Renard Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 The king of questions has another question På vilket sätt försämras kvalitén om man kör på en tv utan HD stöd? Förstör det allt? Kan man inte se något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 The king of questions has another question På vilket sätt försämras kvalitén om man kör på en tv utan HD stöd? Förstör det allt? Kan man inte se något? Nej, det är absolut svart skärm Vad hade du väntat dig för svar? Jag spelar på en burkteve och Drake's Fortunedemot är väl det snyggaste jag har. Det är snyggt, onekligen, men jag kan ju inte jämföra med en HDTV eftersom jag inte har nån. Jag vet inte om det beror på min gamla begagnade tv, men kanterna kapas så att man inte ser det som är längst ut på vad PS3 visar. Adressfältet i webbläsaren blir halvt om jag inte sätter en annan storlek på fönstret. Tror det beror på att teven är konstig mer än att det blir problem på 4:3-teveapparater. Däremot har jag blivit irriterad på att de spel (och demos) som förutsätter att man har en widescreenskärm inte går att ställa om till gammal ratio. Figurer blir snedformade; till exempel är cirklar ovala på höjden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 kan man lägga in filmerna direkt från datorn till ps3 ans hårddisk och spela upformat som div x avi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 kan man lägga in filmerna direkt från datorn till ps3 ans hårddisk och spela upformat som div x avi Inte som det e nu, men jag har hört att det ska komma en uppdatering med divX stöd ganska snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 (redigerad) asså, hur bränner man ut filmer som .ISO filer? fortf. ingen som kan hjälpa mig? EDIT: klassas detta som en typ av dubbelpostning? Redigerad 16 december, 2007 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Någon som köpt/ska köpa HL2: The orange box? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Någon som köpt/ska köpa HL2: The orange box? Funderar på det men har nyss slösat pengar på uncharted och elder scrolls oblivion GOTY, så jag har inge mer att spendera så det får bli senare isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 fortf. ingen som kan hjälpa mig? EDIT: klassas detta som en typ av dubbelpostning? 2. Nej, om det är tillräckligt långt emellan posterna. 1. Det kan du göra med t.ex. Nero Express. "Burn image", kan du leta efter i det brännarprogram du har. XPs egna duger inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 (redigerad) 2. Nej, om det är tillräckligt långt emellan posterna. 1. Det kan du göra med t.ex. Nero Express. "Burn image", kan du leta efter i det brännarprogram du har. XPs egna duger inte. hhahah, jag skojjade om de med dubbelpost okej då tack! Redigerad 17 december, 2007 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 The king of questions has another question På vilket sätt försämras kvalitén om man kör på en tv utan HD stöd? Förstör det allt? Kan man inte se något? Nej, det är absolut svart skärm Vad hade du väntat dig för svar? Jag spelar på en burkteve och Drake's Fortunedemot är väl det snyggaste jag har. Det är snyggt, onekligen, men jag kan ju inte jämföra med en HDTV eftersom jag inte har nån. Jag vet inte om det beror på min gamla begagnade tv, men kanterna kapas så att man inte ser det som är längst ut på vad PS3 visar. Adressfältet i webbläsaren blir halvt om jag inte sätter en annan storlek på fönstret. Tror det beror på att teven är konstig mer än att det blir problem på 4:3-teveapparater. Däremot har jag blivit irriterad på att de spel (och demos) som förutsätter att man har en widescreenskärm inte går att ställa om till gammal ratio. Figurer blir snedformade; till exempel är cirklar ovala på höjden. Jag hade nyss tänkt fråga och så får man svaret här :Dd Men alltså, man måste inte ha en tv med HD-stöd för att kunna spela på en PS3? Det går lika bra med nästan vilken tv som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 (redigerad) Jag hade nyss tänkt fråga och så får man svaret här :Dd Men alltså, man måste inte ha en tv med HD-stöd för att kunna spela på en PS3? Det går lika bra med nästan vilken tv som helst? Ne jag kör med vanligt 21 tums tv och det är så bra så . Det som är lite jobbigt är att texten bilr lite suddig men det är en sån sak man vänjer sig med efter att ha spelat lite . (Men jag vet inte det kasnke blir så med HDTV också?) Redigerad 17 december, 2007 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Ne jag kör med vanligt 21 tums tv och det är så bra så . Det som är lite jobbigt är att texten bilr lite suddig men det är en sån sak man vänjer sig med efter att ha spelat lite . (Men jag vet inte det kasnke blir så med HDTV också?) Nepp... Annars så kan det vara för att TV:n du har är så liten Men mest troligt är pga upplösningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 den här tv frågan kan jag svara väldigt bra på efter som jag spelar på en 28" tjockteve på mitt rum, och spelar ibland på en 32" HD Ready teve där uppe det är fullkomligt idiotiskt att INTE köpa ps3an bara för detta för även om det inte är HD-tv så är grafiken ändå slående på t.ex. Assassins creed! visst, det med texten blir suddig de är för upplösningen och den blir helt fantastiskt klar och fin på en HD tv.. ja rekomenderar det starkt att köpa en ps3a för ja kan lova att om nåt år så kommer dem flesta här sitta med en HD ready tv i ägo, och då kan vi utnyttja våra ps3or till max när de gäller grafiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 den här tv frågan kan jag svara väldigt bra på efter som jag spelar på en 28" tjockteve på mitt rum, och spelar ibland på en 32" HD Ready teve där uppe det är fullkomligt idiotiskt att INTE köpa ps3an bara för detta för även om det inte är HD-tv så är grafiken ändå slående på t.ex. Assassins creed! visst, det med texten blir suddig de är för upplösningen och den blir helt fantastiskt klar och fin på en HD tv.. ja rekomenderar det starkt att köpa en ps3a för ja kan lova att om nåt år så kommer dem flesta här sitta med en HD ready tv i ägo, och då kan vi utnyttja våra ps3or till max när de gäller grafiken Full-HD TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 (redigerad) Men alltså, man måste inte ha en tv med HD-stöd för att kunna spela på en PS3? Det går lika bra med nästan vilken tv som helst? S'öpnge teven har scart-, RCA- eller HDMI-ingång kan du enkelt ansluta PS3. Annars kan du behöva adapter till riktigt gamla apparater. Hur snyggt det blir beror på tevens storlek, upplösning och inställningar. Ljudet ansluts genom nån av dessa tre kablar, det finns också optisk utgång för surround. Redigerad 17 december, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 (redigerad) PLAYSTATION 3 KAN NU SPELA DIVX FILER !!!!! Senaste uppdateringen kom tydligen igår ?! läs mer själva http://se.playstation.com/help-support/ps3...tail/item89593/ EDIT:DET FUNKAR MED !! har prövat det !! Redigerad 19 december, 2007 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Någon som testat Kane & Lynch: Dead Men? det ser snyggt och bra ut men är det nått att ha? http://static.cdon.com/000/538/538446.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Ne jag kör med vanligt 21 tums tv och det är så bra så . Det som är lite jobbigt är att texten bilr lite suddig men det är en sån sak man vänjer sig med efter att ha spelat lite . (Men jag vet inte det kasnke blir så med HDTV också?) S'öpnge teven har scart-, RCA- eller HDMI-ingång kan du enkelt ansluta PS3. Annars kan du behöva adapter till riktigt gamla apparater. Hur snyggt det blir beror på tevens storlek, upplösning och inställningar. Ljudet ansluts genom nån av dessa tre kablar, det finns också optisk utgång för surround. Okej, känns genast mycket lugnare när jag inte behöver köpa ny tv på en gång Då blir det nog att införskaffa, troligtvis 40-giggarn () nån gång efter jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Någon som testat Kane & Lynch: Dead Men? det ser snyggt och bra ut men är det nått att ha? http://static.cdon.com/000/538/538446.jpg Finns ett demo att ladda ner. AI:n känns riktigt kass och kontrollen stökig imo. Synd, för det verkar ha förbannat intressanta karaktärer och story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Någon som testat Kane & Lynch: Dead Men? det ser snyggt och bra ut men är det nått att ha? Av alla de jag hört är det inte värt att köpa. Tydligen ska storyn vara riktigt kort och massa andra saker. Fick inte så bra betyg på gamespot heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts