MrNoNja Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Har just upptäckt en riktigt, riktigt stor nackdel med 2.40. Surfar jag och vill ha musik, trycker jag ju på PS-knappen och går in i en musikmapp, ochh trycker X för att sätta igång musiken. Nåt riktigt, riktigt dåligt är att man inte längre kan byta spår, sätta paus, höja/sänka volymen, ändra uppspelningsmönster (random, repeat) och sånt längre utan att stänga av webbläsaren. Hur jäkla kasst är inte det?! Har inte provat med musik+bildspel än, men risken är att det är lika värdelöst där. Way to go, de har återigen släppt en firmware utan att kolla upp allt innan releasen. För mig, så är det inte direkt någon stor nackdel. Jag har en fråga om trofèer.. Måste jag köra om alla spel för att få? Jag läste något om att Sony hade en lösning, men ja.. Kommer inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Okej, det fanns en musikkontrollpanel längst upp i musikmenyn men det blir ju grymt jobbigt att bläddra längst upp varje gång man vill byta spår. Jag har ~1200 låtar och trots att de för det mesta är grupperade efter artist blir listan ändå jäkligt lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Efter att flertalet PS3or låst sig under uppdatering och det enda sättet att få dom att fungera igen varit att formatera HDD:n har Sony nu tagit ner 2.40 från deras servrar tills dom har fixat en lösning på problemet. Släpps väl en 2.41 snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 (redigerad) alltså va i helv..? när jag satt på PS3an nyss (fungerade i morse) står det att någonting om installera hårddisk någonting, sen att jag måste formatera om den?? NO WAY JOSE att jag gör det!! .. omgz.. OMGZ IGEN nu fungerar det?? hjälpte att slå lite på PS3an och stänga av/sätta på ett antal gånger... argh hjälp måste säkerhetskopiera! happ.. nu har den börjat frysa nästan hela tiden.. tack vara nya uppdateringen som kom.. jippi! Redigerad 3 juli, 2008 av Linus127 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Har längtat efter detta, har inte tagit den verisonen som verkar förstöra för vissa, men hoppas att en fungerande kommer snart.. vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 alltså va i helv..? när jag satt på PS3an nyss (fungerade i morse) står det att någonting om installera hårddisk någonting, sen att jag måste formatera om den?? NO WAY JOSE att jag gör det!! .. omgz.. OMGZ IGEN nu fungerar det?? hjälpte att slå lite på PS3an och stänga av/sätta på ett antal gånger... argh hjälp måste säkerhetskopiera! happ.. nu har den börjat frysa nästan hela tiden.. tack vara nya uppdateringen som kom.. jippi! Konstigt att det har börjat frysa för de flesta men inte för mig, aja någon gång måste man ju ha lite tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Nu fungerar det som vanligt för mig igen? strange... om du har tur/otur kommer du också få uppleva frysningen snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Nu fungerar det som vanligt för mig igen? strange... om du har tur/otur kommer du också få uppleva frysningen snart. bra att det funkarigen. vi far hoppas att jag har tur och slipper frysninar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 bra att det funkarigen. vi far hoppas att jag har tur och slipper frysninar Jag har bara vart med om en frysning när jag kollade på film. Men ingenting när jag spelar eller så. Men det var bara att starta om ps3an, sen funkade allt som det ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Systemuppdatering -> Via Internet -> "Hittar inga updateringar"...... Har 2.36 eller något..wtf? =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Efter att flertalet PS3or låst sig under uppdatering och det enda sättet att få dom att fungera igen varit att formatera HDD:n har Sony nu tagit ner 2.40 från deras servrar tills dom har fixat en lösning på problemet. Släpps väl en 2.41 snart. Systemuppdatering -> Via Internet -> "Hittar inga updateringar"...... Har 2.36 eller något..wtf? =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Aha, tack. Läste visst inte =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Är det bara min Bluray spelare som pajat sen den sista uppdateringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Är det bara min Bluray spelare som pajat sen den sista uppdateringen? Omblu ray spelaren pajjad skulle du ju inte äns kunna spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Omblu ray spelaren pajjad skulle du ju inte äns kunna spela Jag kan inte spela på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Jag kan inte spela på den. Whut, kan du inte spela alls! isf borde du kontakta sony Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Jag har redan gett dem en smäll på käften för detta lidande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Jag har redan gett dem en smäll på käften för detta lidande Borde ju vara så att dem gjort någonting för att förstöra din PS3 (alltså 2.4) så borde dem antingen fixa det eller byta ut konsollen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 (redigerad) Och inte fick jag nån lånemaskin heller. Bara att trala in på Eb Games här i sandviken och köpa ett gammalt hederligt ps2 spel. Redigerad 5 juli, 2008 av burken12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Finns ju inget EB games i Sandviken xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts