Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Någon mer än jag som har köpt NHL 08?

Riktigt bra måste jag säga.

inte jag iaf, men ja har laddat ner demot! ska testa de sen :lol:

DEMO jag hittils varit riiiktigt nöjd med:

SKATE - coolaste spelet jag spelat på riiktigt längre, testade de nya tony hawks efter, fan vad det va dåligt :lol:

StuntMan:ignition - lika kul som ettan! ska inköpa detta någon gång :(

NBA 08 - Riiiiktigt coolt och snyggt, men tycker inte om att köpa såna här spel, tröttar fort..

Tiger Woods 08 - Roligt, men för kort demo..

colin mcrae - gillade inte dom gamla, men detta va faktiskt skoj ..

testa precis FIFA 08, och det sög faktiskt! finns ingen "sprint" knapp mer! så alla joggar typ samma fart :( och stranglehold va kasst..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

inte jag iaf, men ja har laddat ner demot! ska testa de sen :blink:

DEMO jag hittils varit riiiktigt nöjd med:

SKATE - coolaste spelet jag spelat på riiktigt längre, testade de nya tony hawks efter, fan vad det va dåligt :(

StuntMan:ignition - lika kul som ettan! ska inköpa detta någon gång :D

NBA 08 - Riiiiktigt coolt och snyggt, men tycker inte om att köpa såna här spel, tröttar fort..

Tiger Woods 08 - Roligt, men för kort demo..

colin mcrae - gillade inte dom gamla, men detta va faktiskt skoj ..

testa precis FIFA 08, och det sög faktiskt! finns ingen "sprint" knapp mer! så alla joggar typ samma fart :( och stranglehold va kasst..

Skate var jävligt coolt ja! Lite halvjobbigt att timea ollies bara, men det e en vanesak. Blir nog ett köp :o

Stuntman var tufft, men man tröttnar nog fort.

CMR:DIRT, jävligt kul och snyggt. Nästan så man vill köpa det bara för att hedra Colin McRae :blink:

FIFA08, givet köp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skate var jävligt coolt ja! Lite halvjobbigt att timea ollies bara, men det e en vanesak. Blir nog ett köp :(

Skate är riiiktigt bra faktiskt, och ja! det är riiktigt svårt att time:a allt ibörjan, men ja har spelat asmkt idag, klarat alla Demo uppdragen, och blivit hyffsat bra faktisk :D ja kan göra frontflip och massa sånt nu :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

såå.. nu har jag Äntligen fixat så ja kan konvertera mina filmer och plus lägga över dem till ps3an, och allt detta tack vare en grym guide jag hittade!

follow it yourself :sick: btw, när ni för över måste ni har till gång till internet från er dator och ps3 samtidigt så ni vet, ja kör trådlöst som dem flesta antar jag :D

http://boardsus.playstation.com/playstatio...thread.id=23246

Kolla sektion "D" B) funka direkt så.. installera rätt så funkar allt som de ska ;)

Offtopic:vad tuffa smiles det har kommit :D:(:sick::naughty::sick:

har inte för mig jag sett dessa innan :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor