojj Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Den brukar gå upp ett par fläktlägen när det är tunga grejer som ska laddas fram, det kan hjälpa att stänga av internet och ta ut skivan om den inte behövs. Märkligt nog låter min PS3 jäkligt mycket när man kollar på DVD-film, det kan ha att göra med uppskalningen ooch att det blir krävande för processorn = varmt = högre fläktvarv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 (redigerad) Någon som har erfarenhet av "Orb" och vet varför mediafiler komprimeras när de streamas till PS3? Redigerad 22 juli, 2008 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Uncharted: Drake's Fortune får Troféer. det kommer den 22:e augusti. Blir segt att köra igenom spelet en fjärde gång (spanska denna gång?) men vad gör man inte för feta troféstats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Uncharted: Drake's Fortune får Troféer. det kommer den 22:e augusti. Blir segt att köra igenom spelet en fjärde gång (spanska denna gång?) men vad gör man inte för feta troféstats. Du har möjligtvis inte en list över spel som har troféer eller kommer få det inom kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Du har möjligtvis inte en list över spel som har troféer eller kommer få det inom kort? Googla, jag vet att jag sett en några sidor bak här för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Vad har vi här då? http://img99.imageshack.us/img99/550/pict0969ay6.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Vad har vi här då? http://img99.imageshack.us/img99/550/pict0969ay6.th.jpg Trevligt, trevligt. Spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Trevligt, trevligt. Spel? Köpte med GTA 4 och har beställt Uncharted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Hur funkar den här nya graderingen och levlingen som PS3 fått? Brossan säger att jag måste radera och spela om hela GTA IV för att få poäng för det. Det räknas inte in nu i efterhand. Hur får man de olika trofeerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Hur funkar den här nya graderingen och levlingen som PS3 fått? Brossan säger att jag måste radera och spela om hela GTA IV för att få poäng för det. Det räknas inte in nu i efterhand. Hur får man de olika trofeerna? GTA IV har inget trophy stöd än, det kommer förmodligen såsmåningom. Men då kommer man förmodligen behöva spela om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Hur kollar man hur mycket ledigt minne man har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Hur kollar man hur mycket ledigt minne man har? Gå in i inställningsmenyn -> Systeminställningar -> Systeminformation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 (redigerad) Sänks aldrig priset på PS3? Har inte råd Redigerad 27 juli, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Sänks aldrig priset på PS3? Har inte råd Sommarjobb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Sänks aldrig priset på PS3? Har inte råd Du kan byta in gamla spelkonsoler och spel och få den betydligt billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 vet inte om jag ska kalla det prissänkning. Men det kommer en 80 gb ps3 till samma pris som 40 gb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Köpte med GTA 4 och har beställt Uncharted Tips: Vänta med Uncharted tills den 22:a augusti, annars måste du köra om allt du gjort för att få troféer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 vet inte om jag ska kalla det prissänkning. Men det kommer en 80 gb ps3 till samma pris som 40 gb. Den kommer väl inte till Europa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 (redigerad) Den kommer väl inte till Europa? Jodå. Jag tror Kaz Hirai bekräftade det i en intervju med afronbladet nyligen. Ska se efter länk.' Här är den http://www.aftonbladet.se/nojesliv/recensi...ticle2938292.ab 80-gigabytemodellen, kommer den till Europa också? Till samma pris? – Ja. 399 euro. Den 27 augusti. Redigerad 29 juli, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Jodå. Jag tror Kaz Hirai bekräftade det i en intervju med afronbladet nyligen. Ska se efter länk.' Här är den http://www.aftonbladet.se/nojesliv/recensi...ticle2938292.ab Om det där stämmer så är det ju helt underbart! Får ändå inte lönen föräns i September. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts