Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Nope, han kan inte ens logga in.

...såvida det inte har nåt att göra med att de drog in 2.40. Nu blev jag ställd :rolleyes:

Han kan logga in och lira online (iaf cod) men när vi testar så står det att mitt game inte finns kvar längre när han försöker joina och lika dant när han skapar ett game för mig då -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skaffade just min nionde trofé, hur många har ni? :rolleyes: Spelade i en hel timme utan att dö på Super Stardust HD, visserligen på lätt men det är ändå jäkligt imponerande. Försökte få guldtrofén för 10x multipliers men herrejösses vad svårt det var. Efter 45 minuter hade jag 8x och 9x kom alldeles för långt därefter. Jag stannade på 9x och önskade att jag kunde få en till, men vid det laget var jag på spelets näst sista bana och dog oundvikligen, nu får jag börja om en annan gång. :teehee:

Troféstatus: 7 brons, 2 silver :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skaffade just min nionde trofé, hur många har ni? :mf_doof: Spelade i en hel timme utan att dö på Super Stardust HD, visserligen på lätt men det är ändå jäkligt imponerande. Försökte få guldtrofén för 10x multipliers men herrejösses vad svårt det var. Efter 45 minuter hade jag 8x och 9x kom alldeles för långt därefter. Jag stannade på 9x och önskade att jag kunde få en till, men vid det laget var jag på spelets näst sista bana och dog oundvikligen, nu får jag börja om en annan gång. :blink:

Troféstatus: 7 brons, 2 silver :teehee:

Jag installerade 2.40 innan den togs ner, i fredags köpte jag Super Stardust HD för att börja samla trophies.

Men då upptäckte jag att uppdatering 4.0 till SSHD hade tagits ner med.

Så nu sitter jag här och spelar SSHD utan att kunna få några trophies. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Upptäckte just en råtabbe i den svenska översättningen av silvertrofén "Söndagskörning". :teehee: Den engelska titeln är "Scenic Route", och har beskrivningen "Complete a planet without using boost", vilket ju inte är särskilt svårt, men den svenska översättningen är "klara av en planet utan att skjuta", och det är ju en jädra stor skillnad. :mf_doof: Tur att jag råkade upptäcka det på GameFAQs av en slump, jag var på vippen att börja jaga trofén med den svenska beskrivningen och det hade varit timtals slit utan resultat. :rolleyes:

EDIT: Kirrade den också :ermm: Bara guldet kvar (10x multipliers) på det vanliga spelet, sen är det expansionspaketets 5 troféer kvar men jag tror jag väntar lite med att köpa det.

EDIT 2: Platinumtrofén har bytt utseende :blink: Det är ingen rosa, ful kungakrona längre utan en tjusigt utsirad platinumtrofé. Tryck X på någon i din vännerlista och se själv på flik nummer 2 (tryck R1).

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor