Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

haha, ellerhur!:P kontrollen snygg men inte konsolen! vill se Ps3 i silver ju!!! men fan vad najs med Dual Shock 3 kontrollen släpps!! plus att där ändå är SixAxiS <_<

jag ska ju till Kina i Mars, blir nog ett Inköp av kontrollen då! :naughty:

Blir riktigt nice. ^_^

Men fan dig, skicka en kontroll till mig på en gång. :naughty:

Bara jag som tycker det är lite småroligt att Xbox 360 blir svart och PS3 blir vit? :)

Håller med :>

Vita 360:t är inte snyggt, däremot är Elit snygg. IMO :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är nu rätt så inriktad på att det faktiskt blir en PS3 ganska snart, men vilka spel är måsten? Nyaste GR gav mig lite tips. Jag tänkte mig några av de här:

Warhawk

Timeshift

Half Life 2-boxen (mest för förströelse och grafikens skull)

Burnout 5 eller CM: Dirt?

Army of Two

Kate & Lynch

GTA IV såklart

L.A. Noir (releasedatum?)

Mafia 2 (inte utannonserat till PS3 men jag antar det?)

SWAT 4?

Uncharted: Drake's Fortune ser riktigt lovande ut

Alone in the Dark kanske?

Enemy Territory: Quake Wars vet jag inte mycket om, vet ni?

EDIT: Haha, jag missförstod GRs rubrik för att vara speltiteln. "Indiana Drake" :D Det borde jag fattat :innocent:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är nu rätt så inriktad på att det faktiskt blir en PS3 ganska snart, men vilka spel är måsten? Nyaste GR gav mig lite tips. Jag tänkte mig några av de här:

Warhawk

Timeshift

Army of Two

Kate & Lynch

GTA IV såklart

SWAT 4?

Indiana Drake ser lovande ut

Tycker alla är/verkar hyffsade. Men SWAT 4 till PS3? :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar mig PS3 men sammtidigt så fuckar den med min hjärna och mitt tålamod.. den var dyr så jag förväntar mig lite kvalite på skiten men bakåtkompabilitet fungerar lite som en libanesisk hora, har spelat ratchet and clank, ratchet and clank 2 och metal gear solid 3 på skiten och på ratchet and clank så går den i slow motion i några sekunder när det är mycket på skärmen, visst jag kan ta det.. på ratchet and clank 2 däremot så hann jag komma till den tredje bannan och ska låsa upp en dörr och hela skärmen blir svart, vafan e det för skit.. och på metal gear solid 3 så fryser spelet till efter nästan varje fucking gång man kommer till ett nytt "område", så måste man starta om spelet, that's some serious bullshit. sen läser jag på en hemsida att ristramparna får en lite bättre bakåtkompabilitet på sina ps3:or, för fuck sake, GE OSS SAMMA FUCKING GREJER!!!!...

visst, det ska komma patchar till vissa ps2 spel som gör att dem ska flyta på men det är där det känns som en libanesisk hora, dem kommer aldrig för fan... ville bara lätta på mitt hjärta lite.

ska skriva ett fuck you brev till Sony

Edit:FUCK YOU SONY

Edit2: Amerikanarna har tydligen en samma bakåtkompabilitet på sian som jappsarna (pisses me off)

Så vill ni ha 60 GB varianten som kan spela PS2 spel så ska ni köpa den medans ni fortfarande kan.

Du menar om man vill utsättas för massa bullshit så be my guest.

Inget illa menat till dig.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Warhawk

Timeshift

Army of Two

Kate & Lynch

GTA IV såklart

SWAT 4?

Uncharted: Drake's Fortune ser riktigt lovande ut

EDIT: Haha, jag missförstod GRs rubrik för att vara speltiteln. "Indiana Drake" :D Det borde jag fattat :innocent:

Köpte CM dirt för några dagar sen och blev riktigt nöjd.

Har inte gillat CM serien tills nu. Fin grafik och skön kör känsla, hur kul som hälst!

En fråga.

När man ska fixa ett internet acc på ps3, kostar det något?

Man måste ju skriva in konto nrummer och saker. Är det bara för att det ska finnas i accet när man ska köpa saker?

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det kostar inte ett smack! Kontouppgifterna behövs bara så du enkelt och lätt kan lägga in pengar om du vill köpa spel eller annat på PSN.

Okej tack för svaret. Nu är det bara att försöka förklara det för min pappa, svår uppgift!

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

asså, för det första! du BEHÖVER inte skriva i kontokort uppgifter och sånt?! har inte jag gjort..

och en så ska du fixa de amerikanska accountet.. där finns mkt mer demo! :D

Du är medveten om att PS3;ans onlinetjänst någonsin blir lika avancerad som XBL så kommer den att automatiskt koppla dig till amerikanska servrar när du spelar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då byter man på 2-3 sekunder till sitt svenska/europeiska konto.

ellerhur! plus att tror du verkligen jag ville vänta i antagligen flera månader innan jag kunde få alla dessa demo som amerikanarna har? när jag kan få dom nu lixom?!

inget ansträngande precis att fixa nytt account..

sa inte att man MÅSTE göra så, men det är ju fördelar i det hela.. plus att om ps3 nu varit ute rätt länge, varför har amerikanarna fortfarande så mkt mer saker än oss? tror knappast att det är SÅÅ svårt att ändra om så alla får samma?

tycker SONY blivit lite störda. för vi i EU får sämre version av allt?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tycker SONY blivit lite störda. för vi i EU får sämre version av allt?!

Håller med om demo biten, och lite smågrejer.

Men just "sämre" vet jag inte? :naughty:

Varför amerikarna och andra länder får gejer före EU är ju för att deras marknader är större.

Tycker inte att EU är så dåligt ändå. :confused:

(Jag sa detta in en tråd, för inte så länge sen).

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor