Renard Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Fattar inte varför de måste jävlas så mycket med regions skit. Lika värdelöst som volymspärren på Ipod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Fattar inte varför de måste jävlas så mycket med regions skit. Lika värdelöst som volymspärren på Ipod. Pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Pengar. Damn right. It's a rich mans world Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Din router har ett lösenord. Det får du läsa om i routerns handböcker, eller så ligger det i nåt kuvert från din ISP som jag hoppas du/din farsa sparat. Jag behöver hjälp av Ps3-experten här igen. Jag har kommit så långt att mitt Ps3 ska söka efter min Ip-adress. Den hittar dock inget, och allting avbryts. Vad har jag gjort fel? Jag har tagit allting på automatiskt som du sa, men det är en liten grej jag undrar över dock. En bit in i inställningarna ska man skriva in ett lösenord, som jag inte vet vad det är för lösenord. Om jag skriver in ett där och bekräftar, så ser man att det inte är lösenordet jag skrev in som gäller. Förlåt om det blev lite otydligt, men jag skulle jättegärna behöva en mer ingående guide i hur man gör, för det går inte med det jag har nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Pengar. Jepp, man vill kunna styra över pris och releasedatum i olika regioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 En bit in i inställningarna ska man skriva in ett lösenord, som jag inte vet vad det är för lösenord. Det ska finnas i ett kuvert från din internetleverantör. Annars får du gå in på deras hemsida och leta fram "Mitt konto", eller motsvarande. "Glömt lösenord" eller så. Det har inget med PS3 att göra - har du inget lösenord spelar det ingen roll om det är en laptop eller en PS3. Fråga farsan om han har nåt sånt kuvert? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Jepp, man vill kunna styra över pris och releasedatum i olika regioner. Det roliga med PS3 är att det inte funkar för att det är så himla enkelt och billigt att importera från Nordamerika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Jobbigt att behöva koppla ur PS3 och in PS2 om man bara vill köra låt säga GTA: SA i 30 minuter. Det går väl inte att ha båda inkopplade samtidigt antar jag? Det beror på TV:n, har den mer än ett uttag så går det självklart. Jag och min polare satt och lirade 360 och Ps2 samtidigt för någon vecka sedan. Två SCART-uttag och två HDMI-uttag är mumma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Jag funderar på vilket spel jag ska köpa med PS3. Uncharted verkar rätt najs, men ser mycket arkadigt ut. Hur är det med Tony Hawk- spelen? Finns det något bra racingspel som är mer realistiskt? Guitar Hero kanske? Faktum är att jag är ganska inne på GH redan, men det känns samtidigt som jag vill ha nåt mer seriöst spel, som räcker fram tills GTAIV och/eller MGS4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) Jag funderar på vilket spel jag ska köpa med PS3. Uncharted verkar rätt najs, men ser mycket arkadigt ut. Hur är det med Tony Hawk- spelen? Finns det något bra racingspel som är mer realistiskt? Guitar Hero kanske? Faktum är att jag är ganska inne på GH redan, men det känns samtidigt som jag vill ha nåt mer seriöst spel, som räcker fram tills GTAIV och/eller MGS4. Vill du ha något som räcker tills GTAIV och MGS4 kommer så får du väll skaffa typ CoD4 som har en online som aldrig blir tröttsam, elr typ TES:Oblivion. Vet inte om du gillar spel som Oblivion men du ville ha något som räcker fram till releasen av GTA och MGS, vilket Oblivion kommer att göra. Redigerad 12 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Vill du ha något som räcker tills GTAIV och MGS4 kommer så får du väll skaffa typ CoD4 som har en online som aldrig blir tröttsam, elr typ TES:Oblivion. Vet inte om du gillar spel som Oblivion men du ville ha något som räcker fram till releasen av GTA och MGS, vilket Oblivion kommer att göra. Oblivion har jag redan lirat sönder på PC, och CoD4- demot gillade jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Oblivion har jag redan lirat sönder på PC, och CoD4- demot gillade jag inte. Men demot är väll bara singleplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Men demot är väll bara singleplayer Ja. Fast jag har sett hur MP är och har lirat CoD2 i MP, och det är inte min typ av lir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Ja. Fast jag har sett hur MP är och har lirat CoD2 i MP, och det är inte min typ av lir. Okej, då vet jag faktist inte vad du kan spela fram tills releasen av GTA/MGS, du får väll läsa en bok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Jag funderar på vilket spel jag ska köpa med PS3. Uncharted verkar rätt najs, men ser mycket arkadigt ut. Hur är det med Tony Hawk- spelen? Finns det något bra racingspel som är mer realistiskt? Guitar Hero kanske? Faktum är att jag är ganska inne på GH redan, men det känns samtidigt som jag vill ha nåt mer seriöst spel, som räcker fram tills GTAIV och/eller MGS4. Tony Hawk kan slänga sig i väggen. Skate. är det som gäller! Mycket roligare, och det håller ett bra tag (det gjorde det för mig i vilket fall). Guitar Hero är nästan ett måste. Grymt roligt! Det växer fram ett litet beroende inombords, ungefär. Assassin's creed är ett roligt spel annars. Inget spel som räcker fram tills GTAIV, men definitivt många roliga speltimmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Tony Hawk kan slänga sig i väggen. Skate. är det som gäller! Mycket roligare, och det håller ett bra tag (det gjorde det för mig i vilket fall). Guitar Hero är nästan ett måste. Grymt roligt! Det växer fram ett litet beroende inombords, ungefär. Assassin's creed är ett roligt spel annars. Inget spel som räcker fram tills GTAIV, men definitivt många roliga speltimmar. Tyckte Skate var kort, men det är som han säger i slutet, skating never ends (elr något liknande) det är roligt att fortsätta spela länge efter man har klarat alla uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 The Downfall of HD-DVD http://www.youtube.com/watch?v=friS4OOcdgQ Om HD-DVD nu går under (nu när Blu-ray har Warner och 75% av marknaden och HD-DVD bara har Universal och Paramount kvar) tror ni att Playstation 3 kommer att börja sälja mycket bättre? HD-DVD var dömt att misslyckas från början med tanke på hur överlägsen Blu-ray är (HD-DVD är bara billigare) så de som är insatta har ju säkert inte köpt Blu-ray spelare men det lär vara sugit för alla som har precis köpt en för flera tusen och och nu blir den snart värdelös. Personligen anser jag att orsaken till HD-DVDs undergång var att företaget som skapade det envisades med att inte låta något annat företag bygga spelare och vägrade låta M$ ha en i XBox 360. När de sedan ändrade sig ang. XBox 360 så var det försent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 The Downfall of HD-DVD <a href="http://www.youtube.com/watch?v=friS4OOcdgQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=friS4OOcdgQ</a> BÄSTA I ÅR!!!!!!! Den här ska jag visa för min kompis, han är mycket för sån humor Så jäkla klockrent. Men det gav mig samtidigt lust att se filmen nån dag för att bland annat få se vad den scenen handlar om. Trots mina raka MVG i tyska var det där för snabbt och sluddrigt för mig. Jäkla bra skådespelare btw. Det jag tror är viktigast för BR är inte filmformatet, utan att det är bättre än 360s DVDer. Nån gång kommer Xbox få stryk av att de inte har möjlighet till HD (typ) i sina spel. Är man det minsta insatt tror jag att många köper PS3 enbart för dess BR-spelare och att de får en konsol och mediastation på köpet. Vad är väl nyttan med en standalone-BRspelare egentligen? Ingen, som jag ser på saken, om man inte är hyperhemmabiofantast och kräver ett monster under teven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 jag hade tänkt importera en ps3 från england,gäller garantin i sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 jag hade tänkt importera en ps3 från england,gäller garantin i sverige exakt hur skulle den kunna gälla här??? kanske på sony's verkstäder, men tvivlar på det.. och varför från england?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts