Shady_4_life Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Ja, PS2 sparningar på PS3 ska gå att föra över till ett PS2 minneskort. tror inte han menade så när jag läser det han skrev? ser ut som han menar om man kan föra över PS3 sparningar på Minneskortet till ps2.. am I right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 tror inte han menade så när jag läser det han skrev? ser ut som han menar om man kan föra över PS3 sparningar på Minneskortet till ps2.. am I right? Nej han har helt rätt. jag har spelat ps2 spel på min ps3 och jag vill föra över dem sparningar till mitt gammla minneskort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Nej han har helt rätt. jag har spelat ps2 spel på min ps3 och jag vill föra över dem sparningar till mitt gammla minneskort jaha well, my bad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Var och köpte Warhawk igår. Går det inte spela det utan internetanslutning? Typ split screen 2 player eller något? I så fall, hur får man igång det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Var och köpte Warhawk igår. Går det inte spela det utan internetanslutning? Typ split screen 2 player eller något? I så fall, hur får man igång det? Nepp, det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Tungt Playstation 3 Frag FX Controllerboxshot.php.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 (redigerad) PS3 beställd! Radars.se fick bli leverantören, och paketet fick bli Starter Pack trots att jag inte gillar MotorStorm eller Restistance. Jag säljer dem till min spelbutik för totalt 300, så jag tjänar ändå på detta istället för Core pack + extra (separat) sixaxis. Sen ska jag vänta på att priserna på de spel jag vill ha sjunker, eller att de släpps. Rainbow Six: Vegas och Uncharted är de som står närmst på tur. Är Warhawk värt pengarna? Det fanns ju (om jag fattat rätt) ingen singleplayer-story alls, och det är ju ett minus IMO. (EDIT: Starterpacks två skitspel är bara tillfälliga, och jag ska väl ha dem tills jag klarat ut dem. Att sälja direkt vore lite slöseri eftersom jag isf inte har några andra spel.) Redigerad 7 november, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 (redigerad) Är Warhawk värt pengarna? Det fanns ju (om jag fattat rätt) ingen singleplayer-story alls, och det är ju ett minus IMO. Körde nyss mitt Warhawk som jag köpte förut och jag tycker det är kul! Jag tycker det är helt klart värt pengarna + att man fick headsett med. Bättre än vad jag trodde det skulle vara. + att det är roligt att man kan spela upp till 4 spelare på internet på samma tv. Ska köra med min bror sen, as kul! Redigerad 8 november, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 trots att jag inte gillar MotorStorm eller Restistance. Resistance kicks ass... online kicks even more ass... Någon som har ett Japansk acc som kan nämna deras demo dem har på playstation store som inte finns på dem europeiska eller amerikanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Kan någon berätta för mig, steg för steg hur jag gör för att kunna spela online? Jag har inte kommit längre än att ha packat upp nätverkskabeln ur dess plastpåse, sen tar det slut. Sony måste ju vara helt jävla tappade om dom inte ens ger mig en manual på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Kan någon berätta för mig, steg för steg hur jag gör för att kunna spela online? Jag har inte kommit längre än att ha packat upp nätverkskabeln ur dess plastpåse, sen tar det slut. Sony måste ju vara helt jävla tappade om dom inte ens ger mig en manual på engelska 1. Öppna plastpåsen som innehåller nätverkssladden. 2. Koppla in den ena änden i modemet/routern, och den andra i PS3:an. 3. Du skapar ett Playstationnetwork-konto. 4. Startar spelet du vill spela, och lirar sedan online. Så svårt är det väl ändå inte? Eller missade jag något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 1. Öppna plastpåsen som innehåller nätverkssladden. 2. Koppla in den ena änden i modemet/routern, och den andra i PS3:an. 3. Du skapar ett Playstationnetwork-konto. 4. Startar spelet du vill spela, och lirar sedan online. Så svårt är det väl ändå inte? Eller missade jag något? Hm.. Jag tror att mitt modem/min router sitter vid min dator, har jag rätt då? Om jag har rätt, betyder det att jag måste flytta konsolen ända till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 (redigerad) Hm.. Jag tror att mitt modem/min router sitter vid min dator, har jag rätt då? Om jag har rätt, betyder det att jag måste flytta konsolen ända till datorn? Har du trådlöst så går ju det . Ja det stämmer, tror dem flesta har sin router/modem där. Om inte sladden räcker, Har du inte en annan nätverkssladd som är längre än PS3:ans? Redigerad 9 november, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Har du trådlöst så går ju det . Ja det stämmer, tror dem flesta har sin router/modem där. Om inte sladden räcker, Har du inte har en annan nätverkssladd som är längre än PS3:ans? Om han itne har så kan man köpa nätverkssladdar på upp till 35m på Webhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Var kan man ladda ner nya teman till PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Var kan man ladda ner nya teman till PS3? Playstationstore, ligger inne i videos eller något sånt tror jag. O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 (redigerad) Playstationstore, ligger inne i videos eller något sånt tror jag. O_o Tackar! Redigerad 9 november, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Playstationstore, ligger inne i videos eller något sånt tror jag. O_o Skulle inte det släppas till FW 2.0? Är det redan släppt? Jag fick min PS3a redan på torsdagen, dvs ca 26 timmar efter att jag lade in beställningen. Dessvärre visade det sig att den begagnade TV jag köpte inte funkade, så jag fick pengarna tillbaka. Det enda jag lyckats göra med PS3an än så länge är att ladda kontrollerna. Måste konsolen vara påslagen för att man ens ska kunna ladda? Skitkass. Med PSP så ska man akta sig för officiella firmware-uppdateringar - är det så med PS3 också, eller finns det inget homebrew man går miste om? Jag har inte hört nåt om det nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Skulle inte det släppas till FW 2.0? Är det redan släppt? Jag fick min PS3a redan på torsdagen, dvs ca 26 timmar efter att jag lade in beställningen. Dessvärre visade det sig att den begagnade TV jag köpte inte funkade, så jag fick pengarna tillbaka. Det enda jag lyckats göra med PS3an än så länge är att ladda kontrollerna. Måste konsolen vara påslagen för att man ens ska kunna ladda? Skitkass. Med PSP så ska man akta sig för officiella firmware-uppdateringar - är det så med PS3 också, eller finns det inget homebrew man går miste om? Jag har inte hört nåt om det nämligen. Men det tar ju typ bara 20-30 min att få den fulladdad, men har för mig att jag sett en adapter som laddar kontrollen någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Har du trådlöst så går ju det . Ja det stämmer, tror dem flesta har sin router/modem där. Om inte sladden räcker, Har du inte en annan nätverkssladd som är längre än PS3:ans? Jag tror inte att jag har en längre sladd, så det får allt bli till att möblera om rejält för några timmar någon dag så jag kan fixa mina onlineinställningar, så kan min lillebror göra samma sak med sitt 360 samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts