Ice Cube Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Någon mer än jag som har köpt NHL 08? Riktigt bra måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Någon mer än jag som har köpt NHL 08? Riktigt bra måste jag säga. inte jag iaf, men ja har laddat ner demot! ska testa de sen DEMO jag hittils varit riiiktigt nöjd med: SKATE - coolaste spelet jag spelat på riiktigt längre, testade de nya tony hawks efter, fan vad det va dåligt StuntMan:ignition - lika kul som ettan! ska inköpa detta någon gång NBA 08 - Riiiiktigt coolt och snyggt, men tycker inte om att köpa såna här spel, tröttar fort.. Tiger Woods 08 - Roligt, men för kort demo.. colin mcrae - gillade inte dom gamla, men detta va faktiskt skoj .. testa precis FIFA 08, och det sög faktiskt! finns ingen "sprint" knapp mer! så alla joggar typ samma fart och stranglehold va kasst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 finns ingen "sprint" knapp mer! så alla joggar typ samma fart Testa R2 och läs kontrollerna nästa gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Testa R2 och läs kontrollerna nästa gång... Jaha!! såg inte att man kunde trycka R2 & L2 för fler alt. det blev genast liite roligare.. men generellt sätt så är dem flesta sport spel något man tröttnar fort på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Något som vet en ordenglig uppdaterad(!) sida med de PS1 och PS2-spel som är kompatibla med PS3? Den offiela sidan (denna) har inte uppdaterats sedan firmware 1.80. och nu är vi på 1.93. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 inte jag iaf, men ja har laddat ner demot! ska testa de sen DEMO jag hittils varit riiiktigt nöjd med: SKATE - coolaste spelet jag spelat på riiktigt längre, testade de nya tony hawks efter, fan vad det va dåligt StuntMan:ignition - lika kul som ettan! ska inköpa detta någon gång NBA 08 - Riiiiktigt coolt och snyggt, men tycker inte om att köpa såna här spel, tröttar fort.. Tiger Woods 08 - Roligt, men för kort demo.. colin mcrae - gillade inte dom gamla, men detta va faktiskt skoj .. testa precis FIFA 08, och det sög faktiskt! finns ingen "sprint" knapp mer! så alla joggar typ samma fart och stranglehold va kasst.. Skate var jävligt coolt ja! Lite halvjobbigt att timea ollies bara, men det e en vanesak. Blir nog ett köp Stuntman var tufft, men man tröttnar nog fort. CMR:DIRT, jävligt kul och snyggt. Nästan så man vill köpa det bara för att hedra Colin McRae FIFA08, givet köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Skate var jävligt coolt ja! Lite halvjobbigt att timea ollies bara, men det e en vanesak. Blir nog ett köp Skate är riiiktigt bra faktiskt, och ja! det är riiktigt svårt att time:a allt ibörjan, men ja har spelat asmkt idag, klarat alla Demo uppdragen, och blivit hyffsat bra faktisk ja kan göra frontflip och massa sånt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) tänkte höra kostar de någe att spela online?? och kan man typ ladda ner demos eller någe sånt när man e inne på webbläsaren eller någe sånt på ps3?? Redigerad 25 september, 2007 av V-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Det kostar inte ett öre att spela online, om inte ett visst spel kräver det. Och ja, du kan ladda ner demos, trailers och annat smått o gott från Playstation Network. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Det kostar inte ett öre att spela online, om inte ett visst spel kräver det. Och ja, du kan ladda ner demos, trailers och annat smått o gott från Playstation Network. okej tack för svaret vart hittar man demos då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 okej tack för svaret vart hittar man demos då PlayStation Store. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 PlayStation Store. okej kostar de att få hem demos då?? eftersom de heter store har ja inte velat gå in där hehe för då aksnke d eblir dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 okej kostar de att få hem demos då?? eftersom de heter store har ja inte velat gå in där hehe för då aksnke d eblir dyrt Nej, det kostar ingenting. Bara om du köper extramaterial eller gamla PS1-spel, demos och trailers är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Nej, det kostar ingenting. Bara om du köper extramaterial eller gamla PS1-spel, demos och trailers är gratis. okej tack för svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 såå.. nu har jag Äntligen fixat så ja kan konvertera mina filmer och plus lägga över dem till ps3an, och allt detta tack vare en grym guide jag hittade! follow it yourself btw, när ni för över måste ni har till gång till internet från er dator och ps3 samtidigt så ni vet, ja kör trådlöst som dem flesta antar jag http://boardsus.playstation.com/playstatio...thread.id=23246 Kolla sektion "D" funka direkt så.. installera rätt så funkar allt som de ska Offtopic:vad tuffa smiles det har kommit har inte för mig jag sett dessa innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Har någon här köpt Warhawk och kan säga hur det är? Jag funderar på att köpa det nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Har någon här köpt Warhawk och kan säga hur det är? Jag funderar på att köpa det nämligen. det sägs vara riiikigt grymt online spel.. tyvärr inte spelat själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Har någon här köpt Warhawk och kan säga hur det är? Jag funderar på att köpa det nämligen. Gamereactor? Gamespot? Google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Vill man ha ett bra online spel så är Army of Two tydligen ett spel värt att vänta på. Håller själv på med The Darkness just nu, är väl halvvägs (tror jag) inte besviken än så länge, gillar stilen på spelet, mafia blandat med monsterliknande varelser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Gamereactor? Gamespot? Google? Jag har kollat, men det är alltid bra att få lite kommentarer från konsumenter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts