Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Har just upptäckt en riktigt, riktigt stor nackdel med 2.40. Surfar jag och vill ha musik, trycker jag ju på PS-knappen och går in i en musikmapp, ochh trycker X för att sätta igång musiken. Nåt riktigt, riktigt dåligt är att man inte längre kan byta spår, sätta paus, höja/sänka volymen, ändra uppspelningsmönster (random, repeat) och sånt längre utan att stänga av webbläsaren. Hur jäkla kasst är inte det?! :( Har inte provat med musik+bildspel än, men risken är att det är lika värdelöst där.

Way to go, de har återigen släppt en firmware utan att kolla upp allt innan releasen. :D

För mig, så är det inte direkt någon stor nackdel. :mellow:

Jag har en fråga om trofèer.. Måste jag köra om alla spel för att få?

Jag läste något om att Sony hade en lösning, men ja.. Kommer inte ihåg. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

alltså va i helv..?

när jag satt på PS3an nyss (fungerade i morse) står det att någonting om installera hårddisk någonting, sen att jag måste formatera om den?? NO WAY JOSE att jag gör det!! ..

omgz..

OMGZ IGEN nu fungerar det?? hjälpte att slå lite på PS3an och stänga av/sätta på ett antal gånger...

argh hjälp måste säkerhetskopiera!

happ.. nu har den börjat frysa nästan hela tiden.. tack vara nya uppdateringen som kom.. jippi!

Redigerad av Linus127
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

alltså va i helv..?

när jag satt på PS3an nyss (fungerade i morse) står det att någonting om installera hårddisk någonting, sen att jag måste formatera om den?? NO WAY JOSE att jag gör det!! ..

omgz..

OMGZ IGEN nu fungerar det?? hjälpte att slå lite på PS3an och stänga av/sätta på ett antal gånger...

argh hjälp måste säkerhetskopiera!

happ.. nu har den börjat frysa nästan hela tiden.. tack vara nya uppdateringen som kom.. jippi!

Konstigt att det har börjat frysa för de flesta men inte för mig, aja någon gång måste man ju ha lite tur.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter att flertalet PS3or låst sig under uppdatering och det enda sättet att få dom att fungera igen varit att formatera HDD:n har Sony nu tagit ner 2.40 från deras servrar tills dom har fixat en lösning på problemet. :P Släpps väl en 2.41 snart. :whistling:

Systemuppdatering -> Via Internet -> "Hittar inga updateringar"...... Har 2.36 eller något..wtf? =(
Länk till kommentar
Dela på andra sidor