Weener Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Okej, alla, adda Hoggert!!!!!!!!!!!!11111111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Okej, alla, adda Hoggert!!!!!!!!!!!!11111111 I'm on it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Mitt användar ID var visst Hugoivarsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Slog till på Virtua Fighter 5, hitta det för 199:-, inga pengar att prata om tyckte jag, snygg grafik, skönt att ha ett spel man kan ta fram ibland och spela när man har tråkigt utan att sätta sig in i det för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Var köper man PS3 billigast? Är utlandet ett alternativ eller måste man ha rätt version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 (redigerad) Var köper man PS3 billigast? Är utlandet ett alternativ eller måste man ha rätt version? Jag köpte mitt på ElGiganten för ca 3800:-. Iofs var det tillfälligt nedsatt då en lokal konkurrent hade specialerbjudande med samma pris. Redigerad 28 april, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 40 eller 60 GB vad är att rekomendra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 40 eller 60 GB vad är att rekomendra? 60 GB säljs väl inte längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 60 GB säljs väl inte längre? inte? Jaja inser att det är svårt att få tag på, tack tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Har ännu ingen PS3, och det lär ju behövas nu till IV-release. Funderar på att köpa en idag. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 inte? Jaja inser att det är svårt att få tag på, tack tack. Begagnad ja, men den säljs inte ny tror jag, dessutom 6380:- för det, om du bara ska satsa på att spela PS3-spel så räcker nog en 40 GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 AAAAAAARGH....!!! Efter senaste uppdateringen så slocknar skärmen till då och, och jag antar att det har med HDCP- helvetet att göra!! Ska försöka trixa med lite inställningar, men det är ju så jävla kul att ha dessa problem just nu. Jävla fitthelvetes klappmongolider... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Jag behöver akut hjälp! :) Jag spelade GTA IV på mitt PS3 i våran lägenhet i stan för några timmar sen, på en LCD skärm. allt gick utmärkt osv, nu när jag tog den till våran sommarstuga, där vi har en tjock-tv och kopplade in den med den tillhörande sladden med gul, vit och röd uttagen, så händer ingenting. Ingenting på dom kanalerna som tex PS2 och boxern brukar vara. Vad fan är felet? Hjälp, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Jag behöver akut hjälp! Jag spelade GTA IV på mitt PS3 i våran lägenhet i stan för några timmar sen, på en LCD skärm. allt gick utmärkt osv, nu när jag tog den till våran sommarstuga, där vi har en tjock-tv och kopplade in den med den tillhörande sladden med gul, vit och röd uttagen, så händer ingenting. Ingenting på dom kanalerna som tex PS2 och boxern brukar vara. Vad fan är felet? Hjälp, tack! När du startar konsolen, håll inne "On"-knappen i fem sekunder så återställer du inställningarna. Annars skickas fortfarande bilden och ljudet genom den kabelutgången du inte använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Köpte PS3 idag. Grymt nöjd men...Varför kan jag inte ta ut låtar från min MP3 till PS3an när jag använder USB sladd? Står att inga...Titlar eller något hittades..Och en till fråga, lul. Kan man surfa lite längre ut än till första sidan med Webbläsaren? Skulle va lite kul läsa GTAsajten från TVn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 När du startar konsolen, håll inne "On"-knappen i fem sekunder så återställer du inställningarna. Annars skickas fortfarande bilden och ljudet genom den kabelutgången du inte använder. Tack så mycket, du räddade min dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 När du startar konsolen, håll inne "On"-knappen i fem sekunder så återställer du inställningarna. Annars skickas fortfarande bilden och ljudet genom den kabelutgången du inte använder. Bara skärm- och ljudinställningar eller rubbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Ang headset: Vet någon om man kan ställa in så att bara en viss person hör vad man säger? T ex om jag spelar med en kompis på en server med 16 spelare (på GTA IV) och så vill jag bara snacka med kompisen, kan man då göra det? Ungefär som att Skype:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 AAAAAAARGH....!!! Efter senaste uppdateringen så slocknar skärmen till då och, och jag antar att det har med HDCP- helvetet att göra!! Ska försöka trixa med lite inställningar, men det är ju så jävla kul att ha dessa problem just nu. Jävla fitthelvetes klappmongolider... Problemet verkar vara löst nu... Av sig självt. Hmm... Återkommer om det återkommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Nu ångrar man att man köpt xbox 360 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts