Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Kan vara najs att lägga upp sina PS3 tags samt vilka spel ni spelar online, så kan man spela tillsammans om det finns intresse för det.. isf så är mina iaf

Tag

erick135

spel

Call of Duty 4

Call of Duty 3 (spelar inte online men kan om någon vill... kanske)

Resistance (spelar inte online men kan om någon vill... kanske)

Skate. (spelar inte online men kan om någon vill... kanske)

The Darkness (spelar inte online men kan om någon vill... kanske)

Gör samma sak då :> Addar dig så fort jag slänger igång PS3:an.

Tag

MrNoN

Spel:

Motorstorm

Resistance: Fall of Man

Fight Night round 3

EA Skate

Ridge Racer 7

NHL 08

Jag kan/vill lira online med någon med dessa spel, bara att säga till. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ska man stoppa in minneskorten i PS3an? Texten uppåt eller? Jag har lyckats föra över musik från PSPn men visst ska det gå direkt från minneskortet? Det händer inget för mig. :(

hade oxå de problemet först, men sen berätta en kompis en självklarhet som ja glömt, varje maskinvara som kan ta minneskort, måste formateras innan det kan läsas av..

så sätt in ditt minneskort, gå in på inställingar på ps3an och hitta formatera minneskort eller nåt sånt..

allt du har på minneskortet försvinner så spara sakerna du har tillfälligt på datorn :P

ALLA SOM INTE HAR ASSASSINS CREED, NI MISSAR VERKLIGEN NÅGOT!!!!!!!!! :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör samma sak då ^_^ Addar dig så fort jag slänger igång PS3:an.

Tag

MrNoN

Spel:

Motorstorm

Resistance: Fall of Man

Fight Night round 3

EA Skate

Ridge Racer 7

NHL 08

Jag kan/vill lira online med någon med dessa spel, bara att säga till. :D

Har inte brytt mig så mycket om online faktiskt, men ska fixa det, sen så ska jag spöa dig i NHL :) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lika gratis som att surfa på din dator.

PS3't går på samma lina.

Han undrade väl om PS3 har nåt liknande Xbox Live med betalkonton. Det har den inte, allt är gratis. Dock finns det saker att köpa på Playstation Store där man också hämtar demos.

Btw, Simpsonsdemot och Blazing-demot blir svartvita för mig. Vad gör man åt det?

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han undrade väl om PS3 har nåt liknande Xbox Live med betalkonton. Det har den inte, allt är gratis. Dock finns det saker att köpa på Playstation Store där man också hämtar demos.

Btw, Simpsonsdemot och Blazing-demot blir svartvita för mig. Vad gör man åt det?

Finns det inte sånt på XBL då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det inte sånt på XBL då?

Du syftar på något jag inte sagt, det är du själv som ser ett syftningsfel som inte finns. Jag sa "allt är gratis, dock finns det saker att köpa". Jag sa aldrig att XBL inte hade saker för försäljning. Läs igen.

För att vara extra tydlig tillägger jag att demos också är gratis men att de hämtas från PSS, där saker kan köpas. Tjänsten i sig är lika gratis som en vanlig internetlina är - till skillnad från XBL.

Rätt ska vara rätt :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag uppdaterat min PS3a så att den ska kunna spela upp DivX men när jag ska spela upp ett klipp får jag bara "Det finns skadade data". På varje klipp blir det så och klippen funkar i datorn. Har någon annan samma fel? Hjälp?

DivX har väl inte kommit än heller? 2.01 var bara buggfixar, bland annat så slipper jag nu att PS3an slås på mitt i natten för att RP-fjärrstart var aktiverat. (Det har hänt...) :w000t:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DivX har väl inte kommit än heller? 2.01 var bara buggfixar, bland annat så slipper jag nu att PS3an slås på mitt i natten för att RP-fjärrstart var aktiverat. (Det har hänt...) :w000t:

Hmm, kanske inte. Men jag kan iaf se thumbnails på DivX-filmer, det kunde jag inte innan. Och det står inte: "Data som inte stöds" på DivX-filmer, men det gör det på vissa andra, mer okända format.

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor