burken12 Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Finns ju inget EB games i Sandviken xD Gör det visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Finns det nåt bra 2D spel till PS3?, SuperNintendo stil. Det finns ju Metal Slug till PS2, men nåt till PS3 har jag ej hittat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Kan jag spela spel tillsammans med min kompis som inte har den nya uppdateringen? (2.4) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Kan jag spela spel tillsammans med min kompis som inte har den nya uppdateringen? (2.4) Nope, han kan inte ens logga in. ...såvida det inte har nåt att göra med att de drog in 2.40. Nu blev jag ställd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Nope, han kan inte ens logga in. ...såvida det inte har nåt att göra med att de drog in 2.40. Nu blev jag ställd Han kan logga in och lira online (iaf cod) men när vi testar så står det att mitt game inte finns kvar längre när han försöker joina och lika dant när han skapar ett game för mig då -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Skaffade just min nionde trofé, hur många har ni? Spelade i en hel timme utan att dö på Super Stardust HD, visserligen på lätt men det är ändå jäkligt imponerande. Försökte få guldtrofén för 10x multipliers men herrejösses vad svårt det var. Efter 45 minuter hade jag 8x och 9x kom alldeles för långt därefter. Jag stannade på 9x och önskade att jag kunde få en till, men vid det laget var jag på spelets näst sista bana och dog oundvikligen, nu får jag börja om en annan gång. Troféstatus: 7 brons, 2 silver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Skaffade just min nionde trofé, hur många har ni? Spelade i en hel timme utan att dö på Super Stardust HD, visserligen på lätt men det är ändå jäkligt imponerande. Försökte få guldtrofén för 10x multipliers men herrejösses vad svårt det var. Efter 45 minuter hade jag 8x och 9x kom alldeles för långt därefter. Jag stannade på 9x och önskade att jag kunde få en till, men vid det laget var jag på spelets näst sista bana och dog oundvikligen, nu får jag börja om en annan gång. Troféstatus: 7 brons, 2 silver Jag installerade 2.40 innan den togs ner, i fredags köpte jag Super Stardust HD för att börja samla trophies. Men då upptäckte jag att uppdatering 4.0 till SSHD hade tagits ner med. Så nu sitter jag här och spelar SSHD utan att kunna få några trophies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 cool! 2.41! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 (redigerad) cool! 2.41! Har den kommit?? Min syrra har tagit tv'n När jag väl får den har de dratt in denna också Jag kan inte ladda ner den . "Någon anslutning till servern kunde inte etableras" Redigerad 8 juli, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 (redigerad) Upptäckte just en råtabbe i den svenska översättningen av silvertrofén "Söndagskörning". Den engelska titeln är "Scenic Route", och har beskrivningen "Complete a planet without using boost", vilket ju inte är särskilt svårt, men den svenska översättningen är "klara av en planet utan att skjuta", och det är ju en jädra stor skillnad. Tur att jag råkade upptäcka det på GameFAQs av en slump, jag var på vippen att börja jaga trofén med den svenska beskrivningen och det hade varit timtals slit utan resultat. EDIT: Kirrade den också Bara guldet kvar (10x multipliers) på det vanliga spelet, sen är det expansionspaketets 5 troféer kvar men jag tror jag väntar lite med att köpa det. EDIT 2: Platinumtrofén har bytt utseende Det är ingen rosa, ful kungakrona längre utan en tjusigt utsirad platinumtrofé. Tryck X på någon i din vännerlista och se själv på flik nummer 2 (tryck R1). Redigerad 8 juli, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 cool! 2.41! Fan vad gött inte för att jag har haft problem med 2.40 men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 (redigerad) Finns det någon sida/lista på vilka spel som för tillfället har trofèer? Edit: Hittade, nvm. Redigerad 8 juli, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Super Stardust HD är det enda som jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Super Stardust HD är det enda som jag vet. Pixeljunk Monsters också, men det är ganska kass. MrNoNja, gief länk plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 (redigerad) Pixeljunk Monsters också, men det är ganska kass. MrNoNja, gief länk plz. Klick Inte särskilt många, och typ alla är inte ens släppta. ^^ Det kanske är fel lista, men jag är helt seg idag. Ursäkta. Redigerad 8 juli, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Klick Inte särskilt många, och typ alla är inte ens släppta. ^^ Det kanske är fel lista, men jag är helt seg idag. Ursäkta. Listan täcker bara första part (Sonys egna studios). Återstår att se vad andra och tredje-partsutvecklarna hittar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Listan täcker bara första part (Sonys egna studios). Återstår att se vad andra och tredje-partsutvecklarna hittar på. Anade det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Tänkte beställa ps3 nu och undrar om spelbutiken är något att lita på? Samt att detta är rätt version os.v http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt.php?produkt=ps3109 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Tänkte beställa ps3 nu och undrar om spelbutiken är något att lita på? Samt att detta är rätt version os.v http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt.php?produkt=ps3109 Jag har köpt flera saker därifrån. Jag tycker der är en bra butik. Riktigt snabba leveranstider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Ja nu installerade min ps3 själv 2.41 och får väl hoppas att detta funkar nu =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts