MrNoNja Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Kan vara najs att lägga upp sina PS3 tags samt vilka spel ni spelar online, så kan man spela tillsammans om det finns intresse för det.. isf så är mina iaf Tag erick135 spel Call of Duty 4 Call of Duty 3 (spelar inte online men kan om någon vill... kanske) Resistance (spelar inte online men kan om någon vill... kanske) Skate. (spelar inte online men kan om någon vill... kanske) The Darkness (spelar inte online men kan om någon vill... kanske) Gör samma sak då Addar dig så fort jag slänger igång PS3:an. Tag MrNoN Spel: Motorstorm Resistance: Fall of Man Fight Night round 3 EA Skate Ridge Racer 7 NHL 08 Jag kan/vill lira online med någon med dessa spel, bara att säga till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Tag: Henkibojj Spel: Just nu bara Resistance Rainbow Six: Vegas Har väl några som ska skaffas (Drake's Fortune härnäst) men det dröjer kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Hur ska man stoppa in minneskorten i PS3an? Texten uppåt eller? Jag har lyckats föra över musik från PSPn men visst ska det gå direkt från minneskortet? Det händer inget för mig. hade oxå de problemet först, men sen berätta en kompis en självklarhet som ja glömt, varje maskinvara som kan ta minneskort, måste formateras innan det kan läsas av.. så sätt in ditt minneskort, gå in på inställingar på ps3an och hitta formatera minneskort eller nåt sånt.. allt du har på minneskortet försvinner så spara sakerna du har tillfälligt på datorn ALLA SOM INTE HAR ASSASSINS CREED, NI MISSAR VERKLIGEN NÅGOT!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Tag: Vaxxor Spel: Motorstorm Resistance: Fall of man Colin McRae: Dirt Warhawk Nästa inköp blir nog The orange box! Har alltid funderat över hur det är att spela HL på konsol! Har dessutom inte spelat episode 1&2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Hej hopp! Sitter med PSPn i Norrköping och skriver från PS3n som är i Linköping Fick äntligen Remote Play att funka. Hur får ni se i PSPtråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Tag: Adriian Spel: Motorstorm Warhawk Call of Duty 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Gör samma sak då Addar dig så fort jag slänger igång PS3:an. Tag MrNoN Spel: Motorstorm Resistance: Fall of Man Fight Night round 3 EA Skate Ridge Racer 7 NHL 08 Jag kan/vill lira online med någon med dessa spel, bara att säga till. Har inte brytt mig så mycket om online faktiskt, men ska fixa det, sen så ska jag spöa dig i NHL . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Tror kanske jag frågat detta förr, men vad finns det för bilspel på gång, som har hög realismnivå? GT5 är det enda jag känner till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Ooh, ingen som har Madden 08 som vill spela online med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Tror kanske jag frågat detta förr, men vad finns det för bilspel på gång, som har hög realismnivå? GT5 är det enda jag känner till. Midnight Club: L.A. tycker jag verkar intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Är det gratis att surfa på internet/spela spel online på PS3'an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Är det gratis att surfa på internet/spela spel online på PS3'an? Lika gratis som att surfa på din dator. PS3't går på samma lina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Är det gratis att surfa på internet/spela spel online på PS3'an? Ja på båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 (redigerad) Lika gratis som att surfa på din dator. PS3't går på samma lina. Han undrade väl om PS3 har nåt liknande Xbox Live med betalkonton. Det har den inte, allt är gratis. Dock finns det saker att köpa på Playstation Store där man också hämtar demos. Btw, Simpsonsdemot och Blazing-demot blir svartvita för mig. Vad gör man åt det? Redigerad 18 november, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Han undrade väl om PS3 har nåt liknande Xbox Live med betalkonton. Det har den inte, allt är gratis. Dock finns det saker att köpa på Playstation Store där man också hämtar demos. Btw, Simpsonsdemot och Blazing-demot blir svartvita för mig. Vad gör man åt det? Finns det inte sånt på XBL då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Finns det inte sånt på XBL då? Jodå, men självklart inte samma saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Finns det inte sånt på XBL då? Du syftar på något jag inte sagt, det är du själv som ser ett syftningsfel som inte finns. Jag sa "allt är gratis, dock finns det saker att köpa". Jag sa aldrig att XBL inte hade saker för försäljning. Läs igen. För att vara extra tydlig tillägger jag att demos också är gratis men att de hämtas från PSS, där saker kan köpas. Tjänsten i sig är lika gratis som en vanlig internetlina är - till skillnad från XBL. Rätt ska vara rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 (redigerad) Nu har jag uppdaterat min PS3a så att den ska kunna spela upp DivX men när jag ska spela upp ett klipp får jag bara "Det finns skadade data". På varje klipp blir det så och klippen funkar i datorn. Har någon annan samma fel? Hjälp? Redigerad 20 november, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 (redigerad) Nu har jag uppdaterat min PS3a så att den ska kunna spela upp DivX men när jag ska spela upp ett klipp får jag bara "Det finns skadade data". På varje klipp blir det så och klippen funkar i datorn. Har någon annan samma fel? Hjälp? DivX har väl inte kommit än heller? 2.01 var bara buggfixar, bland annat så slipper jag nu att PS3an slås på mitt i natten för att RP-fjärrstart var aktiverat. (Det har hänt...) Redigerad 20 november, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 (redigerad) DivX har väl inte kommit än heller? 2.01 var bara buggfixar, bland annat så slipper jag nu att PS3an slås på mitt i natten för att RP-fjärrstart var aktiverat. (Det har hänt...) Hmm, kanske inte. Men jag kan iaf se thumbnails på DivX-filmer, det kunde jag inte innan. Och det står inte: "Data som inte stöds" på DivX-filmer, men det gör det på vissa andra, mer okända format. Redigerad 20 november, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts