Adriian Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Nu har jag köpt spelet och lirat i ca en timme... Och jag gillar vad jag ser. Dock verkar det finnas lite lite att göra. Men jag och en polare har bestämmt att vi ska lira splitscreen online i helgen. 4 spelare i splitscreen + 28 andra online verkar grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Sry, för trippel(!)post... Det vore fint om ni skrev erat PSN:nick så man kan adda några fina forumiter. Mitt: Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Vilka 10 spel tycker ni är bäst på PS3? (PS3-exklusiva titlar eller ej spelar ingen roll) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Vilka 10 spel tycker ni är bäst på PS3? (PS3-exklusiva titlar eller ej spelar ingen roll) ska dom ha kommit ut än eller kan man säga titlar som kommer ut inom 6 månader typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 (redigerad) ska dom ha kommit ut än eller kan man säga titlar som kommer ut inom 6 månader typ? Hehe, IV gäller inte, och därför borde inget annat osläppt spel gälla heller EDIT: Men när jag skaffar PS3 så kommer jag köpa följande spel: GTAIV SWAT4 (kommer väl till PS3?) Rainbow Six Vegas Mafia 2 (antar jag kommer till PS3, men det står väl ingenstans) Warhawk kanske? Redigerad 28 september, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Hehe, IV gäller inte, och därför borde inget annat osläppt spel gälla heller vem har sagt att IV inte gäller? ajja, här e min lista, även om dem inte är ute alla.. Har: Rainbow Six Vegas SC: Double Agent Ska Köpa: Assassins Creed GTA IV SKATE Stuntman Igniton Vill Ha: Tiger Woods 08 Mafia II (om de kommer till ps3an då?) och något fett flygspel så jag kan testa min SixAxiS fullt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Vilka 10 spel tycker ni är bäst på PS3? (PS3-exklusiva titlar eller ej spelar ingen roll) Borde väl formulera om mig lite då Vilka 10 spel, som är släppta, tycker ni är bäst på PS3? (PS3-exklusiva titlar eller ej spelar ingen roll) Det är lite synd bara tt det är så tomt på PS3-spel :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Det är lite synd bara tt det är så tomt på PS3-spel :/ jo, det är sant.. men jag som är rätt generellt sätt fattig har ändå inte råd att handla många spel, så jag tycker det är super bra att dom släpper stora titlar då och då, och inte tätt intill varann.. och sen så har ja ändrat på min inköps lista av spel sen ja köpt mitt ps3. jag ska BARA köpa spel som jag VERKLIGEN vill ha! förr köpte ja FIFA och sånt som man tröttnar på efter 1-2 veckor.. men inte nu mer jag har mina DEMO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Följer Shadys stil på lista. Har: Resistance: Fall of Men Motorstorm The Darkness Ska köpa: NHL 08 Fifa 08 (någon dag nu i veckan) Virtua Fighter 5 Vill ha när dom kommer: L.A. Noire GTA IV Gran Turismo 5 Killzone 2 Manhunt 2 Resident Evil Och ett par till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 (redigerad) Har: Motorstorm Resistance: Fall of Man Ridge Racer 7 NHL 08 Fight Night Round 3 Heavenly Sword Bokat: GTA IV Assassin's Creed Metal Gear Solid 4 - Guns of The Patriots EA Skate. Kommer att köpa senare: Last Remnant Resident Evil 5 Tekken 6 Army of Two Guitar Hero 3 Rock Band Folklore Final Fantasy XIII Det är allt jag kan komma på nu. Redigerad 29 september, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 (redigerad) Följer Shadys stil på lista. Aight then.... har: tony hawk p.8 resistance (haha alla med en ps3 har den) call of duty 3 the darkness Edit: NBA Street Homecourt hade: splinter cell: double agent (skön sneak'em up men storyn var tunn) def jam: icon (snacka om kefft spel) skaffa: (långt in i framtiden) Assassins Creed Call of Duty 4: Modern Warfare Grand Theft Auto IV Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Resident Evil 5 Turok ... kanske man skaffar Warhawk också Redigerad 6 oktober, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Det verkar ganska mörkt för PS3's framtid Nästan alla spel som släpps finns till 360'n och 360'n har en hel drös med exklusiva spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 (redigerad) Har: Motorstorm Resistance: Fall of Man NHL 08 FIFA 08 Bokat: GTA IV Assassins Creed MGS 4 Kommer nog köpa senare: Haze Resident Evil 5 Final Fantasy XIII Jericho GT5 Skate Tekken 6 PES 08 Redigerad 1 oktober, 2007 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 (redigerad) PS3 kommer nog ikapp snart, när alla gamla 360 spel har släppts till PS3 så lär det ju ändras Redigerad 29 september, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 (redigerad) Det verkar ganska mörkt för PS3's framtid Nästan alla spel som släpps finns till 360'n och 360'n har en hel drös med exklusiva spel. Tsss... Det är PS3:an som kommer att ha alla guld RPG-Spel. Redigerad 29 september, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Köper ps3 på måndag eller imorgon och tänker köpa ett spel också. Men vad ska jag köpa? Vilka spel har ni som är roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Köper ps3 på måndag eller imorgon och tänker köpa ett spel också. Men vad ska jag köpa? Vilka spel har ni som är roliga? Um ... Är inte Motorstorm ett måste? Roligast som jag har just nu är NHL 08. Men alla gillar ju inte hockey ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 resistance (haha alla med en ps3 har den) Sant (nästan), men är det bra då? Det verkar ganska mörkt för PS3's framtid Nästan alla spel som släpps finns till 360'n och 360'n har en hel drös med exklusiva spel. Det kommer, Sony brukar vara sega. Um ... Är inte Motorstorm ett måste? Roligast som jag har just nu är NHL 08. Men alla gillar ju inte hockey ^^ Motorstorm är väl bara grafikskryt? Särskilt kul är det väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Köper ps3 på måndag eller imorgon och tänker köpa ett spel också. Men vad ska jag köpa? Vilka spel har ni som är roliga? Warhawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Sant (nästan), men är det bra då? Det kommer, Sony brukar vara sega. Motorstorm är väl bara grafikskryt? Särskilt kul är det väl inte? Grafiken är snygg. Det tråkiga är att det bara finns 8 barnor på spelet, finns inte så mycket att göra på det, man kan inte spela 2 player och sen HATAR jag att det ska ta så lång tid att spawnas om när man crashar. 324235 bilar hinner ju köra förbi en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts