Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Motorstorm är väl bara grafikskryt? Särskilt kul är det väl inte?

Grafik och fysikskryt ja. Skulle jag ha nämnt Motorstorm om det skulle vara tråkigt? :sick:

@VaXXoR: Haha jag vet, man blir lätt irreterad på spelhelvetet :lol:

Men det är hyffsat kul i onlineläge. ^^

Edit: Skall även tillägga att Heavenly Sword är najs, kanske blir lite långtråkigt i längden.

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det passar ju jättebra med racing på 300+ :mf_doof:

Vad tycker folket om Warhawk, har inte kunnat testa det än.

Det verkar roligt...

Nu har jag köpt spelet och lirat i ca en timme... Och jag gillar vad jag ser. :w000t: Dock verkar det finnas lite lite att göra.

Men jag och en polare har bestämmt att vi ska lira splitscreen online i helgen. 4 spelare i splitscreen + 28 andra online verkar grymt! :(

Jag tycker fortfarande att det kunde ha funnits mer att göra. Som single player eller nått. Men det är roligt. :confused:

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon annan upptäckt att PS3:an fryser till på PS2 spel? har bara spelat metal gear solid 3 på den men iaf.

Jag har aldrig vart med om frysning. Däremot så har jag ett par PS2 spel som inte kunde spelas alls, men sedan så uppdaterade jag PS3-systemet, och då funkade alla dem. Jag antar dock att du har uppdaterat ditt system? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig vart med om frysning. Däremot så har jag ett par PS2 spel som inte kunde spelas alls, men sedan så uppdaterade jag PS3-systemet, och då funkade alla dem. Jag antar dock att du har uppdaterat ditt system? :wub:

Den mer tvingar dig i princip att uppdatera.. men antar att det kanske bara är mgs3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor