Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Jag tror inte att jag har en längre sladd, så det får allt bli till att möblera om rejält för några timmar någon dag så jag kan fixa mina onlineinställningar, så kan min lillebror göra samma sak med sitt 360 samtidigt.

Ah ok, får väl önska lycka till. Hehe ;D

Skulle inte det släppas till FW 2.0? Är det redan släppt?

Jo, det släpptes ju en ny grej med FW 2.0. Men det finns ju fortfarande andra teman att tanka från Playstationstore. Det som kom med FW 2.0 var ju att du kan ändra font, färg, ljusstyrka och så.

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah ok, får väl önska lycka till. Hehe ;D

Jo, det släpptes ju en ny grej med FW 2.0. Men det finns ju fortfarande andra teman att tanka från Playstationstore. Det som kom med FW 2.0 var ju att du kan ändra font, färg, ljusstyrka och så.

Så 2.0 har släppts? Jag vet inget om det än, jag har som sagt bara lyckats få på konsolen och ladda mina två kontroller. Har lyssnat på pipljuden (två st! Coolt!) och fläktens tre lägen. Mycket spännande. "Knäpptyst", som jag hört folk uttala sig om, stämmer inte. Men det tredje läget är ändå lägre än de flesta datorer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så 2.0 har släppts? Jag vet inget om det än, jag har som sagt bara lyckats få på konsolen och ladda mina två kontroller. Har lyssnat på pipljuden (två st! Coolt!) och fläktens tre lägen. Mycket spännande. "Knäpptyst", som jag hört folk uttala sig om, stämmer inte. Men det tredje läget är ändå lägre än de flesta datorer.

Japp, släpptes igår eller i förregår.

Fläktens lägen? Vart ändrar man det? x)

Men PS3:an är ju femdubbelt tystare än en 360. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, släpptes igår eller i förregår.

Fläktens lägen? Vart ändrar man det? x)

Men PS3:an är ju femdubbelt tystare än en 360. -_-

Det gör man inte. Men konstigt nog kände den sig tillräckligt ansträngd för att gå upp i högsta fläktläge (3) trots att den bara laddade en handkontroll. Stängde av i 30 s och satte på igen. Då höll den sig på läge 1 länge, bytte sen till läge 2 som ganska snart (<1 min) bytte till läge 3. Då stängde jag av igen, var tvungen att plugga i samma rum och även om det inte låter katastrofmycket (läs: 360-nivå) så är det ju skönt med tystnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gör man inte. Men konstigt nog kände den sig tillräckligt ansträngd för att gå upp i högsta fläktläge (3) trots att den bara laddade en handkontroll. Stängde av i 30 s och satte på igen. Då höll den sig på läge 1 länge, bytte sen till läge 2 som ganska snart (<1 min) bytte till läge 3. Då stängde jag av igen, var tvungen att plugga i samma rum och även om det inte låter katastrofmycket (läs: 360-nivå) så är det ju skönt med tystnad.

Ååå, vad avensjuk jag blir -_- Jag vill också ha PS3!! Fast jag är ett bra tag från ett och dessutom, måste jag köpa julklappar till folk :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, låter skumt. -_-

Jag har inte märkt att den låter mer någongång, är det stor skillnad på alla lägen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Syrran undrar hur Singstar kommer funka på PS3 - vi har ingen PS2 men hon har funderat på en enbart pga Singstar. Är det en sån här som behövs för att ett PS2-singstar ska funka på PS3?

2e_1_946419_0.jpg

Hur kommer PS3-Singstarmickarna ansluta till PS3? Bluetooth låter dyrt för Sony, det blir väl USB? Kan man använda PS2-mickar till PS3-Singstar och vice versa?

Har kollat kompabilitetslistan för Singstar-spelen: de flesta är hög kompabilitet på, vissa mellan och ett fåtal dålig komp. på. Vilket är det bästa Singstar, om någon här påstår sig bevandrad?

(Själv kommer jag inte röra Singstar utan alkohol eller åtminstone utan att göra det som uppoffring :D )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan vara najs att lägga upp sina PS3 tags samt vilka spel ni spelar online, så kan man spela tillsammans om det finns intresse för det.. isf så är mina iaf

Tag

erick135

spel

Call of Duty 4

Call of Duty 3 (spelar inte online men kan om någon vill... kanske)

Resistance (spelar inte online men kan om någon vill... kanske)

Skate. (spelar inte online men kan om någon vill... kanske)

The Darkness (spelar inte online men kan om någon vill... kanske)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor