Cortez Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Heavenly Sword fick 10/10 av Play Magazine! W00t w00t! Bästa spelet hittills på PS3:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Snackas om att Bioshock ska utannoseras till PS3. Kanske på söndag, men trodligtvis efter det släppts till Xbox och PC. Snyggaste spelet någonsin? Redigerad 10 augusti, 2007 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Snyggaste spelet någonsin? Åh, jävlar. Jävlar, Jävlar, Jävlar, Jävlar, Jävlar, Jävlar!! Är det en officiell bild? In-game? Edit: Ännu en fråga. Om man installerar Linux på PS3:an, kan man lätt gå tillbaka till XMB då? Utan krångel? Redigerad 10 augusti, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Åh, jävlar. Jävlar, Jävlar, Jävlar, Jävlar, Jävlar, Jävlar!! Är det en officiell bild? In-game? Kommer från Sony, och med GT5 behöver dom knappast använda CGI-gjorda bilder för att imponera=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Kommer från Sony, och med GT5 behöver dom knappast använda CGI-gjorda bilder för att imponera=) Ser riktigt bra ut. Min förra post är editerad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Ser riktigt bra ut. Min förra post är editerad... Förstår inte vad som är så imponerande med den där bilden. Bilen ser ju exakt lika ut som bilarna i alla andra nyare bilspel och omgivningen är bara bilder på hus som dom klistrat på fyrkantiga polygoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Om du vill byta mellan Linux och XMB måste du nog boota om PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Om du vill byta mellan Linux och XMB måste du nog boota om PS3. Mm, vet. Jag installerade Linux i fredags. Coolt kanske men inte nödvändigt. Tog bort det rätt fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Kunde inte hålla mig, är ett Playstation 3 rikare nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Gamercards för PS3 verkar inte vara långt borta. During a playable demo of Unreal Tournament III at the Edinburgh Interactive Festival, we spotted something very interesting on the game’s menu system. It’s called Gamercard and it doesn’t seem too unlikely a possibility that this will turn out to be a unique player identity system, not entirely dissimilar to the Xbox 360’s Gamertag system that manages player stats and achievements. We quizzed Epic’s Mark Rein about and he did little to dispel our assumptions saying quickly “Oops, you shouldn’t have seen that”. http://www.games-digest.com/2007/08/gamercard-spott.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Remote Play mellan PSP och PS3 är ju en jäkla stor grej (IMO) och är förmodligen den detalj som till slut kommer få mig att köpa en PS3 i framtiden. Jag gick till GAME på stan och frågade om jag fick prova deras PS3 med Remote Play till min medhavda PSP, men de visade att den funktionen var inaktiverad på deras demoex. Nu undrar jag... är det nån PS3-ägare som vågar lita så pass mycket på mig att de vill "låna ut" sin PS3 över nätet i en kvart eller så, så jag får prova på? Lovar att jag inte kommer ta bort något (om det ens går?) eller snoka i sånt ni inte vill visa. Måste man förresten aktivera den PSP man kopplar ihop med genom att först ansluta till USB/AdHoc-Wifi, eller går det att fixa RP utan såna installationer "i närheten av" PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Tjabba! Om ca en månad ska jag köpa mig ett PS3, men jag vet inte riktigt vad för erbjudande jag borde ta. Är det bättre att gå på erbjudandet där man får två spel och en extra handkontroll med, eller ska jag satsa på att köpa en konsol med större minne? Är spelen värda att ha, om jag nu bestämmer mig för den versionen? Vart kan jag få absolut mest valuta för pengarna? Tack på förhand! Jag vet att jag bumpade den, men det kändes värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Jag vet att jag bumpade den, men det kändes värt. Poängen med officiella trådar är att de får - och SKA - bumpas. Det vill säga, att man inte skapar en ny tråd eller frågar i fel tråd om något som hör hemma i officiella trådar Angående din fråga har jag tyvärr inget bra svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Tjabba! Om ca en månad ska jag köpa mig ett PS3, men jag vet inte riktigt vad för erbjudande jag borde ta. Är det bättre att gå på erbjudandet där man får två spel och en extra handkontroll med, eller ska jag satsa på att köpa en konsol med större minne? Är spelen värda att ha, om jag nu bestämmer mig för den versionen? Vart kan jag få absolut mest valuta för pengarna? Tack på förhand! 60 gig är väl nice. 20 gig hit och dit? Om du ska ladda ner demos och behöver mer plats kan du bara rensa lite right? Motorstorm och Resistance gillade väl folk, men inget långvarigt antar jag... Om en månad är det väl rea, veta priset kan man ju inte veta i förväg. Bara kolla prisjakt, tidningar som kommer hem och tyck vad du vill. Är ju endel spel som kommer till PS3 nu så kanske hittar ett paket med ett spel/film du gillar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Tjabba! Om ca en månad ska jag köpa mig ett PS3, men jag vet inte riktigt vad för erbjudande jag borde ta. Är det bättre att gå på erbjudandet där man får två spel och en extra handkontroll med, eller ska jag satsa på att köpa en konsol med större minne? Är spelen värda att ha, om jag nu bestämmer mig för den versionen? Vart kan jag få absolut mest valuta för pengarna? Tack på förhand! Jag vet att jag bumpade den, men det kändes värt. 60 GB kommer du långt på om du inte fyller upp konsolen med filmer och musik och demos, för att inställningarna man gör när man startar PS3 för första gången och spelsparningarna tar knappt någon plats alls, så minnet kommer kommer du långt på. Spelen, Motorstorm är snyggt och roligt men inget långkör, jag har inte spelat det längre än en timme i sträck, stora banor är det iaf, men överlag är det ett skoj spel. Resistance är roligt som fan, stort är det också, har suttit med det flera timmar och inte klarat det än (är väl i slutet nu), och haft PS3 i ca 3-4 veckor nu. Så jag tycker du ska satsa på erbjudandet med 2 spel och en extra handkontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Hadde tagit större minne. Spel man får gratis är alltid B-spel. En extra handkontroll kan du köpa begangnat om du skulle vilja. Nej gå på med extra minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Hadde tagit större minne. Spel man får gratis är alltid B-spel. En extra handkontroll kan du köpa begangnat om du skulle vilja. Nej gå på med extra minne Tror det versionen kostar mer också.. Om inget annat kan man försöka byta själva spelen när man varvat dom i någon affär kanske? Och det med det är b-spel är ju inte helt sant. Bara det PS3 inte fått sina bra titlar överhuvudtaget än ärligt talat. (Vilket har börjat komma nu..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 60 GB kommer du långt på om du inte fyller upp konsolen med filmer och musik och demos, för att inställningarna man gör när man startar PS3 för första gången och spelsparningarna tar knappt någon plats alls, så minnet kommer kommer du långt på. Spelen, Motorstorm är snyggt och roligt men inget långkör, jag har inte spelat det längre än en timme i sträck, stora banor är det iaf, men överlag är det ett skoj spel. Resistance är roligt som fan, stort är det också, har suttit med det flera timmar och inte klarat det än (är väl i slutet nu), och haft PS3 i ca 3-4 veckor nu. Så jag tycker du ska satsa på erbjudandet med 2 spel och en extra handkontroll. Du har övertygat mig bäst hittills. Men Resistance är väl ett "Zombiespel"? Det är inte riktigt min grej, men det skadar aldrig att pröva! Jag kommer förmodligen köpa ett spel samtidigt som jag köper konsolen, och det blir nog ett skate-spel. Tony Hawk's project 8 eller Skate, men jag vet inte riktigt vilket som verkar bäst. Dock lutar det mest åt Skate just nu, det verkar roligare och fräschare än THP8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Du har övertygat mig bäst hittills. Men Resistance är väl ett "Zombiespel"? Det är inte riktigt min grej, men det skadar aldrig att pröva! Jag kommer förmodligen köpa ett spel samtidigt som jag köper konsolen, och det blir nog ett skate-spel. Tony Hawk's project 8 eller Skate, men jag vet inte riktigt vilket som verkar bäst. Dock lutar det mest åt Skate just nu, det verkar roligare och fräschare än THP8. Härligt! Det handlar om ett "alternativit" WWII, det utspelar sig under början av 50-talet och ett virus har tagit över stora delar av världen. Hade inga stora förhoppningar om det men det var skoj, och stort, som jag sa tidigare, klarade det dessutom igår. Och är vem vet när konsolen med större minne kommer? iaf till europa, och det kommer säkert komma externa hårddiskar som man kan köpa till, man har 4 st USB utgångar, hur många har 4 st handkontroller? och hur många laddar dom samtidigt? så någon användning måste man väl ha av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Finns det någon sida där man kan hitta alla kommande spel till alla konsoler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts