MrNoNja Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 (redigerad) Motorstorm är väl bara grafikskryt? Särskilt kul är det väl inte? Grafik och fysikskryt ja. Skulle jag ha nämnt Motorstorm om det skulle vara tråkigt? @VaXXoR: Haha jag vet, man blir lätt irreterad på spelhelvetet Men det är hyffsat kul i onlineläge. ^^ Edit: Skall även tillägga att Heavenly Sword är najs, kanske blir lite långtråkigt i längden. Redigerad 29 september, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 (redigerad) Sant (nästan), men är det bra då? Det kommer, Sony brukar vara sega. Motorstorm är väl bara grafikskryt? Särskilt kul är det väl inte? UUUhh.. bästa ps3 spel hittills, hands-dow! Redigerad 30 september, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Körde lite Ridge Racer idag... Det var ju riktigt roligt Men Motorstorm är fortfarande lite bättre. Förutom musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Körde lite Ridge Racer idag... Det var ju riktigt roligt Men Motorstorm är fortfarande lite bättre. Förutom musiken. Ridge Racer är minnen. Fortfarande lika bra sen ettan. Jag tycker att Ridge Racer musiken är lite jobbig dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Ridge Racer är minnen. Fortfarande lika bra sen ettan. Jag tycker att Ridge Racer musiken är lite jobbig dock. Haha, det var musiken som jag tyckte var bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Haha, det var musiken som jag tyckte var bäst. Usch.. typ bara dunk dunk dunk dunk dunk hela tiden. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Usch.. typ bara dunk dunk dunk dunk dunk hela tiden. xD Det passar ju jättebra med racing på 300+ Vad tycker folket om Warhawk, har inte kunnat testa det än. Det verkar roligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 (redigerad) Det passar ju jättebra med racing på 300+ Vad tycker folket om Warhawk, har inte kunnat testa det än. Det verkar roligt... Nu har jag köpt spelet och lirat i ca en timme... Och jag gillar vad jag ser. Dock verkar det finnas lite lite att göra. Men jag och en polare har bestämmt att vi ska lira splitscreen online i helgen. 4 spelare i splitscreen + 28 andra online verkar grymt! Jag tycker fortfarande att det kunde ha funnits mer att göra. Som single player eller nått. Men det är roligt. Redigerad 1 oktober, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Jag har försökt hitta nåt ställe där man kan köpa PS3 på avbetalning utan en gigantisk ränta eller krav för fast arbete. Men ingen lycka. Hörde att det skulle gå på El Giganten men jag har inte kunnat hitta nåt om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Jag har försökt hitta nåt ställe där man kan köpa PS3 på avbetalning utan en gigantisk ränta eller krav för fast arbete. Men ingen lycka. Hörde att det skulle gå på El Giganten men jag har inte kunnat hitta nåt om det. ring och fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Woho, fått mitt ps3 nu Lär ju ta ett tag innan man köper nytt spel, inte så mycket cash kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Woho, fått mitt ps3 nu Lär ju ta ett tag innan man köper nytt spel, inte så mycket cash kvar hehe I welcome you to a Great change my fellow Ps3-owner 2st "måste-spel" spel är : Assassins Creed (16/11), GTA IV (??/??-2008) så boka på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Köpte Fifa 08 idag, har jagat runt det som en dåre, slut överallt, men Onoff hade det som tur var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 var kan man hitta snygga teman som är gjorda FÖR ps3an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 (redigerad) Någon annan upptäckt att PS3:an fryser till på PS2 spel? har bara spelat metal gear solid 3 på den men iaf. Redigerad 2 oktober, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Någon annan upptäckt att PS3:an fryser till på PS2 spel? har bara spelat metal gear solid 3 på den men iaf. Jag har aldrig vart med om frysning. Däremot så har jag ett par PS2 spel som inte kunde spelas alls, men sedan så uppdaterade jag PS3-systemet, och då funkade alla dem. Jag antar dock att du har uppdaterat ditt system? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Jag har aldrig vart med om frysning. Däremot så har jag ett par PS2 spel som inte kunde spelas alls, men sedan så uppdaterade jag PS3-systemet, och då funkade alla dem. Jag antar dock att du har uppdaterat ditt system? Den mer tvingar dig i princip att uppdatera.. men antar att det kanske bara är mgs3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Den mer tvingar dig i princip att uppdatera.. men antar att det kanske bara är mgs3 Det är sant, men jag menade på att alla har inte internet i sina konsoler, iaf inte dem jag har träffat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Det är sant, men jag menade på att alla har inte internet i sina konsoler, iaf inte dem jag har träffat. Man kan ju uppdatera med PC + USBminne/minneskort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Man kan ju uppdatera med PC + USBminne/minneskort. Det är sant. Kanske inte många som tänker på det ... Who knows? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts